SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijking van het formaat van verschillende consoles.![]()
Ik heb de preorder van een ander geannuleerd door wat slap te ouwehoeren bij de Saturn en een paar tientjes in de zak van een medewerker te drukken. Die preorder staat dus nu op mijn naamquote:
Valt wel mee. Lauches zijn nooit super. Sony heeft wel geweldige studio's aan het werk en ze hebben er nogal wat. Het kwijl loopt me uit de bek als ik aan een opvolger van Naughty Dog's The Last of Us denk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Omdat het een console launch is zonder noemenswaardige games.
Ik zou je persoonlijk op je bek komen slaan als het mijn preorder zou zijn. En vervolgens die verkoper. Wat een kutstreek.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:24 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik heb de preorder van een ander geannuleerd door wat slap te ouwehoeren bij de Saturn en een paar tientjes in de zak van een medewerker te drukken. Die preorder staat dus nu op mijn naam![]()
Ben benieuwd wat dit met mijn karmapoints doet, dus bij deze alvast sorry... it's a dog eat dog world en met geld kom je een heel eind. Heb nu iig wel de PS4 op de releasedatum.
Als het waar is een enorme kutstreek inderdaad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou je persoonlijk op je bek komen slaan als het mijn preorder zou zijn. En vervolgens die verkoper. Wat een kutstreek.
Ik vind het gewoon creatief denken. Een ordertje kan best door een systeemfout verdwenen zijn oid. Dit soort dingen leer trouwens van de overheid. Die leert je dat als je wilt hebben wat je wil, je moet lobbyen en hier en daar wat geld toe te stoppen. Dit gaat helaas altijd ten koste van een ander... en nu ben ik eens aan de beurt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou je persoonlijk op je bek komen slaan als het mijn preorder zou zijn. En vervolgens die verkoper. Wat een kutstreek.
Ik ga bijna hopen op enorme kinderziekten in de PS4.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:30 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon creatief denken. Een ordertje kan best door een systeemfout verdwenen zijn oid. Dit soort dingen leer trouwens van de overheid. Die leert je dat als je wilt hebben wat je wil, je moet lobbyen en hier en daar wat geld toe te stoppen. Dit gaat helaas altijd ten koste van een ander... en nu ben ik eens aan de beurt.
Jaja... dat denk jij. Vergelijking of niet. Ik heb een PS4 bij de release.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:31 schreef Pheno het volgende:
Treurig. Hopelijk is je BR-drive kapot.
De overheid houdt nu juist de hand op de knip, dus je vergelijking loopt mank.
Ja hoor, praat jezelf maar goed. Het blijft treurig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:34 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Jaja... dat denk jij. Vergelijking of niet. Ik heb een PS4 bij de release.
Ik vind het geniaal!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja hoor, praat jezelf maar goed. Het blijft treurig.
Tja, en zo gaat de wereld kapot.quote:
Ik weet zeker dat ik veel plezier ga hebben met KZ, NBA 2k14 en de digitale releases.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Omdat het een console launch is zonder noemenswaardige games.
Ik zal selectief censureren ook maar bespreken denk ik. Laterquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:40 schreef Pheno het volgende:
QC kappen nu, we willen graag ontopic zijn. Ga maar naar BNW met een topic over de corruptie etc.
Ik ben wat minder van de shooters, maar NBA 2K14 komt er wel in. NBA Live 14 heb ik nog niets van gezien, nergens te bekennen op beurzen of wat dan ook en het is erg stil aan EA-kant. Ja, langzamerhand wat trailers.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik veel plezier ga hebben met KZ, NBA 2k14 en de digitale releases.
Succes meid. Dit is het PS4-topic, niet het politiek is verdorven topic. Niets censuur aan, gewoon ontopic blijven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:42 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik zal selectief censureren ook maar bespreken denk ik. Later
NBA live 14 gameplay trailer niet gezien? Die was echt bedroevend in vergelijking met 2k14.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben wat minder van de shooters, maar NBA 2K14 komt er wel in. NBA Live 14 heb ik nog niets van gezien, nergens te bekennen op beurzen of wat dan ook en het is erg stil aan EA-kant. Ja, langzamerhand wat trailers.
Beter dan een dikke faal op day one. Overigens wacht ik met consoles altijd. Bij de eerste GTA voor de nieuwe generatie zal ik wel overstag gaan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:48 schreef Pheno het volgende:
Ik baal alleen van Watch_dogs. Day one, alles, en dan een delay tot ergens in 2014. Zo jammer.
quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:48 schreef Pheno het volgende:
Ik baal alleen van Watch_dogs. Day one, alles, en dan een delay tot ergens in 2014. Zo jammer.
Tuurlijk, maar wel jammerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beter dan een dikke faal op day one. Overigens wacht ik met consoles altijd. Bij de eerste GTA voor de nieuwe generatie zal ik wel overstag gaan waarschijnlijk.
Knack, van wat ik al gespeeld heb, is fun, maar meer niet. maar misschien verbergen ze het beste voor bij launch. Het idee is leuk, maar ik had na de demo wel iets van, oke, leuk, ik zie wel. In plaats van dat "ik wil meeeerrrrrrrr".quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:19 schreef Kensuke het volgende:
Ik vind dat mensen te veel bij launch willen. Zijn mensen rijk en werkloos ofzo? Koop je bij de lancering 10 games?
Een handjevol goede games is goed genoeg. We krijgen sowieso Resogun en Contrast(deze is interessanter dan mensen vermoeden) via PS+. Verder hoop ik een bundel met Killzone te kunnen scoren. Killzone is een matige franchise, maar dit nieuwe deel heeft potentie. Daarnaast is Knack mss leuk en zijn er nog een boel multi-platform- en F2P-titels.
Alles bij elkaar zijn er genoeg games om het tot 2014 te redden. Het enige gemis is dat er geen killer-app is, maar die is er bij lanceringen niet echt meer geweest sinds Super Mario 64.
Ik heb het ook gespeeld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Knack, van wat ik al gespeeld heb, is fun, maar meer niet. maar misschien verbergen ze het beste voor bij launch. Het idee is leuk, maar ik had na de demo wel iets van, oke, leuk, ik zie wel. In plaats van dat "ik wil meeeerrrrrrrr".
De meeste die ik ken zijn werkloos en hebben nog redelijk veel geld op de spaarrekening ja. En tja ik zie zelf ook niet dat ik snel werk heb... dus een beetje zelf entertaining is nodig anders zakt de moet je in de schoenen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:19 schreef Kensuke het volgende:
Ik vind dat mensen te veel bij launch willen. Zijn mensen rijk en werkloos ofzo? Koop je bij de lancering 10 games?
Een handjevol goede games is goed genoeg. We krijgen sowieso Resogun en Contrast(deze is interessanter dan mensen vermoeden) via PS+. Verder hoop ik een bundel met Killzone te kunnen scoren. Killzone is een matige franchise, maar dit nieuwe deel heeft potentie. Daarnaast is Knack mss leuk en zijn er nog een boel multi-platform- en F2P-titels.
Alles bij elkaar zijn er genoeg games om het tot 2014 te redden. Het enige gemis is dat er geen killer-app is, maar die is er bij lanceringen niet echt meer geweest sinds Super Mario 64.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:41 schreef VulpX het volgende:
Ik had hoop om nog de killzone bundel te scoren bij BOL, maar die gaan hem dus niet leveren met release. MM zal het dan ook wel niet gaan doen. Jammer. Maar goed, ik heb mijn pre-order voor de normale editie wel staan. Heb er verder dan maar zelf een pakket van gemaakt. Nog de vertical stand erbij, de blauwe DS4,(), en op release haal ik er sowieso AC4 bij, een paar dagen later (wanneer er weer loon is
) Killzone, en daar houdt ik het dan even bij tot januari. Ik moet sowieso nog de KH 1,5 remix voltooien en ik krijg als het goed is ergens volgende week ook nog Dragon's Crown binnen. Genoeg te doen dus.
Effe off topic nog, ik lees niet die reacties van QC... Gadverdamme, wat een #$E%@^mongool. Hij en die medewerker... En zichzelf maar stoer vinden. Het zou je pre-order uit april of eerder maar zijn. Fijn om te weten dat zo'n generatie er ook nog aankomt en straks wat te melden krijgt in de wereld...
dit dus, gast lult uit zn nek manquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:45 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon een domme troll joh, niet intrappen
Ik heb even de "demoversie" *ahem* van Lego Marvel Superheroes op mijn pc gespeeld, en hij is erg leuk moet ik zeggen. Ik ga die sowieso halen, maar ik wacht even tot ie wat goedkoper is dan ¤48,-. En de Lego games van Traveller's Tales zijn ook gewoon erg leuk, niets om je voor te schamenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:46 schreef Jimbo het volgende:
Heb wat pre-orders geannuleerd inmiddels
Had er al een tijd meerdere staan omdat ik bij de nachtlaunch wou zijn.
Door de annulering van watch_dogs en de tegenvallende line-up heb ik besloten die dag niet als vrije dag op te nemen, maar gewoon te gaan werken. De wehkamp levert mn ps4 nu gewoon thuis af met wat games erbij. AC IV , KZ , en mocht er ergens een inruilactie zijn dan haal ik fifa 14 ook nog wel (game mania had er een geloof ik)
Dit weekend de demo van lego : marvel heroes maar even proberen, ondanks het kiddie genre schijnt deze toch wel heel goed te zijn (en stieken vind ik ze altijd heel leuk)
ik ga die demoversie zo ook even spelen. Weet alleen nog niet of ik het 't aanschaffen op de ps4 waard ga vinden. Zit stiekem al een tijdje op die game te wachtenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:01 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik heb even de "demoversie" *ahem* van Lego Marvel Superheroes op mijn pc gespeeld, en hij is erg leuk moet ik zeggen. Ik ga die sowieso halen, maar ik wacht even tot ie wat goedkoper is dan ¤48,-. En de Lego games van Traveller's Tales zijn ook gewoon erg leuk, niets om je voor te schamen
Ik vind het de ¤48,- die hij nu kost ook nog niet waard. Ik wacht even tot ie ergens onder de ¤30,- zit. Het is wel typisch een game voor "erbij", die ik niet dagen achter elkaar ga spelen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ga die demoversie zo ook even spelen. Weet alleen nog niet of ik het 't aanschaffen op de ps4 waard ga vinden. Zit stiekem al een tijdje op die game te wachten
Moet eerlijk zeggen dat ik hem duurder had verwacht, dus deed het even voor de zekerheid checken of de ps4 versie ook 48eur was.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:07 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik vind het de ¤48,- die hij nu kost ook nog niet waard. Ik wacht even tot ie ergens onder de ¤30,- zit. Het is wel typisch een game voor "erbij", die ik niet dagen achter elkaar ga spelen.
Maarja dan heb je weer import kosten boven de 22eurquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:17 schreef VulpX het volgende:
http://www.budgetgaming.n(...)uper+heroes_PS4.html
En ja idd, gaat wel snel. Dit zijn overigens nederlandse prijzen, ik denk dat de prijzen in GB of Canada wel wat sneller zakken.
Nope, niet bij VGP. Die zetten altijd een waarde van $15,- op het pakketje, wel zo makkelijk. Heb er al meerdere keren special editions etc vandaan gehaald omdat het toch echt scheelt in de prijs.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maarja dan heb je weer import kosten boven de 22eur
.ca is dat toch ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:20 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nope, niet bij VGP. Die zetten altijd een waarde van $15,- op het pakketje, wel zo makkelijk. Heb er al meerdere keren special editions etc vandaan gehaald omdat het toch echt scheelt in de prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |