Daar had je aan moeten denken voordat je de tv aanschafte. 2 HDMI is gewoon te weinigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:11 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
Ik vind het anders verdomde kwalijk dat je geen analoge out meer hebt. Heb wel een Hd tv, maar zitten maar 2 hdmi ingangen in en die zijn bezet. Heb plek genoeg voor component/vga, maar dat zit er bij de ps4 niet meer op. Driewerf kut gewoon.. Nu moet ik dus gaan klooien met hdmi splitters oid..kost veel geld en heb je weer een paar kabels/rotzooi extra..
Durf te wedden dat er nog behoorlijk wat mensen raar gaan staan te kijken als ze hun p4 willen aansluiten straks..
Je kunt ook overwegen om een goedkope receiver met meerdere HDMI ingangen en een output voor de TV er bij te zetten. Heb je tenminste win-win.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:11 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
Ik vind het anders verdomde kwalijk dat je geen analoge out meer hebt. Heb wel een Hd tv, maar zitten maar 2 hdmi ingangen in en die zijn bezet. Heb plek genoeg voor component/vga, maar dat zit er bij de ps4 niet meer op. Driewerf kut gewoon.. Nu moet ik dus gaan klooien met hdmi splitters oid..kost veel geld en heb je weer een paar kabels/rotzooi extra..
Durf te wedden dat er nog behoorlijk wat mensen raar gaan staan te kijken als ze hun p4 willen aansluiten straks..
Vroeger, toen ik nog twee USB-poorten op mijn pc had en een toetsenbord, muis en extern schijfje wilde aansluiten... De tijd gaat vooruit, ook met HDMI.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:11 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
Enkele ja, bijna iedereen gebruikt het voor illegale films, series en muziek.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:43 schreef koei het volgende:
[..]
Het streamen zelf is sowieso legaal, alleen illegale dingen streamen niet. Genoeg mensen die hun hele cd-collectie overgezet hebben naar mp3's en dat gewoon in een thuisnetwerk gebruiken.
Mediaplayers, externe harde schijven, dvd-r en bd-r ook maar afschaffen dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:40 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Enkele ja, bijna iedereen gebruikt het voor illegale films, series en muziek.
Het is geen afschaffen. Het is het niet aanbieden van iets. Niet dat ik het er mee eens ben. Maar als 1 fabrikant dat niet wil aanbieden dan is dat een keuze.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mediaplayers, externe harde schijven, dvd-r en bd-r ook maar afschaffen dan?
Ik redeneer vanaf het oogpunt van Sony. Feit is gewoon dat bijna iedereen het gebruikt voor illegaal verkregen materiaal en daar is Sony tegen als bedrijf dat ook films en serie produceert/uitgeeft.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mediaplayers, externe harde schijven, dvd-r en bd-r ook maar afschaffen dan?
En dat is het nadeel van deze tegenstrijdige belangen in deze organisatie. Zouden ze dezelfde keuze hebben gemaakt als ze geen content producer zouden zijn? Mij lijkt dat sterk. Ik denk dat de PS4 dan op eens wel meer kan op multimedia gebied.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:10 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ik redeneer vanaf het oogpunt van Sony. Feit is gewoon dat bijna iedereen het gebruikt voor illegaal verkregen materiaal en daar is Sony tegen als bedrijf dat ook films en serie produceert/uitgeeft.
Sony verkoopt ook films en series in de PSN Store (niet in NL) en ze hebben de Music Unlinited dienst. Hoezo iets aantrekkelijks te maken? Je kunt op je PS3 gebruik maken van verschillende stream video en muziek diensten en je kunt ze kopen. Het lijkt me sterk dat er mensen zijn die geen PS4 kopen doordat er geen DLNA opzit, dus dat er opzetten is alleen maar een nadeel want hoe makkelijker het is om illegale content af te spelen hoe meer het gedaan wordt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat is het nadeel van deze tegenstrijdige belangen in deze organisatie. Zouden ze dezelfde keuze hebben gemaakt als ze geen content producer zouden zijn? Mij lijkt dat sterk. Ik denk dat de PS4 dan op eens wel meer kan op multimedia gebied.
Moet je dan als producent dan juist niet samenwerken met je content afdeling om er iets aantrekkelijks van te maken inplaats van verbieden?
Fijn dat ze ook alles nog even in gebarentaal erbij doet voor gamers die doof zijn!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:04 schreef poker4lifee het volgende:
Hopelijk wordt het wat, en dan met name de mp.
Het is een PSN account, geen PS3 account. Je logt gewoon in met je PSN account op een PS4quote:Op maandag 4 november 2013 12:14 schreef kreuk050 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of je account van de ps3 gewoon overgezet wordt naar de nieuwe ps4?
Hoe zit het dan als je 2 verschillende PSN accounts heb,zoals een EU en een HK??quote:Op maandag 4 november 2013 12:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een PSN account, geen PS3 account. Je logt gewoon in met je PSN account op een PS4
Dat zit linksquote:Op maandag 4 november 2013 12:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe zit het dan als je 2 verschillende PSN accounts heb,zoals een EU en een HK??
Waarom moet je accounts aanmaken?quote:Op maandag 4 november 2013 12:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
oh gutteke,2 PS4 accounts aanmaken
Ik weet dat je je PSN Master accounts kan overzetten,maar moet je perse PS4 aparte gebruikersaccounts aanmaken??quote:
Waar heb je het allemaal over? Je doet nu toch gewoon inloggen op je PS3 met een account.quote:Op maandag 4 november 2013 12:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik weet dat je je PSN Master accounts kan overzetten,maar moet je perse PS4 aparte gebruikersaccounts aanmaken??![]()
Ik heb namelijk 2 verschillende gebruikersaccounts en dus 2 verschillende e-mail adressen voor beide PSN Master accounts(EU en HK).
Hoe werkt die overzetting eigenlijk?
Hopelijk kan je met 1 PS4 gebruikersaccount op verschillende PSN Master accounts aanmeldenquote:Op maandag 4 november 2013 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar heb je het allemaal over? Je doet nu toch gewoon inloggen op je PS3 met een account.
Of met 100 accounts als je wil wisselen.
Met die accounts kan je toch ook gewoon inloggen op de PS4. Of op de Vita of op een PSN website.
Wat heeft jou dit doen besluiten?quote:Op maandag 4 november 2013 13:02 schreef Godtje het volgende:
Iemand bij bol.com krijgt hem eerder. Ik heb cancel gedaan.
Ik wacht wel even.
Al eerder gezegd in dit topic. Geen Launch games die ik wil hebben op de PS4.quote:Op maandag 4 november 2013 13:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat heeft jou dit doen besluiten?
Die zijn er om te maken. Niet iets waar ik bang voor ben.quote:Op maandag 4 november 2013 13:13 schreef videonatic het volgende:
En de kinderziektes niet te vergeten, bound to happen
Daar hebben ze garantie voor uitgevonden.quote:Op maandag 4 november 2013 13:13 schreef videonatic het volgende:
En de kinderziektes niet te vergeten, bound to happen
''iets?''quote:
preciesquote:Op maandag 4 november 2013 14:47 schreef Lastpost het volgende:
De eerste lading 'grote' games (Fifa, CoD, BF, AC) zijn natuurlijk gewoon makkelijke ports die er iets beter uit zien. Weinig verbluffends in ieder geval waarvoor je persé een PS4 moet hebben.![]()
Ook geen probleem mee verder hoor, dat veranderd straks wel.
BF4 draait 1000 keer beter op de PS4, echt niet normaal het verschil imo.quote:Op maandag 4 november 2013 14:47 schreef Lastpost het volgende:
De eerste lading 'grote' games (Fifa, CoD, BF, AC) zijn natuurlijk gewoon makkelijke ports die er iets beter uit zien. Weinig verbluffends in ieder geval waarvoor je persé een PS4 moet hebben.![]()
Ook geen probleem mee verder hoor, dat veranderd straks wel.
Onzin.quote:Op maandag 4 november 2013 14:55 schreef jepperdeprep het volgende:
Battlefield 4 lijkt me wel een gaaf spel maar een dergelijke FPS hoor je op de PC te spelen met toetsenboord en muis, niet met een controller.
Laat dat nou net degene zijn die ik niet heb gespeeld op een next-gen console.quote:Op maandag 4 november 2013 14:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
BF4 draait 1000 keer beter op de PS4, echt niet normaal het verschil imo.
Daywalker!!quote:Op maandag 4 november 2013 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik speel het gewoon op de PC, met een xbox-controller. En nu?.
Dan zit je in het verkeerde topicquote:Op maandag 4 november 2013 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik speel het gewoon op de PC, met een xbox-controller. En nu?.
quote:Op maandag 4 november 2013 14:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Laat dat nou net degene zijn die ik niet heb gespeeld op een next-gen console.![]()
Wat ik al zei, maak me er ook absoluut geen druk om, kan me niet heugen dat er bij de release van een nieuwe console direct al games zaten die het maximale eruit wisten te halen. De Wii even buiten beschouwing latend.
Ja, schijnt een release-titel te worden van de PS5.quote:Op maandag 4 november 2013 15:25 schreef Manke het volgende:
Is er nou al meer bekend over the last guardian?
quote:Op maandag 4 november 2013 15:30 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ja, schijnt een release-titel te worden van de PS5.
koel, snel pre orduruquote:Op maandag 4 november 2013 15:30 schreef Gauner het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2013 15:30 schreef Gauner het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |