Dat heb ik dan gemist, sorryquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net tegen SofBeste woksaus
Pino112, xcachet, d4v1d, LittleBrownie, 5 eigen kattenkoppen en die rasmongool van een OmgevallenFlat. Ik herken ze allemaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:45 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dit zijn mijn UI's.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar eens naar bed!
Slaap lekker iedereen behalve LMI.
Wel. Al heb ik een paar gejat van Zovty en supergirl, en heb ze allemaal niet lang gebruikt.quote:
Ik ken jou alleen van de schone deernequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Degene die nog weet welke voetballer ik lang in mn UI had krijgt eeuwige respect.
Welterusten manquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar eens naar bed!
Slaap lekker iedereen behalve LMI.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pino112, xcachet, d4v1d, LittleBrownie, 5 eigen kattenkoppen en die rasmongool van een OmgevallenFlat. Ik herken ze allemaal.
Hezdunnah had ik verbeterd met paint en tada.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice. Ik herken ook zovty, -supergirl- en hezdunnah.
Ik zie jou alleen maar met die UI.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Degene die nog weet welke voetballer ik lang in mn UI had krijgt eeuwige respect.
heb nog maar kort.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken jou alleen van de schone deerne
Ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik twijfel..
Heeft Typisch daar ook wel eens nachten gepost?
Weet ik ook niet meer man.quote:
had jij die gudettiquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |