Doen!quote:Op maandag 24 juni 2013 02:40 schreef Rodawa het volgende:
Osuchi DM'de mij of ik seks met haar wou, omdat ze wraak moest nemen op een ex ofzo.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Lekker man, laatst ook goed gekomen op een audioverhaal over een 15 jarige jongen die zijn 13 jarige vriendinnetje even onder handen namSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees dit alsjeblieft niet als je geen MadjackthePirate heet, ik zou me schamen![]()
Opschepper :/quote:Op maandag 24 juni 2013 02:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik post hier al meer dan 1000 delen mee
Je hebt mij nog niet aan een gewenste erectie geholpen, tot die tijd geen naamtopic voor jou.quote:
Meh, dat is zo standaard.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Lekker man, laatst ook goed gekomen op een audioverhaal over een 15 jarige jongen die zijn 13 jarige vriendinnetje even onder handen nam
mij omdat ik superleuk zou zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 02:40 schreef Rodawa het volgende:
Osuchi DM'de mij of ik seks met haar wou, omdat ze wraak moest nemen op een ex ofzo.
Volgens mij fap jij op jezelf, vandaar je eigen naam. Anders had je xcachet er wel in gezetquote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet aan een gewenste erectie geholpen, tot die tijd geen naamtopic voor jou.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mij omdat ik superleuk zou zijn
quote:
Oh dat klinkt wel interessantquote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het audioboek formaat was nieuw voor me
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Was al maanden geleden en ik heb het afgezegd. Ja ja, nog voor ze een dagkaart kocht.
quote:
Heb al sinds #1422 geen broek meer aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij fap jij op jezelf, vandaar je eigen naam. Anders had je xcachet er wel in gezet.
Ja nu komt de aap uit de mouw, je wilt een trauma van je eigen verleden nu goed maken!quote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Was al maanden geleden en ik heb het afgezegd. Ja ja, nog voor ze een dagkaart kocht.
KLB waardigquote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ieuw!quote:Op maandag 24 juni 2013 02:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb al sinds #1422 geen broek meer aan.
In eerste instantie op het alleen seks idee welquote:
Ik heb al sinds gisteren geen broek meer aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb al sinds #1422 geen broek meer aan.
Vandaar interessant, en niet leuk/geil.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zeker, vooral omdat ook het meisje ingesproken was door een kerel
Moet kunnen, ik zou je er niet om uit lachen, je intenties waren zuiver mijn zoonquote:Op maandag 24 juni 2013 02:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In eerste instantie op het alleen seks idee wel
En toen ging ze dik serieus over relaties en shit praten. Dus ik van ho eens waar komt dit vandaan. Vond ze niet leuk nie dus ging ze screenshots van onze ietwat getinte gesprekken verspreiden
En nu lacht iedereen me uit
Geen zorgen broertje, ik heb je rug.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En toen ging ze dik serieus over relaties en shit praten. Dus ik van ho eens waar komt dit vandaan. Vond ze niet leuk nie dus ging ze screenshots van onze ietwat getinte gesprekken verspreiden
Ik jou ook welquote:Op maandag 24 juni 2013 02:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vandaar interessant, en niet leuk/geil.
Ik mag jou weil.
Ik heb hele tijd aangenomen dat je aan het trollen was, was dat niet zo?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mooi dat je geen homo bent, en zijn veelte veel homo's in deze SC (niks tegen homo's hoor, maar als er dudes zonder shirt in de OP komen is er wat mis)quote:
Nee, dit heeft 'ie ook tegen mij in DM verteld.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb hele tijd aangenomen dat je aan het trollen was, was dat niet zo?
Een username hebben waar in de naam David is geschreven met 1337 klinkers en zonder hoofdletterquote:
Loop in de zomer ook altijd zonder shirt rond, ff shinen voor de chimis, moet kunnen toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mooi dat je geen homo bent, en zijn veelte veel homo's in deze SC (niks tegen homo's hoor, maar als er dudes zonder shirt in de OP komen is er wat mis)
Jij bent zijn dinnetje?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik ben Nikonlover. Die is KLB aandachtshoer #1.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij bent niet nutteloos maar toch emogif ik je
Lobi
weet niet of ze leeft, boeit me vrij weinigquote:Op maandag 24 juni 2013 02:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen zorgen broertje, ik heb je rug.Ben wel blij om te horen dat ik dat allemaal nog voor ben geweest. Leeft die Osuchi nog?
nopequote:Op maandag 24 juni 2013 02:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb hele tijd aangenomen dat je aan het trollen was, was dat niet zo?
Ik vind het toch wel een leuke term, dat dinnetje van Nikonlover, of was hij dat niet die begon met die term?quote:
IK HAD DIE DUDE ZONDER SHIRT IN DE OP GEZETquote:Op maandag 24 juni 2013 02:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mooi dat je geen homo bent, en zijn veelte veel homo's in deze SC (niks tegen homo's hoor, maar als er dudes zonder shirt in de OP komen is er wat mis)
hommoquote:Op maandag 24 juni 2013 02:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
IK HAD DIE DUDE ZONDER SHIRT IN DE OP GEZET
Jawel, klinkt alsof je zelf een wijf bentquote:Op maandag 24 juni 2013 02:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een leuke term, dat dinnetje van Nikonlover, of was hij dat niet die begon met die term?
Goedzo! Nu post je gewoon wat.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:50 schreef LETMEIN het volgende:
Naakt meelurken met een kroket in m'n reet en m'n penet in een bord yoghurt.
gr gr
WTF man, stop met lurken en post wat onnutige dingen zoals je altijd doet, ik mis jequote:Op maandag 24 juni 2013 02:50 schreef LETMEIN het volgende:
gr gr
Zelf gemaakte yoghurt?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:50 schreef LETMEIN het volgende:
gr gr
En nog meer dan een emogif. Ben trots op je Gquote:Op maandag 24 juni 2013 02:50 schreef LETMEIN het volgende:
gr gr
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
Nou ik ga toch maar eens pitten, dalijk om 9 uur tentamen #YOLO #SWAG
Succes. Zal aan je denken #lobi #teamxcachetquote:Op maandag 24 juni 2013 02:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
Nou ik ga toch maar eens pitten, dalijk om 9 uur tentamen #YOLO #SWAG
teamxkroketquote:Op maandag 24 juni 2013 02:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Succes. Zal aan je denken #lobi #teamxcachet
Hij zat toch in Nick's team?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Succes. Zal aan je denken #lobi #teamxcachet
Je hebt te veel shotjes gedronken :Squote:Op maandag 24 juni 2013 02:55 schreef LETMEIN het volgende:
Geprobeerd de kroket in m'n aner te drukken maar zonder succes.
Frituur opnieuw aangezet en een frikandel klaargezet.
Frikandel in m'n aner geprobeerd te proppen maar ook zonder succes.
Wat doe ik fout!
gr gr
Je moet wel YOLO roepen als je het doet...quote:Op maandag 24 juni 2013 02:55 schreef LETMEIN het volgende:
Wat doe ik fout!
gr gr
Je moet de kringspier eerst wat verwijden met een bitterbal en daarna langzaam opbouwen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:55 schreef LETMEIN het volgende:
Wat doe ik fout!
gr gr
Voelt wel lekker zeker? Als je dat ding erin drukt en hij scheurt en dan zo die kokende ragout tegen je anusje...quote:Op maandag 24 juni 2013 02:55 schreef LETMEIN het volgende:
Wat doe ik fout!
gr gr
ik ga altijd meteen voor de pikantoquote:Op maandag 24 juni 2013 02:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet de kringspier eerst wat verwijden met een bitterbal en daarna langzaam opbouwen.
schotjes :squote:
Je moet even iemand quoten en dan de naam veranderen naar die van hem. Dan krijgt 'ie een berichtjequote:
Halve kip lukt bij mij tegenwoordig ook wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ga altijd meteen voor de pikanto
[..]
schotjes :s
Stop er een glazen potje in. Daar heb ik eens een filmpje over gezien. Liep heel leuk af.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:59 schreef LETMEIN het volgende:
Mijn vorige avontuur was helaas niet goed afgelopen.
Om toch de nodige bevrediging te krijgen ga ik nu m'n aner oprekken.
U vraagt zich af hoe deze knul dat gaat doen?
Nou gewoon, een klem zetten.
gr gr
Huh? Hoe?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je moet even iemand quoten en dan de naam veranderen naar die van hem. Dan krijgt 'ie een berichtje.
Nou, als je bij mij op dat quote knopje klikt dan vult hij het allemaal in in je reactie vakje. Dan staat daar : zei Spatieloos het volgende:quote:
Maar je krijgt toch sowieso een berichtje? Of dan niet meer?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou, als je bij mij op dat quote knopje klikt dan vult hij het allemaal in in je reactie vakje. Dan staat daar : zei Spatieloos het volgende:
Dan vervang je die naam. Zoals hier dus.
Hmmm... blijkbaar gebruikt 'ie die profiel URL want ik kreeg net een berichtje dat je me ge-quote hadquote:Op maandag 24 juni 2013 03:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch sowieso een berichtje? Of dan niet meer?
Ik snap er niks meer van, dat krijg je toch altijd? Ik zie altijd rechts in mijn scherm als iemand mij quote iig?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hmmm... blijkbaar gebruikt 'ie die profiel URL want ik kreeg net een berichtje dat je me ge-quote had.
Als iemand jou quote wel. Maar als iemand mij quote krijg jij daar geen berichtje van.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van, dat krijg je toch altijd? Ik zie altijd rechts in mijn scherm als iemand mij quote iig?
Ahaquote:Op maandag 24 juni 2013 03:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als iemand jou quote wel. Maar als iemand mij quote krijg jij daar geen berichtje van.
Maar blijkbaar kijkt hij niet naar de naam maar naar het gedeelte http://forum.fok.nl/user/profile/xxxxx en stuurt 'ie je dan een berichtje ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als jij belooft om voortaan lief te doen tegen mij, pas ik 'm aan. Deal?
Ik zal voortaan van mijn wijk afbuigen naar jouw huis.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:04 schreef xcachet het volgende:
Hey LMI kom je nou nog eens een krantenwijk doen in je zwembroek?
quote:Op maandag 24 juni 2013 03:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zal voortaan van mijn wijk afbuigen naar jouw huis.
Dan zal ik de kranten persoonlijk komen overhandigen aan jou.
quote:Op maandag 24 juni 2013 03:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
AhaJe zoekt gewoon even een post van die gene op, dan klik je op het quote knopje, en haal je 'm gewoon leeg zodat het alleen die quote is. Dat is dan de makkelijkste oplossing denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 03:12 schreef Rodawa het volgende:
Ik ga slapen jongens, jullie zijn wel aardig. Zelfs een naamtopic voor me gemaakt, nice. Ik weet dat dit zwaar valt, maar probeer me niet te missen, we zitten altijd nog op hetzelfde forum.
Oke nou groetjes he joeee hooooi
Nummer in dm grgrquote:Op maandag 24 juni 2013 03:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ok, BJ voor mij, vrouwelijke variant voor jou.
Ik zie uw antwoord graag spoedig tegemoet.
Trustequote:Op maandag 24 juni 2013 03:12 schreef Rodawa het volgende:
Ik ga slapen jongens, jullie zijn wel aardig. Zelfs een naamtopic voor me gemaakt, nice. Ik weet dat dit zwaar valt, maar probeer me niet te missen, we zitten altijd nog op hetzelfde forum.
Latur swaquote:Op maandag 24 juni 2013 03:12 schreef Rodawa het volgende:
Slaap lekker!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:12 schreef Rodawa het volgende:
Nooit meer ?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:16 schreef xcachet het volgende:
Dat was m'n dagje wel weer. Mede dankzij SPB. Ik ga er vandoor. Zal niet meer zo veel op fok zitten
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 juni 2013 03:16 schreef xcachet het volgende:
Dat was m'n dagje wel weer. Mede dankzij SPB. Ik ga er vandoor. Zal niet meer zo veel op fok zitten
Geen dank, ik deed het graagquote:Op maandag 24 juni 2013 03:16 schreef xcachet het volgende:
Morgen avond ben ik wel op Skype en ook nog wel op fok. Ga niet helemaal weg maar geen 400 posts meer per dagquote:Op maandag 24 juni 2013 03:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Slaap lekker.
En het is je geraden, FOK! is nu al zo plat als een dubbeltje door die dikke kont van jou.
Oh, en zolang je maar wel op Skype komt, want ik kan niet zonder jou.
Wat lief, je vindt haar leukquote:Op maandag 24 juni 2013 03:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik bedoel nooit meer veel ofso iets.
Laat maar het wordt te ongewikkeld
Oh, gelukkig. En mooi, dan heb ik een keer een kansquote:Op maandag 24 juni 2013 03:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Morgen avond ben ik wel op Skype en ook nog wel op fok. Ga niet helemaal weg maar geen 400 posts meer per dag
We zijn net allemaal een beetje afscheid aan het nemen.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 03:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
We zijn net allemaal een beetje afscheid aan het nemen.
Maar gelukkig ben jij er, kan ik met jou praten.
Nee, echt niet! Ik ontken alles! Ik vind jou tot nu toe de leukste die ik op Fok! heb ontmoet, en zelfs jou vind ik niet leuk!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, ontken het maar niet. Het is gewoon té duidelijk hoor.
Je vindt mij niet leuk?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, echt niet! Ik ontken alles! Ik vind jou tot nu toe de leukste die ik op Fok! heb ontmoet, en zelfs jou vind ik niet leuk!
Stroquote:
hihiquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 03:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
* AdoraBelle geeft een tik op de billen van xcachet.
Je mag mij wel leuk leuk vinden, maar ik vind jouw gewoon niet leuk leuk! :/quote:Op maandag 24 juni 2013 03:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou zeg... wou ik net dit filmpje te posten om te uiten hoe leuk ik je vind:
Laat mijquote:Op maandag 24 juni 2013 03:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gifje?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Was maar een grapje, gekkiequote:Op maandag 24 juni 2013 03:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je mag mij wel leuk leuk vinden, maar ik vind jouw gewoon niet leuk leuk! :/
En het liedje is stomEn als je mijn naam googled, google je dan spatieloos of Ryan?
* SgtPorkbeans Zingt: Laat me mijn eigen gang maar gaan !quote:
Weet ik toch, domboquote:Op maandag 24 juni 2013 03:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Was maar een grapje, gekkie.
En nee dat liedje is echt vet erg, was ook niet de bedoeling dat je dat ging luisteren.
Negeren = neequote:Op maandag 24 juni 2013 03:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dikke dm negeer
Zeg dan gewoon nee ofso.
quote:Op maandag 24 juni 2013 03:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Negeren = nee
Geef m'n Skype aan niemand hierNog heiliger dan m'n 06
Neequote:Op maandag 24 juni 2013 03:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]okay, maar je kan toch gewoon nee typen! Dat is gewoon fijner dan genegert worden
Ik zei ook niet dat je moest stoppen hoor, dan had ik wel ergens anders een tik op gegevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga staan, als je voor Emmen bent!!!quote:
Gewoon doen, laat je leraren zien dat je toegewijd, maar ook lui bentquote:Op maandag 24 juni 2013 03:29 schreef Crack_ het volgende:
Dringende vraag.. ik moet iets uploaden voor morgen 9.00 voor school. Zal ik dit nu al doen of niet? De tijd staat erbij wanneer je 't upload.
Gewoon doen, wat maakt het die mensen van school nou uit of jij nu nog wakker bent?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:29 schreef Crack_ het volgende:
Dringende vraag.. ik moet iets uploaden voor morgen 9.00 voor school. Zal ik dit nu al doen of niet? De tijd staat erbij wanneer je 't upload.
Ik ben erin getraptquote:Op maandag 24 juni 2013 03:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik toch, dombo
Toch geluisterd
Waarom zou je het uitstellen dan? En dan denken ze ook nog eens dat je hard door werkt tot diep in de nacht.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:29 schreef Crack_ het volgende:
fixquote:Op maandag 24 juni 2013 03:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zou je het uitstellen dan? En dan denken ze ook nog eens dat je hard door werktFOKT! tot diep in de nacht.
Doe t morgen om 8.00quote:Op maandag 24 juni 2013 03:29 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon nu doen. Zien ze gelijk dat je een gemotiveerde leerling bentquote:Op maandag 24 juni 2013 03:29 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 03:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tsss... alsof ik dat ga opnemen. Je had er maar bij moeten zijn hoor.
Zoals iedereen jouw moeder fixt?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
de t moet na de ! en zonder hoofdletter.
Als je iets fixt, fix het dan ook goed.
Hoezo, ik heb toch nog vijf uur?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:34 schreef xcachet het volgende:
Niks gemotiveerd aan. Ze denken juist dat je alles op het laatste moment doet dan.
Precies, beter nu doen dan dat je het straks per ongeluk vergeet. Nu kun je gerust gaan slapen.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:35 schreef Crack_ het volgende:
. Ik heb 't gewoon geupload.. meer omdat ik anders nu ga slapen en dan mn wekker moet zetten heel vroeg en ik ben bang dat ik dan te gestresst ben om nog verder te slapen
.
Nu begint het leren.
Dan klik je op één van die andere knopjes, dan weten ze het op Facebook niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:35 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Viel me ineens op, wat een onzin is dit, wat als ik er nou per ongeluk op klik ofso, dan weet heel mijn facebook dat ik een FOK!autist ben.
Niks tegen mama, sowieso je kent haar niet. En ze is nog nooit vreemdgegaan!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zoals iedereen jouw moeder fixt?
* SgtPorkbeans maakt een k*t grap over Spatieloos z'n moeder
Allemaal fokkersquote:Op maandag 24 juni 2013 03:36 schreef d4v1d het volgende:
Bij magister kan je ook zien hoe laat jouw cijfer er in is gezet. Sommige deden dit om 4 uur 's nachts
Haha jaquote:
Mensen die op FOK! zitten komen nooit in de buitenlucht, laat staan dat ze tegen anderen praten op sociale netwerken. (Wat onmogelijk is omdat alle FOK! kers autisten zijn, en dus geen vrienden hebben)quote:Op maandag 24 juni 2013 03:35 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Viel me ineens op, wat een onzin is dit, wat als ik er nou per ongeluk op klik ofso, dan weet heel mijn facebook dat ik een FOK!autist ben.
Omg, dat is lang geleden. Dat kwam ik een jaar of 2 op een ander forum, wat een klote liedje.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan klik je op één van die andere knopjes, dan weten ze het op Facebook niet.
Oh en jij bent:
Dat is wat ze wil dat je denktquote:Op maandag 24 juni 2013 03:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niks tegen mama, sowieso je kent haar niet. En ze is nog nooit vreemdgegaan!
Hahaquote:Op maandag 24 juni 2013 03:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omg, dat is lang geleden. Dat kwam ik een jaar of 2 op een ander forum, wat een klote liedje.
Je bent nog altijd eerder van hunquote:Op maandag 24 juni 2013 03:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ja. Maarja, ik denk dat de helft 'm nog moet uploaden.. en denk dat die 't gewoon morgen ochtend doen
. Van mijn klas dan.. of misschien wel niet
!
OMG ik reageer niet op jouw, maar dat filmpe over zo'n ventje godver mijn hersenen flippen.quote:
Girlscene :Squote:Op maandag 24 juni 2013 03:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omg, dat is lang geleden. Dat kwam ik een jaar of 2 op een ander forum, wat een klote liedje.
Komt door een gebrek aan ontbijtspek, dan word je helemaal leip.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
OMG ik reageer niet op jouw, maar dat filmpe over zo'n ventje godver mijn hersenen flippen.
Wat is girlscene?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Girlscene.
Anonieme seksblunders topic.
Ik kom op FOK! en dan kom je dit soort onzin weleens tegen. Ik dacht ik val jullie even lastig met slechte muziekquote:
Lmaoquote:Op maandag 24 juni 2013 03:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Girlscene.
Onzin man, ik eet elke dag een eitje met ontbijtspek. Komt gewoon door klote filmpje.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Komt door een gebrek aan ontbijtspek, dan word je helemaal leip.
Link?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Girlscene.
http://forum.girlscene.nl(...)lunders-85857.0.htmlquote:Op maandag 24 juni 2013 03:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is girlscene?
Laatmaar, dat is dat ene forum vol met jongens die doen alsof ze een meisje zijn.
Okee vast wel wat meiden, maar er zijn ook jongens!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
http://forum.girlscene.nl(...)lunders-85857.0.html
En nee, dat kunnen geen jongens zijn. Wat een krengen zitten daar zeg, echt zo bitchy soms. Elkaar afzeiken en alles.
Aldus mijn leven.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
FOK! it, ik ga dit nachtje gewoon doorhalen
quote:Op maandag 24 juni 2013 03:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
http://forum.girlscene.nl(...)lunders-85857.0.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat heb ik eerder gehoord :/Spatieboos
Dan doen ze zich als meisje voor, want iedere jongen die daar wat post wordt er geband geloof ikquote:Op maandag 24 juni 2013 03:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okee vast wel wat meiden, maar er zijn ook jongens!
Seksistisch, maar ja ze doen zich als meisje voor, zoals ik al zei!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan doen ze zich als meisje voor, want iedere jongen die daar wat post wordt er geband geloof ik.
quote:
Maar dat zullen er hoogstens een paar zijn, ik geloof er niks van dat het meer zijn dan datquote:Op maandag 24 juni 2013 03:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Seksistisch, maar ja ze doen zich als meisje voor, zoals ik al zei!
quote:Op maandag 24 juni 2013 03:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
goSupermodel is een community waar meiden de baas zijn!
Errorquote:Op maandag 24 juni 2013 03:45 schreef Crack_ het volgende:
Wat krijgen jullie als je hier naar toe gaat?
www.hhs.nl
Oftewel, Noord Koreaquote:Op maandag 24 juni 2013 03:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
goSupermodel is een community waar meiden de baas zijn!
Nou okee, misschien zijn de meeste jongens lurkers dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar dat zullen er hoogstens een paar zijn, ik geloof er niks van dat het meer zijn dan dat.
quote:Op maandag 24 juni 2013 03:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Meiden zijn altijd de baas. Waar hebben jullie de illusie vandaan dat jullie jongens de baas zijn?
Overdreven feminist gespotquote:Op maandag 24 juni 2013 03:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Meiden zijn altijd de baas. Waar hebben jullie de illusie vandaan dat jullie jongens de baas zijn?
Omdat dat zo is, ooit een vrouw gezien als Minister-President, als President van de VS? Als President of Premier van Rusland?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
De VS heeft zelfs een neger als president gehad, en geeneen vrouwquote:Op maandag 24 juni 2013 03:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omdat dat zo is, ooit een vrouw gezien als Minister-President, als President van de VS? Als President of Premier van Rusland?
Dus
Gewoon de keuken in en gaan lopen bakken. That's itquote:
Niks mis met feminisme zelf, is hard nodig in het Midden-Oosten, maar westerse feministenquote:Op maandag 24 juni 2013 03:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bah, wat een vies woord. Ik wil niet met die mensen geassocieerd worden hoor...
Het is "Afro-Amerikaan" niet "neger" of vieze zwattequote:Op maandag 24 juni 2013 03:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
De VS heeft zelfs een neger als president gehad, en geeneen vrouw![]()
/racisme
Je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 24 juni 2013 03:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niks mis met feminisme zelf, is hard nodig in het Midden-Oosten, maar westerse feministen
Ik snap niet wat ze in Amerika zo erg vinden aan het woord 'nigger'quote:Op maandag 24 juni 2013 03:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is "Afro-Amerikaan" niet "neger" of vieze zwatte
Hé, dat domme was niet geacteerd hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 03:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ze deed even alsof ze een domme feminist was.
quote:Op maandag 24 juni 2013 03:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, dat domme was niet geacteerd hoor.
Het blijven wel Amerikanen hé, die zijn zo hypocriet als wat.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ze in Amerika zo erg vinden aan het woord 'nigger'
Is toch gewoon een synoniem van het wel geacccepteerde 'black person' ?
Vind je dit leuk? Want dit is niet zo baggerslecht als die andere 2, dus waarom post je dit ?!quote:
Maar ik houd dit amper bij op mobiel.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik deed alleen even een domme feminist na zoals Spatieloos al postte.
Ik vind haar wel leuk. Alleen haar make-up is een beetje overdreven maar ik vind het wel mooiquote:Op maandag 24 juni 2013 03:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind je dit leuk? Want dit is niet zo baggerslecht als die andere 2, dus waarom post je dit ?!
Alsof dat zo raar is!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:53 schreef d4v1d het volgende:
Mijn spellingscontrole op telefoon heeft zichzelf 'AdoraBelle' aangeleerd![]()
Awww... wat liefquote:Op maandag 24 juni 2013 03:53 schreef d4v1d het volgende:
Mijn spellingscontrole op telefoon heeft zichzelf 'AdoraBelle' aangeleerd![]()
Baron, met je Boxxyquote:Op maandag 24 juni 2013 03:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk. Alleen haar make-up is een beetje overdreven maar ik vind het wel mooi.
Jaaaquote:Op maandag 24 juni 2013 03:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sowieso Boxxy![]()
Behalve die nieuwere filmpjes dan.
quote:Op maandag 24 juni 2013 03:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, we gaan allemaal wel wat langzamer posten speciaal voor jou.
Ik kan wel meer in mijn slaapquote:Op maandag 24 juni 2013 03:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gelezen.
Knap dat je in je slaap DM's sturen kunt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 03:58 schreef LETMEIN het volgende:
Eckte bazen lurken mee als nachtbrakers.
gr gr
quote:Op maandag 24 juni 2013 03:58 schreef LETMEIN het volgende:
gr gr
Zoals jij?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:58 schreef LETMEIN het volgende:
gr gr
Hebben wij al een date?!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mag je me laten zien dan op onze date.
Ja, ben morgen toch vrijquote:Op maandag 24 juni 2013 03:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Hoezo wil je de nacht door? Ga je dan middags slapen ofso?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |