Dat is je straf want je had geen lapoquote:
Geen ideequote:
Je kan er natuurlijk over denken om niet zo FUCKING MOEILIJK te doen en die roze glitters gewoon toe te voegen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee, want ik ben bijna langer bezig geweest met de lay-out dan met het werkstuk zelf. Het ziet er gewoon goed uit, maar ik denk dat er niet genoeg roze glitters en panterprint voor die kuthoer in zitten.
Nee, neem denk ik wel keer Feyenoord tat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godverdomme, ik wou een
Insomnia neemt een FC Emmen tattoo
TT maken
Ach jammer dan
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is je straf want je had geen lapo
Spartaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:14 schreef richolio het volgende:
Ik hou niet zo van voetbal, maar als het moet dan ben ik fan van Sparta! Sparta
Support your local eh?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:14 schreef richolio het volgende:
blokkerenquote:
Het is een kwestie van geduld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:14 schreef richolio het volgende:
Yessquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Support your local eh?
Heel goed
keek filmpje dat Frankie ajaxaanhang aansprak bij celtic uit. vond ik mooi. kreeg traantje.quote:
Oh echt? Nu ben ik triest? Omdat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Komt je triestheid weer naar voren
Oh ligt niet aan haar hoorquote:
Ze wilde me spreken over m`n vakantie,maar ik mis d`r vaak als ik haar spreekquote:
Celticquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
keek filmpje dat Frankie ajaxaanhang aansprak bij celtic uit. vond ik mooi. kreeg traantje.
Frankiequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
keek filmpje dat Frankie ajaxaanhang aansprak bij celtic uit. vond ik mooi. kreeg traantje.
jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:15 schreef Dearest het volgende:
Oh dat wijf gaat maandag echt nog niet blij zijn man
Een beetje wachten tot iemand eindelijk actie onderneemt en als ik het dan af heb gaan lopen zeikenIk ben een hele dag bij huis gebleven om die map af te maken vorige week, ik sta gewoon 8 uur op gespijbeld voor hun, en dan in plaats van een bedankje godverdomme commentaar gaan leveren
Ga hier gewoon over klagen tegen mijn lerares, zeker ons hele groepje een 8 geven voor het werk dat IK gedaan heb. Not on my watch.
Mensen blokkeren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh echt? Nu ben ik triest? Omdat?
You go girl! Had ik ook gedaanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:15 schreef Dearest het volgende:
Een beetje wachten tot iemand eindelijk actie onderneemt en als ik het dan af heb gaan lopen zeikenIk ben een hele dag bij huis gebleven om die map af te maken vorige week, ik sta gewoon 8 uur op gespijbeld voor hun, en dan in plaats van een bedankje godverdomme commentaar gaan leveren
Ga hier gewoon over klagen tegen mijn lerares, zeker ons hele groepje een 8 geven voor het werk dat IK gedaan heb. Not on my watch.
You go gurlquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:15 schreef Dearest het volgende:
GMTAquote:
Oooh okequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ligt niet aan haar hoor
[..]
Ze wilde me spreken over m`n vakantie,maar ik mis d`r vaak als ik haar spreek
You go girl !!!!!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:15 schreef Dearest het volgende:
Als ze je irriteren, waarom niet.quote:
Jij hebt gewoon al sinds kindergarten een relatiequote:
kapiteintje vind dat heel raarquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon al sinds kindergarten een relatie
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee doe dan wel tattoo van een broekje omdat ik daar graag in wil
Wow dat is wel erg langquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon al sinds kindergarten een relatie
Dat is juist nicequote:
quote:
awwwwwquote:
Rukzequote:
waarom nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:19 schreef xcachet het volgende:
Ik moet er srs niet aan denken zo lang een relatie al te hebben![]()
Niet alles, je monogame levensstijl moet behouden blijven als ik Polen kom dusquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
is gewoon chill en doe gewoon nog altijd wat ik wil.
moeilijke tijdskwesties laten we de gulden middenweg nemen over 9 minutenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in Nederland toch verkering met haar
ga jij inso meeten daarquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alles, je monogame levensstijl moet behouden blijven als ik Polen kom dus
Wat jij zou seks willen met Insoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij wilt nietquote:
o ik welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet. Denk niet dat ik zo lang van iemand kan houden.
wheheheh stuquote:
quote:
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sitting in a treequote:
Dan hebben we het er verder niet overquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat stiekem ook, maar dat mocht hij nog niet weten tot ik in zijn bed lag.
kameradenquote:
kennen wij haar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Omdat de rest van mijn familie dat ook is en daar lekkere spelers spelen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom ben jij eigenlijk voor ajax.
Zit je wel goed bij legia, jezuschristus te paardquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
Inso en Fokkie gaan op jodenjacht in Polen
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:24 schreef Rodawa het volgende:
2-0 is ook van hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil misschien ook mee als het magquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
Inso en Fokkie gaan op jodenjacht in Polen
even aan m`n moeder vragenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wil misschien ook mee als het mag
Met welke spelers zou je wel Pokémonkaarten willen ruilen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat de rest van mijn familie dat ook is en daar lekkere spelers spelen.
Blind, hij geeft ook glimmende kaarten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Met welke spelers zou je wel Pokémonkaarten willen ruilen?
Vermeer? Serero?
Ken ik nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Vera166 hihihiZe wilde met me kroelen
kut lmiquote:
Dat is dat meisje met 150 kilo make-up op toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Vera166 hihihiZe wilde met me kroelen
nee dat ben ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dat meisje met 150 kilo make-up op toch?
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 25-10-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 296 Toto69
02. 257 LETMEIN
03. 215 Insomnia_
04. 205 xcachet
05. 197 Fok-it
06. 172 SgtPorkbeans
07. 152 Spatieloos
08. 149 VoornaamAchternaam
09. 138 Xeor
10. 112 Dearest
11. 096 Tjacka
12. 095 4EverBlackEyed
13. 075 Stuart
14. 070 gianni61
15. 045 supersof
16. 042 c-u-t-e
17. 040 richolio
18. 034 EugeneKrabs
19. 031 hamerhaaitje
20. 029 _F.U.B.A.R_
Reeks-statistieken!
Nee dat is cachetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dat meisje met 150 kilo make-up op toch?
Ze wil je eerst even zelf spreken zegt ze. Ze vertrouwt je niet zo.quote:
Niet in deze sc dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik sta weer #1, neeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ja, ik ga niet samen met jou op een account zitten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
cach ik dacht na he, wij gaan daten natuurlijk en krijgen verkering.
dan moeten we ook twee laptops hebben als we samen wonen anders kunnen we niet samen fokken.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze wil je eerst even zelf spreken zegt ze. Ze vertrouwt je niet zo.
WE SHALL NOT BE MOVEDquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD.
Dat is wel veelquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
4x #1 in 5 dagen in globale dagcijfers.
Xcachtjackquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet samen met jou op een account zitten.
Sofs muziek smaakquote:
F'noord mijn F'noordquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD.
Van jou kan ik het wel hebbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je adoreert de kakkerlakken te veel.
lees je alles terug ofzoquote:
Jij bent wel een rasechte neus he?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je adoreert de kakkerlakken te veel.
haha leuken woordgrapquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel een rasechte neus he?
fokit wanneer ben je terug in nederland eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel een rasechte neus he?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
fokit wanneer ben je terug in nederland eigenlijk?
Hm? Hoe wil je dan genoemd worden? Jodin?quote:
Godinquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm? Hoe wil je dan genoemd worden? Jodin?
Sinds zaterdag alquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
fokit wanneer ben je terug in nederland eigenlijk?
is ie al terug?quote:
Ik weet nou nog steeds niet of zwerty nou echt bikinimodel is of niet!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zei tegen jou dat ze bikinimodel is
Oh echt hahaha. sorry. Ben je blij met je aardappels.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet nou nog steeds niet of zwerty nou echt bikinimodel is of niet!
actin upquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
Sof wat was dat ene liedje met JB ook alweerVan TC
Actin upquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
Sof wat was dat ene liedje met JB ook alweerVan TC
Spatie bedankt voor die linkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet nou nog steeds niet of zwerty nou echt bikinimodel is of niet!
Hahah nee, men broertje ging gelijk weer rijst eten toen ik thuis kwamquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh echt hahaha. sorry. Ben je blij met je aardappels.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah nee, men broertje ging gelijk weer rijst eten toen ik thuis kwam
We hadden niet eens pindakaas in huis
Gastquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast
alleen al van dat taaltje van haar krijg je toch een slappe
mensen die niet rotterdamsquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast
Niet? Ik vind het wel lekker hoor, maar gebakken aardappels smaakt goed als je een maand lang rijst en noodles op hebtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]awwww. ik houd helemaal niet van rijst
ik vind het bij haar wel geilquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast
omgquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dit was het eerste wat ik tegen Sof had gezegd![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast
Nee vind het zo droog. En ik houd niet van curry's enzo. Liever pasta of aardappelsquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Ik vind het wel lekker hoor, maar gebakken aardappels smaakt goed als je een maand lang rijst en noodles op hebt
quote:
Soy sauce eroverheen gooienquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee vind het zo droog. En ik houd niet van curry's enzo. Liever pasta of aardappels
lachen kan ze ook jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zolang ze maar goed met de hoofdtaken uit de voeten kan.
Mijn moeder zegt ook zo cola.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]Praat jij net als Ilse ja?
Mag ik nog een colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Weet niet, ken haar niet zo goed, maar ze komt uit Almelo dus lijkt me welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]Praat jij net als Ilse ja?
Mag ik nog een colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Almeloooo Hengeloooo Enschedeeequote:
Zij praat wel heel erg met accent hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
Weet niet, ken haar niet zo goed, maar ze komt uit Almelo dus lijkt me wel
Plat pratenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij praat wel heel erg met accent hoorBIjna overdreven plat.
Yeah that's mequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij praat wel heel erg met accent hoorBIjna overdreven plat.
Ik ben echt blij dat ik het uberhaupt niet kan maargoed.Ieder zijn ding.quote:
Dan is het niet ergquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
Yeah that's meKan het ook uitzetten though, soort van
Ja dat denk je.:')quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
Yeah that's meKan het ook uitzetten though, soort van
Nog nooit gehad hahaquote:
Ja, dat is een tijdje geleden.... ongelofelijk, wat een tijden hebben wij toen beleefd hè.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder deze UI was Rodawa waarschijnlijk nooit bevriend geraakt met mij/JNG
AdoraBella heeft nu die ui zag ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb geen accent echt baasquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan ook mijn accent uitzetten
beetje
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, dat is een tijdje geleden.... ongelofelijk, wat een tijden hebben wij toen beleefd hè.
Je moet eens eiernoodles eten, met garnalen (vis eet je wel toch? ) groentepakketje en knoflook-oester saus. Durf te wedden dat je dat heerlijk vindtquote:
toen*quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
AdoraBella heeft nu die ui zag ik
Oja die...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat kindquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
die UI is ZO vervelendquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Nja ik kan 1. super plat pratenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat denk je.:')
toto zegt ook dat ie zonder accent praat
En dat ze/hij zo boos werd als ze/hij een hij genoemd werd nou bij dezequote:
ja was ik alleen aan het einde in de nacht, toen werd ik bradas met fokkiequote:
goeie tijdenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja was ik alleen aan het einde in de nacht, toen werd ik bradas met fokkie
Nietquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja was ik alleen aan het einde in de nacht, toen werd ik bradas met fokkie
Vind het wel leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ideequote:
Klinkt heel apart hahaha. waar eet je dat danquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet eens eiernoodles eten, met garnalen (vis eet je wel toch? ) groentepakketje en knoflook-oester saus. Durf te wedden dat je dat heerlijk vindt
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind het wel leukje beantwoord niet mijn vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Moet gewoon zoals jezelf pratenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nja ik kan 1. super plat praten
2. niet plat praten maar nog wel dat je het accent een beetje hoort
3. het uitzetten maar dan klinkt het voor mij super fake kak abndan moet ik echt m'n best doen en voelt onnatuurlijk
toen leerde ik jou ook respecterenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso cowboytijden man in de nacht toen
Doe eens even normaal.quote:
Bedankt Ryan, je bent een echte vriend.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet
Die UI is nostalgie en fucking leuk!
Ik durf bijna te zeggen dat dat meisje knapper is dan Sof.
Maar bijna heh, ik zou niet durven!
ja toen werden wij team en gingen we echt hele zomer teamwerk verrichtenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toen leerde ik jou ook respecteren
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
sindsdien ben ik verslaafd aan fok eigenlijk
Thuisquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
Klinkt heel apart hahaha. waar eet je dat dan
ik heb wel een nare stem.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt wel een accent ja. Niet heeel erg. Maar je hoort het wel, maar ook niet altijd.
hmm ik zal eens kijkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ThuisIs normaal gerecht hoor
kan je gewoon allemaal kopen in de supermarkt, en die woksaus zit in een zwarte verpakking
moet je echt eens proberen
huh echt?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:43 schreef xcachet het volgende:
Inso mocht mij in het begin echt niet.
was baasquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja toen werden wij team en gingen we echt hele zomer teamwerk verrichten
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:41 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit zijn mijn UI's. Wat zijn die van jullie?
Ja dat zeg ik net tegen Sofquote:
Dat waren niet jouw ui'squote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
oke sorry nogquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet ik niet meer eigenlijk. Maar was maar voor kort.
Nice. Ik herken ook zovty, -supergirl- en hezdunnah.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat heb ik dan gemist, sorryquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net tegen SofBeste woksaus
Pino112, xcachet, d4v1d, LittleBrownie, 5 eigen kattenkoppen en die rasmongool van een OmgevallenFlat. Ik herken ze allemaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:45 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dit zijn mijn UI's.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar eens naar bed!
Slaap lekker iedereen behalve LMI.
Wel. Al heb ik een paar gejat van Zovty en supergirl, en heb ze allemaal niet lang gebruikt.quote:
Ik ken jou alleen van de schone deernequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Degene die nog weet welke voetballer ik lang in mn UI had krijgt eeuwige respect.
Welterusten manquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar eens naar bed!
Slaap lekker iedereen behalve LMI.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pino112, xcachet, d4v1d, LittleBrownie, 5 eigen kattenkoppen en die rasmongool van een OmgevallenFlat. Ik herken ze allemaal.
Hezdunnah had ik verbeterd met paint en tada.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice. Ik herken ook zovty, -supergirl- en hezdunnah.
Ik zie jou alleen maar met die UI.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Degene die nog weet welke voetballer ik lang in mn UI had krijgt eeuwige respect.
heb nog maar kort.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken jou alleen van de schone deerne
Ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik twijfel..
Heeft Typisch daar ook wel eens nachten gepost?
Weet ik ook niet meer man.quote:
had jij die gudettiquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |