Mits gold plated maakt het niks uit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:39 schreef bobbernaut het volgende:
Wat is beter, een ronde of een platte kabel?
tuffen op je eten jwz. Wollaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:21 schreef vogelkooi het volgende:
Haha boze turk aan de lijn , thuisbezorgt had de bestelling niet goed neer gezet. dus dan was het mijn fout.
WTF 'speerstekenak'quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Echt die meid was fukking lekker maar stemde wel PVV trouwens, net als elke jongen die ik vanavond speerstekenak. Wel mooie discussies over zwarte piet gehad
Hemeltje geen idee wat ik op had, maar ik ruk natuurlijk sowieso niet bij anderenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:43 schreef vogelkooi het volgende:
Rukken kan altijd, in andermans huis sjorren is ook altijd leuk, gewoon in de gordijnen lozen. Ze durven jou toch niet aan te wijzen, nr verzamelt?
Wat?quote:
Gast ik ga geen moeite doen om te achterhalen wie ze is omdat jij moet sjorrenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:54 schreef vogelkooi het volgende:
Met je hand in de modder wroeten, hmmm meh.
Aldie app eens dat plaatje van je (t)urker?
Verschilt echt. Spul zoals bij vogel thuis (studentendingen) maar ook schuur- en dorpsfeesten en feesten thuis bij anderen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:09 schreef Curlbrah het volgende:
Wat voor feestjes bezoek jij dan aldie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |