quote:Op maandag 10 juni 2013 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben niet zo van de genre, ik luister alle genres kieskeurig.
Is dat gespeeld, of zijn die mensen echt zo?quote:
Greg Laswell - Comes and Goes, How the day soundsquote:Op maandag 10 juni 2013 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben niet zo van de genre, ik luister alle genres kieskeurig.
quote:
Ja hij zegt dat hij alles leuk vindtquote:
Hoe was het op het werk sof?quote:
Nee, ik vind alle genres leuk, niet alle muziek. Eerste 2 waren gewoon niet zo goed in mijn mening, maar is niet erg hoor! luister lekker wat je wil!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hij zegt dat hij alles leuk vindt
Chillquote:
het is niet letterlijk zoals jij t zeiquote:Op maandag 10 juni 2013 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je mag dingen van dm's niet zomaar in het forum plaatsen![]()
![]()
![]()
alle genres is dan toch alle muziek.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik vind alle genres leuk, niet alle muziek. Eerste 2 waren gewoon niet zo goed in mijn mening, maar is niet erg hoor! luister lekker wat je wil!
Ja dus, nu denk iedereen dat ik verliefd op je ben!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef zwerty het volgende:
[..]
het is niet letterlijk zoals jij t zei
Je mag dingen uit dm's niet in het forum plaatsen!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
spatieloos vraagt aan mij pics van jou zwerty
maar die heb ik niet hoor :S
ik zei tegen jou dat ze bikinimodel isquote:Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je mag dingen uit dm's niet in het forum plaatsen!
Ik vind sommige muziek uit ongeveer alle genres leuk, ik vind niet alle muziek leuk.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
alle genres is dan toch alle muziek.
is toch ook zoquote:Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dus, nu denk iedereen dat ik verliefd op je ben!
hihi liegebeest xquote:Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
spatieloos vraagt aan mij pics van jou zwerty
maar die heb ik niet hoor :S
HAHAHAquote:Op maandag 10 juni 2013 18:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zei tegen jou dat ze bikinimodel is
Ja oke.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind sommige muziek uit ongeveer alle genres leuk, ik vind niet alle muziek leuk.
Zo dan?
Ja, maar ik heb dat toch niet op het forum gezegd...quote:Op maandag 10 juni 2013 18:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zei tegen jou dat ze bikinimodel is
ik snap het nietquote:Op maandag 10 juni 2013 18:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dat toch niet op het forum gezegd...
Nou ik vertel/vraag jou dingen in het prive via dm, die dingen mogen niet openbaar op het forum gepost worden, dat zijn forum regels...quote:
ja maar ik postte niet dm's, ik zei alleen in m'n eigen woorden wat er was gebeurdquote:Op maandag 10 juni 2013 18:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ik vertel/vraag jou dingen in het prive via dm, die dingen mogen niet openbaar op het forum gepost worden, dat zijn forum regels...
Ja, dat mag dus ook niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar ik postte niet dm's, ik zei alleen in m'n eigen woorden wat er was gebeurd
wat liefquote:Op maandag 10 juni 2013 18:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
GEeft niet man, ik bescherm je alleen tegen een ban.
Dat heb ik ook heel erg vaakquote:Op maandag 10 juni 2013 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ChillHeb wel een wondje midden op het midden van mijn hand
En het bleef maar bloedden
Niet heel erg ofzo. En pleister bleef niet lang zitten dus moest telkens een nieuwe halen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:03 schreef supersof het volgende:
nodig zegt elke dag dat hij verliefd is op mij.
victoriassecret.comquote:Op maandag 10 juni 2013 18:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ze is bikinimodel, heb je haar site niet ??
Ja maar deze was echt vervelendquote:Op maandag 10 juni 2013 18:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel erg vaakGewoon uit het niets ontdek je dat je opeens een wondje aan je hand hebt
7 tegelijk? huh? Hoe krijg je dat dan weer voor elkaarquote:Op maandag 10 juni 2013 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar deze was echt vervelenden ik heb er altijd wel een stuk of 7 tegelijk
Ja gewoon op random plekken op mijn handquote:Op maandag 10 juni 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
[..]
7 tegelijk? huh? Hoe krijg je dat dan weer voor elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |