Doe eens even normaal.quote:
Bedankt Ryan, je bent een echte vriend.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet
Die UI is nostalgie en fucking leuk!
Ik durf bijna te zeggen dat dat meisje knapper is dan Sof.
Maar bijna heh, ik zou niet durven!
ja toen werden wij team en gingen we echt hele zomer teamwerk verrichtenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toen leerde ik jou ook respecteren
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
sindsdien ben ik verslaafd aan fok eigenlijk
Thuisquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
Klinkt heel apart hahaha. waar eet je dat dan
ik heb wel een nare stem.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt wel een accent ja. Niet heeel erg. Maar je hoort het wel, maar ook niet altijd.
hmm ik zal eens kijkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ThuisIs normaal gerecht hoor
kan je gewoon allemaal kopen in de supermarkt, en die woksaus zit in een zwarte verpakking
moet je echt eens proberen
huh echt?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:43 schreef xcachet het volgende:
Inso mocht mij in het begin echt niet.
was baasquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja toen werden wij team en gingen we echt hele zomer teamwerk verrichten
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:41 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit zijn mijn UI's. Wat zijn die van jullie?
Ja dat zeg ik net tegen Sofquote:
Dat waren niet jouw ui'squote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
oke sorry nogquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet ik niet meer eigenlijk. Maar was maar voor kort.
Nice. Ik herken ook zovty, -supergirl- en hezdunnah.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |