* 8GB GDDR5 RAM. Tot nu toe gaven alle geruchten aan dat de PS4 4GB van de supersnelle (en relatief dure) GDDR5 RAM zou bevatten, maar dat blijkt dus 8GB te zijn geworden.
* De PS4 Eye-camera kan je via gezichtsherkenning op het systeem inloggen. De Eye bevat vier microfoons en lijkt ongeveer hetzelfde als Kinect te doen.
* De Dualshock 4 heeft een 'light bar' aan de bovenkant die verschillende kleuren kan tonen. De kleuren kunnen informatie weergeven, zo kan het bijvoorbeeld rood worden als je personage aan de rand van de dood is.
* De PS4 komt met een meegeleverde headset. De relatieve stilte bij PlayStation online-games is dus straks voorbij.
* Start en select zitten nu onder een 'options'-knop.
* De Dualshock 4 kan worden opgeladen terwijl de PS4 op standby staat. Verder kan het ook opgeladen worden met smartphone-opladers via USB.
* PlayStation-app wordt tweede scherm tijdens spelen
* PlayStation 4 speelt tweedehands spellen af
* PlayStation 4 eind dit jaar verkrijgbaar
* Playstation 4 ondersteunt nieuwe Unreal Engine 4 en nieuwe Havok physics-engine

![1370918689.jpeg]()
Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergelijking van het formaat van verschillende consoles.
Wie hebben allemaal al geannuleerd?
quote:
Ik heb de preorder van een ander geannuleerd door wat slap te ouwehoeren bij de Saturn en een paar tientjes in de zak van een medewerker te drukken. Die preorder staat dus nu op mijn naam
Ben benieuwd wat dit met mijn karmapoints doet, dus bij deze alvast sorry... it's a dog eat dog world en met geld kom je een heel eind. Heb nu iig wel de PS4 op de releasedatum.
It was a business doing pleasure with you.
quote:
Ik vind het gewoon creatief denken. Een ordertje kan best door een systeemfout verdwenen zijn oid. Dit soort dingen leer trouwens van de overheid. Die leert je dat als je wilt hebben wat je wil, je moet lobbyen en hier en daar wat geld toe te stoppen. Dit gaat helaas altijd ten koste van een ander... en nu ben ik eens aan de beurt.
Treurig. Hopelijk is je BR-drive kapot.
De overheid houdt nu juist de hand op de knip, dus je vergelijking loopt mank.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2013 12:31 schreef Pheno het volgende:Treurig. Hopelijk is je BR-drive kapot.
De overheid houdt nu juist de hand op de knip, dus je vergelijking loopt mank.
Jaja... dat denk jij. Vergelijking of niet. Ik heb een PS4 bij de release.
quote:
Ik vind het geniaal!
Maar laten we het vooral over de PS4 hebben. inhoudelijk. Niet over treurneuzen die denken dat ze stoer zijn.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
QC kappen nu, we willen graag ontopic zijn. Ga maar naar BNW met een topic over de corruptie etc.
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Ik weet zeker dat ik veel plezier ga hebben met KZ, NBA 2k14 en de digitale releases.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:
Ik zal selectief censureren ook maar bespreken denk ik. Later
Ik baal alleen van Watch_dogs. Day one, alles, en dan een delay tot ergens in 2014. Zo jammer.
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2013 12:42 schreef Pheno het volgende:[..]
Ik ben wat minder van de shooters, maar NBA 2K14 komt er wel in. NBA Live 14 heb ik nog niets van gezien, nergens te bekennen op beurzen of wat dan ook en het is erg stil aan EA-kant. Ja, langzamerhand wat trailers.
NBA live 14 gameplay trailer niet gezien? Die was echt bedroevend in vergelijking met 2k14.
Had eerst BF4 en FIFA in pre-order maar daar heb ik echt nog te weinig indrukwekkends van gezien, komen er evt later wel in als vrienden ook de PS4 halen, ben zoals gebruikelijk weer de eerste hier.

KZ SF ziet er per nieuwe trailer beter uit, die 9 min gameplay op Eurogamer bv. Echt next-gen !
quote:
Beter dan een dikke faal op day one. Overigens wacht ik met consoles altijd. Bij de eerste GTA voor de nieuwe generatie zal ik wel overstag gaan waarschijnlijk.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
PBateman1978
Glow Sticks!
Hier trouwens dat artikel van Eurogamer over Killzone met 9 minuten singleplayer erbij.
http://www.eurogamer.net/(...)t-just-a-pretty-faceKan niet wachten om dit in full HD op mijn tv te spelen straks.
Notorious_Roy
Doomed since 1889
Ik vergeet NFS trouwens steeds, dat is ook launch toch? Die lijkt me Super tof!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is painRoy-O-Rama |
Backlog |
Wish-list
Ja, het is videogamesplus.ca. Ze hebben ook lang niet alles hoor, maar vaak wel de wat obscure Japanse special editions van allerlei onbekende JRPG's enzo. Best leuk af en toe.
Bij gebrek aan games grote kans dat ik mijn day 1 deze week ga cancelen.
Rossdale
#MaximumAttack
Aangezien de tweede levering waarschijnlijk al een weekje na launch is, is doorverkopen waarschijnlijk niet echt een optie

Ik blijf er bij dat ik rond kerst wel een mooie bundel ga scoren ergens

Killzone boeit me niet, dus ik hoop op een BF4 bundel tegen die tijd
Please sir. When moon? When Mustang?
De games die op day 1 uitkomen zijn toch al een half jaar bekend?

Waarom nu opeens vinden dat er geen goede titles zijn.

Alleen watch dogs is uitgesteld maar dat was ook geen day 1 geloof ik.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Rossdale
#MaximumAttack
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 11:49 schreef over_hedge het volgende:De games die op day 1 uitkomen zijn toch al een half jaar bekend?

Waarom nu opeens vinden dat er geen goede titles zijn.

Alleen watch dogs is uitgesteld maar dat was ook geen day 1 geloof ik.
En driveclub ook natuurlijk. Dat zijn best twee grote titels
Ik snap ook niet dat je daarom je pre-order cancelt maargoed
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 11:50 schreef Rossdale het volgende:[..]
En driveclub ook natuurlijk. Dat zijn best twee grote titels
Ik snap ook niet dat je daarom je pre-order cancelt maargoed

Ik heb echt 0,0 met race games. Dus die wist ik dan weer niet dat die uitgesteld is

maar dan nog.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
HostiHawaii
Honest Asshole
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2013 13:19 schreef Kensuke het volgende:Ik vind dat mensen te veel bij launch willen. Zijn mensen rijk en werkloos ofzo? Koop je bij de lancering 10 games?
Een handjevol goede games is goed genoeg. We krijgen sowieso Resogun en
Contrast(deze is interessanter dan mensen vermoeden) via PS+. Verder hoop ik een bundel met Killzone te kunnen scoren.
Killzone is een matige franchise, maar dit nieuwe deel heeft potentie. Daarnaast is Knack mss leuk en zijn er nog een boel multi-platform- en F2P-titels.
Alles bij elkaar zijn er genoeg games om het tot 2014 te redden. Het enige gemis is dat er geen killer-app is, maar die is er bij lanceringen niet echt meer geweest sinds Super Mario 64.
Wait what!?

Jij bent van mening dat het een matige franchise is, dat is HEEL wat anders.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
HostiHawaii
Honest Asshole
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2013 19:41 schreef VulpX het volgende:Ik had hoop om nog de killzone bundel te scoren bij BOL, maar die gaan hem dus niet leveren met release. MM zal het dan ook wel niet gaan doen. Jammer. Maar goed, ik heb mijn pre-order voor de normale editie wel staan. Heb er verder dan maar zelf een pakket van gemaakt. Nog de vertical stand erbij, de blauwe DS4,(

), en op release haal ik er sowieso AC4 bij, een paar dagen later (wanneer er weer loon is

) Killzone, en daar houdt ik het dan even bij tot januari. Ik moet sowieso nog de KH 1,5 remix voltooien en ik krijg als het goed is ergens volgende week ook nog Dragon's Crown binnen. Genoeg te doen dus.
Effe off topic nog, ik lees niet die reacties van QC... Gadverdamme, wat een #$E%@^mongool. Hij en die medewerker... En zichzelf maar stoer vinden

. Het zou je pre-order uit april of eerder maar zijn. Fijn om te weten dat zo'n generatie er ook nog aankomt en straks wat te melden krijgt in de wereld...
In elk systeem is terug te vinden wie wat gedaan heeft en wanneer. Dus als die persoon voor zijn console komt en zijn order blijkt cancelled, dan weten ze de medewerker ECHT WEL te vinden.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
toch spreekt dat voicecontrol van de xbox me ook wel aan

benieuwd in welke mate dat op de ps4 gaat werken met die camera?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:
ah oke. Naja ik ben blij dat die uitgesteld is. Haal ghost en fifa 14 al. Geen geld om ook meteen nog watch dogs te kopen
Iemand al gebeld door Gamemania Utrecht voor een wijziging in bundel?
ze gingen vandaag de mensen bellen, omdat de aantallen bekend waren geworden voor hun filiaal!
ik wacht in spanning af! ze hanteren alleen een heel vaag systeem met pre-orders wat niet geheel vlekkeloos verloopt
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
quote:
hmm, deels toch wel?
quote:
oh relaxt, hoef ik geen combi met een camera te gaan overwegen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Twee cruciale games voor mij zijn pas uit in April (MLB The Show) en September (NHL 15). Ik heb hem dus impulsief gepre-ordered, in de zin van dat ik hem tóch wel ga kopen uiteindelijk, maar een annulering denk ik wel over na. Het is dus niet zo gek. Launch-day line-up is zeer zwak.
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 17:23 schreef emokid het volgende:[..]
Allemaal games die een current-gen variant hebben, weliswaar in mindere vorm. Dit wordt mijn derde generatie console launch die ik meemaak, en uit ervaring weet ik dat 'eerste' versies van games op nieuwe consoles vaak niet meer zijn dan een oppoetsing. Het zijn altijd de games die erna volgen die meer voorbeeldige next-gen games zijn.
Crossgen titels zijn vaak nog niet helemaal nextgen idd, maar ze zijn er wel op launchday en er zitten titels bij die grote verbeteringen hebben, zoals BF4 met 64 spelers online of de veel betere graphics van een NBA 2k14 of NFS Rivals.
Er is genoeg keuze in verschillende genres met een aantal flinke franchises erbij, er zijn weleens slechtere launches geweest.
Even een vraagje, waar jullie mogelijk het antwoord op weten. Ik zag dat je bij de Power Unlimited nu een abonnement kunt nemen voor 50 euro en daarbij Call of Duty: Ghosts ontvangt. Je kunt kiezen voor de PS3-versie, nog niet voor de PS4-versie. Je ontvangt de game dan bij launch in huis.
Nu staat er dit onder;
"Mocht je straks de PS4-versie van Ghosts willen hebben, dan kun je die, als je in het bezit bent van de PU PS3-versie, voor 10 euro aanschaffen."
Hebben jullie enig idee hoe dit werkt? Waar haal je dan voor 10 euro de PS4-versie? Dit staat namelijk nergens uitgelegd..
Thnx alvast!
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 11:06 schreef Bolters het volgende:Even een vraagje, waar jullie mogelijk het antwoord op weten. Ik zag dat je bij de Power Unlimited nu een abonnement kunt nemen voor 50 euro en daarbij Call of Duty: Ghosts ontvangt. Je kunt kiezen voor de PS3-versie, nog niet voor de PS4-versie. Je ontvangt de game dan bij launch in huis.
Nu staat er dit onder;
"Mocht je straks de PS4-versie van Ghosts willen hebben, dan kun je die, als je in het bezit bent van de PU PS3-versie, voor 10 euro aanschaffen."
Hebben jullie enig idee hoe dit werkt? Waar haal je dan voor 10 euro de PS4-versie? Dit staat namelijk nergens uitgelegd..
Thnx alvast!
http://blog.us.playstatio(...)-their-ps4-versions/
quote:
Jep. En je moet je ps3 disc dus in je ps4 doen om de ps4 versie te kunnen spelen.
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef Bolters het volgende:[..]
Jep, zie het! Maar dat is uiteraard geen enkel probleem. Alhoewel het nog beter had geweest als dat niet hoefde. Kon ik de PS3-versie weer verkopen

Ja

Dat is nou net de reden waarom je die disc nog nodig hebt

Wel jammer.
Ook beetje jammer dat het met fifa niet kan

De ps4 versie voor 10 dollar/ euro
Net door de Game mania gebeld over de Killzone bundel. Die met extra controller en camera was al op.
De bundel met killzone voor 439 was er nog wel. (nog 3 stuks

) Nu deze dus maar gedaan.
quote:
11-6 En deze is alleen met het spel ja.
Dan heb ik killzone, fifa en ghost. Daar kan ik me wel paar maanden mee vermaken.
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 12:31 schreef Bolters het volgende:[..]
Maar dan is het niet zo'n bijzondere bundel (niet lullig bedoeld ofzo). Maar je kunt Killzone denk ik bij launch al wel vinden voor ongeveer 40 euro.
Klopt

Die andere was wel een erg goede bundel. Die was helaas alleen al uitverkocht.
Al vraag ik me af of je hem voor 40 kan vinden, maar toch.
Is het trouwens slim om nu al games te bestellen, of verwachten jullie een prijsdaling zo kort rond launch?
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Een prijsdaling rond de launch? Nah.
Ik heb mijn games al besteld iig.
quote:
Het grootste verschil is nog wel de 64 man en 60 FPS in multiplayer.
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Killzone SF en NBA 2k14.
Wil er iemand nog wat weten over nba 2k14? Gezien ik die vandaag nog kan uitproberen.
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Tsja, ik kan niet voor je kiezen.

quote:
Of de graphics daadwerkelijk zo goed zijn in het echt?
Dat kan ik checken, gezien ik de current-gen gereviewed heb. Ja, nu dus de ps4, het zou vrij nutteloos zijn nu nog de ps3 te proberen .
Nu dan maar FIFA 14 en BF4 besteld. Vandaag nog precies een maand wachten.
Ik ben benieuwd of ik hem nog krijg op de launch, pre-order gedaan bij de media markt toen net die lijst open ging omdat de eerste lading uitverkocht was. Ze zeiden toen dat wss wel mensen zouden afzeggen of dat ze er misschien wat meer binnen krijgen dus hopen dat we er iig 1tje binnen kunnen halen van de 3,
Dat zou inderdaad mooi zijn! Lijkt me vervelend wanneer je de console graag op day 1 krijgt, dat je dan nog moet wachten.
HostiHawaii
Honest Asshole
quote:
Buigen voor sub-HD op nextgen consoles!?
Native 1080 of oprotten. 1600x900.....

Ik snap best dat er meer uit de PS4 te halen is, maar geen native 1080p als minimum vind ik echt erg. Daar koop je geen nextgen voor, hoe mooi de belichting en whatnot allemaal is.
Over de One maar te zwijgen.
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 15:23 schreef HostiHawaii het volgende:[..]
Buigen voor sub-HD op nextgen consoles!?
Native 1080 of oprotten. 1600x900.....

Ik snap best dat er meer uit de PS4 te halen is, maar geen native 1080p als minimum vind ik echt erg. Daar koop je geen nextgen voor, hoe mooi de belichting en whatnot allemaal is.
Over de One maar te zwijgen.
Dat ligt toch echt aan DICE, aangezien de meeste PS4 games wel native 1080p zijn.
Oh en even BF4 op de PS3 vergelijken met de PS4 versie en je weet direct waarom je nextgen gekocht hebt, ongeacht resolutie.
[ Bericht 6% gewijzigd door PBateman1978 op 29-10-2013 15:32:50 ]
HostiHawaii
Honest Asshole
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Dat ligt toch echt aan DICE, aangezien de meeste PS4 games wel native 1080p zijn.
Oh en even BF4 op de PS3 vergelijken met de PS4 versie en je weet direct waarom je nextgen gekocht hebt, ongeacht resolutie.
Snap ik, maar ik neem aan dat je mijn punt ook wel snapt.

Tot nu toe zijn FULL HD tv's onzin voor gamen en kan je met een HD Ready prima uit de voeten, daar alles 720P MAX is op de huidige consoles (Je kan het wel mooi op 1080 zetten, maar dat is geen native 1080 maar upscaling).
Dan zou je verwachten dat de aankoop van een Full HD tv gerechtvaardigd word met de komst van next-gen consoles. Tuurlijk, het is nu 1 game die in limbo tussen 720P en 1080P hangt, maar het zal niet de laatste zijn.
Uiteraard zal er verschil zijn tussen de PS3 en 4, logisch met al die lighting, shaders etc die de PS3 niet heeft.
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:33 schreef HostiHawaii het volgende:[..]
Snap ik, maar ik neem aan dat je mijn punt ook wel snapt.

Tot nu toe zijn FULL HD tv's onzin voor gamen en kan je met een HD Ready prima uit de voeten, daar alles 720P MAX is op de huidige consoles (Je kan het wel mooi op 1080 zetten, maar dat is geen native 1080 maar upscaling).
Dan zou je verwachten dat de aankoop van een Full HD tv gerechtvaardigd word met de komst van next-gen consoles. Tuurlijk, het is nu 1 game die in limbo tussen 720P en 1080P hangt, maar het zal niet de laatste zijn.
Uiteraard zal er verschil zijn tussen de PS3 en 4, logisch met al die lighting, shaders etc die de PS3 niet heeft.
Ik snap je punt maar vind dat je overdrijft.
HostiHawaii
Honest Asshole
quote:
Dat mag en wellicht is het ook wel een beetje zo, maar als Sony met een hoop bombarie aankondigd dat alle games native 1080 gaan draaien en 1 van de flagship titels het al niet haalt........
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:46 schreef HostiHawaii het volgende:[..]
Dat mag en wellicht is het ook wel een beetje zo, maar als Sony met een hoop bombarie aankondigd dat alle games native 1080 gaan draaien en 1 van de flagship titels het al niet haalt........
Maar daar kan Sony toch niks aan doen? DICE is degene die faalt hier.
Maar misschien dat zij het gewoon lastig hebben omdat er zoveel platforms voor zijn om voor te ontwikkelen nu (current gen, next gen, PC)
Een volgende BF zal vast wel native 1080p zijn schat ik zo in.
HostiHawaii
Honest Asshole
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Maar daar kan Sony toch niks aan doen? DICE is degene die faalt hier.
Maar misschien dat zij het gewoon lastig hebben omdat er zoveel platforms voor zijn om voor te ontwikkelen nu (current gen, next gen, PC)
Een volgende BF zal vast wel native 1080p zijn schat ik zo in.
Plus dat Sony erom bekend staat de architectuur belachelijk lastig in elkaar te zetten zodat devs niet snel het maximale eruit kunnen halen.

Was bij de PS2 en PS3 ook al zo.
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:52 schreef HostiHawaii het volgende:[..]
Plus dat Sony erom bekend staat de architectuur belachelijk lastig in elkaar te zetten zodat devs niet snel het maximale eruit kunnen halen.

Was bij de PS2 en PS3 ook al zo.
Dat is bij de ps4 niet het geval. Is net zoals de xbox het zelfde opgebouwd als een pc. Veel makkelijker om op te dev`en.
Zijn er eigenlijk winkels die niet aan pre-orders doen? Ik dacht dat Media Markt- en Saturn-winkels gewoon op release zouden verkopen wat ze hebben. Je kunt via de sites wel pre-orderen, maar ik dacht dus dat dat als aparte 'winkels' worden gezien.
Notorious_Roy
Doomed since 1889
Makro doet niet aan preorders.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is painRoy-O-Rama |
Backlog |
Wish-list
Morgen de NBA preview online. Teiltjes, alles.
Rossdale
#MaximumAttack
Giester
R + H x E2 = B
quote:
Hoezo weekje eerder? Gewoon de 29ste staat er toch?!
"Thats how we roll in the Shire!"
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Hoogstwaarschijnlijk is niet zeker.

En 'gekken' met teveel geld hou je altijd.
520 al geboden. Zou bijna mijn eigen ps4 er op zetten
quote:
Dat moet je sony vragen
quote:
want? battlefield kan wel. Dat is ook ea
quote:
Vind het wel jammer dat het er niet meer in zit. Tuurlijk heb ik ook een Netflix en Spotify abo, maar je ligt met die diensten een hele hoop achter op de VS qua aanbod.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 21:30 schreef Poit het volgende:[..]
Ja, dat vind ik ook.. Maar ook hiervoor zijn er meer dan genoeg alternatieven te vinden. De PS4 is op de 1ste plaats een console, geen 1 box to rule them all zoals Microsoft dat wel zou willen zien met hun console. Dat de xbox dit niet (meer) zou ondersteunen zou denk ik wat kwalijker zijn hierdoor.
Vind het voor beide consoles eigenlijk even kwalijk. De vorige generatie is bij beide merken als console en media apparaat neergezet en nu stappen ze er weer vanaf terwijl alle andere apparaten steeds meer kunnen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Ach, waarschijnlijk wordt dat toch wel gekraakt waardoor het alsnog werkt.
Maar wel belachelijk dat het niet kan idd, ik denk dat ze daar met firmware nog wel op terug komen. Het id voor mij iig (ook) een reden om voorlopig nog erg tevreden met m'n ps3 te blijven!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Bijna iedereen gebruikt het voor illegale films, dus logisch dat ze het er niet in doen.
Ik kom er nu trouwens pas achter dat ps4 geen analoge (scart enz) connector meer heeft! Dus zonder hdmi kan je geen ps4 gebruiken!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Release is volgende week 5 november toch? Iemand enig idee in welke winkels de console op ruime voorraad zal zijn (geen pre-order) ??
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 09:38 schreef GlenSpey het volgende:Release is volgende week 5 november toch? Iemand enig idee in welke winkels de console op ruime voorraad zal zijn (geen pre-order) ??
Cod ghost is op 5 nov. De ps4 de 29e
HeatWave
Apex Predator
quote:
Je zit verkeerd, dit is het PS4 topic.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Mijn huidige tv heeft maar 2 hdmi ingangen. 1 gebruik ik voor tv en de ander voor de PS. Het is gewoon irritant en armoedig dat het niet mogelijk is met de PS4. En ook geen mp3's af kunnen spelen is ook gewoon triest.
quote:
Heb je het wel gelezen? Gaat namelijk ook over de resolutie van de ps4.
Hopelijk wordt het wat, en dan met name de mp.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Pettigrew81
do re mi solativeren
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 23:11 schreef child_of_the_matrix het volgende:[..]
Ik vind het anders verdomde kwalijk dat je geen analoge out meer hebt. Heb wel een Hd tv, maar zitten maar 2 hdmi ingangen in en die zijn bezet. Heb plek genoeg voor component/vga, maar dat zit er bij de ps4 niet meer op. Driewerf kut gewoon.. Nu moet ik dus gaan klooien met hdmi splitters oid..kost veel geld en heb je weer een paar kabels/rotzooi extra..
Durf te wedden dat er nog behoorlijk wat mensen raar gaan staan te kijken als ze hun p4 willen aansluiten straks..
Daar had je aan moeten denken voordat je de tv aanschafte. 2 HDMI is gewoon te weinig
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Mediaplayers, externe harde schijven, dvd-r en bd-r ook maar afschaffen dan?
Je kunt eventueel een HDMI-switch gebruiken:
http://www.hdmikabelshop.(...)-4-poort-hdmi-switch[ Bericht 23% gewijzigd door Aether op 01-11-2013 13:08:52 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:
Fijn dat ze ook alles nog even in gebarentaal erbij doet voor gamers die doof zijn!
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
Kan iemand mij vertellen of je account van de ps3 gewoon overgezet wordt naar de nieuwe ps4?
Ik heb Knack nu maar als launch game gekozen.
Watch_Dogs blijft in de pre- order staan
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:
Wat heeft jou dit doen besluiten?
Ik wacht rustig op de 3de batch.
Ik wacht rustig op mijn ps4 met killzone de 29e

En dan ghost en fifa nog en dan heb ik wel even genoeg
laadtijd uit dat filmpje da thier laatst gepost was zag er ook gewoon nog steeds te traag uit

Dus niet echt games, geen betere laadtijden(wel op weinig gebaseerd maar toch), iets betere graphics
blehhh ik ga er ook gewoon ff mee wachten. Moet het geld wel waard zijn natuurlijk, en dat lijkt atm voor mij persoonlijk nog niet zo
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Daar hebben ze garantie voor uitgevonden.

quote:
''iets?''
quote:
Op maandag 4 november 2013 14:47 schreef Lastpost het volgende:De eerste lading 'grote' games (Fifa, CoD, BF, AC) zijn natuurlijk gewoon makkelijke ports die er iets beter uit zien. Weinig verbluffends in ieder geval waarvoor je persé een PS4 moet hebben.
Ook geen probleem mee verder hoor, dat veranderd straks wel.
precies

hope so
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Op maandag 4 november 2013 14:47 schreef Lastpost het volgende:De eerste lading 'grote' games (Fifa, CoD, BF, AC) zijn natuurlijk gewoon makkelijke ports die er iets beter uit zien. Weinig verbluffends in ieder geval waarvoor je persé een PS4 moet hebben.
Ook geen probleem mee verder hoor, dat veranderd straks wel.
BF4 draait 1000 keer beter op de PS4, echt niet normaal het verschil imo.

Die andere drie, ja klopt wel.
Ik kan niet wachten op de eerste Naughty Dog en Rocksteady titels op de PS4!
Ik zit er ook aan te twijfelen om mijn pre-order van de 2e batch te cancelen. Te veel games gecanceld bij launch. Battlefield 4 lijkt me wel een gaaf spel maar een dergelijke FPS hoor je op de PC te spelen met toetsenboord en muis, niet met een controller.
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Op maandag 4 november 2013 14:55 schreef jepperdeprep het volgende: Battlefield 4 lijkt me wel een gaaf spel maar een dergelijke FPS hoor je op de PC te spelen met toetsenboord en muis, niet met een controller.
Onzin.
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Op maandag 4 november 2013 14:57 schreef Lastpost het volgende:[..]
Laat dat nou net degene zijn die ik niet heb gespeeld op een next-gen console.
Wat ik al zei, maak me er ook absoluut geen druk om, kan me niet heugen dat er bij de release van een nieuwe console direct al games zaten die het maximale eruit wisten te halen. De Wii even buiten beschouwing latend.

vs
quote:
Last Guardian... ik ben gematigd hoopvol. Is wel instant next gen voor mij als ie er komt.