Oja die...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
AdoraBella heeft nu die ui zag ik
Dat kindquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
AdoraBella heeft nu die ui zag ik
die UI is ZO vervelendquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder deze UI was Rodawa waarschijnlijk nooit bevriend geraakt met mij/JNG
Nja ik kan 1. super plat pratenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat denk je.:')
toto zegt ook dat ie zonder accent praat
En dat ze/hij zo boos werd als ze/hij een hij genoemd werd nou bij dezequote:
ja was ik alleen aan het einde in de nacht, toen werd ik bradas met fokkiequote:
goeie tijdenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja was ik alleen aan het einde in de nacht, toen werd ik bradas met fokkie
Nietquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja was ik alleen aan het einde in de nacht, toen werd ik bradas met fokkie
Vind het wel leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ideequote:
Klinkt heel apart hahaha. waar eet je dat danquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet eens eiernoodles eten, met garnalen (vis eet je wel toch? ) groentepakketje en knoflook-oester saus. Durf te wedden dat je dat heerlijk vindt
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind het wel leukje beantwoord niet mijn vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Moet gewoon zoals jezelf pratenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nja ik kan 1. super plat praten
2. niet plat praten maar nog wel dat je het accent een beetje hoort
3. het uitzetten maar dan klinkt het voor mij super fake kak abndan moet ik echt m'n best doen en voelt onnatuurlijk
toen leerde ik jou ook respecterenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso cowboytijden man in de nacht toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |