Daywalker!!quote:Op maandag 4 november 2013 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik speel het gewoon op de PC, met een xbox-controller. En nu?.
Dan zit je in het verkeerde topicquote:Op maandag 4 november 2013 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik speel het gewoon op de PC, met een xbox-controller. En nu?.
quote:Op maandag 4 november 2013 14:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Laat dat nou net degene zijn die ik niet heb gespeeld op een next-gen console.![]()
Wat ik al zei, maak me er ook absoluut geen druk om, kan me niet heugen dat er bij de release van een nieuwe console direct al games zaten die het maximale eruit wisten te halen. De Wii even buiten beschouwing latend.
Ja, schijnt een release-titel te worden van de PS5.quote:Op maandag 4 november 2013 15:25 schreef Manke het volgende:
Is er nou al meer bekend over the last guardian?
quote:Op maandag 4 november 2013 15:30 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ja, schijnt een release-titel te worden van de PS5.
koel, snel pre orduruquote:Op maandag 4 november 2013 15:30 schreef Gauner het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2013 15:30 schreef Gauner het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:
KZ Shadowfall GIFs:Gadverderrie wat ziet dat er lekker uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
En dan komt ie met beelden van random shooter #39182847981 aan...quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Last Guardian interesseert me echt geen fuck.
En nu?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:44 schreef NutKees het volgende:
[..]
En dan komt ie met beelden van random shooter #39182847981 aan...
Toevallig kwam de studio gisteren met een korte update:quote:Op maandag 4 november 2013 15:25 schreef Manke het volgende:
Is er nou al meer bekend over the last guardian?
http://www.gamepur.com/ne(...)right-direction.htmlquote:Today Kotaku has a small talk with Sony Santa Monica's former head Allan Becker, who gave an update on development status of The Last Guardian.
When Kotaku asked about The Last Guardian, Allan Becker replied: "We’re real-time in that process,"
"And we don’t necessarily agree with each other—Fumito Ueda and I—about process. In some sense, I sort of… implemented change, which, I think, is causing some concern and consternation. But, once again, I think the benefit will come through. We’re still going through that phase of adjustment and finding the right balance and groove."
"I think,” Becker adds, "it’s moving along in the right direction."
Daar komen die GIFs vandaan die ik eerder postte.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:14 schreef Massief het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=709130
Was dit al gepost?
Stom. Ik vraag me af wanneer ze die bundels online gaan zetten dan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:03 schreef RedemptioN het volgende:
Media Markt is ook lekker bezig:
"Geachte meneer Boerboom,
Hartelijk bedankt voor uw reactie.
Wij hebben een terugkoppeling ontvangen van de desbetreffende afdeling waarin zij ons hebben aangegeven dat wij de Playstation niet zullen upgraden met de bundel.
Deze bundels zullen separaat worden aangeboden.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt team"
Als ze toch separaat aangeboden worden...wat doen ze dan moeilijk om het niet gewoon om te zetten
Dan lijkt omzetten me inderdaad een zeer kleine moeite.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:03 schreef RedemptioN het volgende:
Media Markt is ook lekker bezig:
Hartelijk bedankt voor uw reactie.
Wij hebben een terugkoppeling ontvangen van de desbetreffende afdeling waarin zij ons hebben aangegeven dat wij de Playstation niet zullen upgraden met de bundel.
Deze bundels zullen separaat worden aangeboden.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt team"
Als ze toch separaat aangeboden worden...wat doen ze dan moeilijk om het niet gewoon om te zetten
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:59 schreef RedemptioN het volgende:
de vraag teruggezet om hem om de pre-rder te cancellen en om te zetten naar die bundel...
krijg ik de reactie terug:
Hartelijk dank voor uw reactie.
Wij kunnen bevestigen dat uw bestelling succesvol is geannuleerd.
U mag het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug verwachten.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt team"
OMGWTF...gewoon, hoezo de helft van de vraag lezen...
net maar even via het 0900 nr met ze aan de lijn gehangen...
niet f*cken met mn ps4 pre-order
Lekker autistisch ook verwoord.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:59 schreef RedemptioN het volgende:
de vraag teruggezet om hem om de pre-rder te cancellen en om te zetten naar die bundel...
krijg ik de reactie terug:
Hartelijk dank voor uw reactie.
Wij kunnen bevestigen dat uw bestelling succesvol is geannuleerd.
U mag het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug verwachten.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt team"
OMGWTF...gewoon, hoezo de helft van de vraag lezen...
net maar even via het 0900 nr met ze aan de lijn gehangen...
niet f*cken met mn ps4 pre-order
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:21 schreef wolfrolf het volgende:
Ho wacht.
Welke bundels komen er dan??
Een hele grote?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:22 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd?
Je googlet maar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een hele grote?
Heb je misscien een info link voor mij? pretty please?
Zoals wel vaker bij een launch ;-)quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:52 schreef tuut-chips het volgende:
ik vind eigenlijk alle launchgames een beetje matig
En toch is dit qua games aanbod een van de betere launches.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:48 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zoals wel vaker bij een launch ;-)
Ziet er sjiekug uit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |