Yessquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Support your local eh?
Heel goed
keek filmpje dat Frankie ajaxaanhang aansprak bij celtic uit. vond ik mooi. kreeg traantje.quote:
Oh echt? Nu ben ik triest? Omdat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Komt je triestheid weer naar voren
Oh ligt niet aan haar hoorquote:
Ze wilde me spreken over m`n vakantie,maar ik mis d`r vaak als ik haar spreekquote:
Celticquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
keek filmpje dat Frankie ajaxaanhang aansprak bij celtic uit. vond ik mooi. kreeg traantje.
Frankiequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
keek filmpje dat Frankie ajaxaanhang aansprak bij celtic uit. vond ik mooi. kreeg traantje.
jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:15 schreef Dearest het volgende:
Oh dat wijf gaat maandag echt nog niet blij zijn man
Een beetje wachten tot iemand eindelijk actie onderneemt en als ik het dan af heb gaan lopen zeikenIk ben een hele dag bij huis gebleven om die map af te maken vorige week, ik sta gewoon 8 uur op gespijbeld voor hun, en dan in plaats van een bedankje godverdomme commentaar gaan leveren
Ga hier gewoon over klagen tegen mijn lerares, zeker ons hele groepje een 8 geven voor het werk dat IK gedaan heb. Not on my watch.
Mensen blokkeren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh echt? Nu ben ik triest? Omdat?
You go girl! Had ik ook gedaanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:15 schreef Dearest het volgende:
Een beetje wachten tot iemand eindelijk actie onderneemt en als ik het dan af heb gaan lopen zeikenIk ben een hele dag bij huis gebleven om die map af te maken vorige week, ik sta gewoon 8 uur op gespijbeld voor hun, en dan in plaats van een bedankje godverdomme commentaar gaan leveren
Ga hier gewoon over klagen tegen mijn lerares, zeker ons hele groepje een 8 geven voor het werk dat IK gedaan heb. Not on my watch.
You go gurlquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:15 schreef Dearest het volgende:
GMTAquote:
Oooh okequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ligt niet aan haar hoor
[..]
Ze wilde me spreken over m`n vakantie,maar ik mis d`r vaak als ik haar spreek
You go girl !!!!!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:15 schreef Dearest het volgende:
Als ze je irriteren, waarom niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |