hommoquote:Op maandag 24 juni 2013 02:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
IK HAD DIE DUDE ZONDER SHIRT IN DE OP GEZET
Jawel, klinkt alsof je zelf een wijf bentquote:Op maandag 24 juni 2013 02:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een leuke term, dat dinnetje van Nikonlover, of was hij dat niet die begon met die term?
Goedzo! Nu post je gewoon wat.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:50 schreef LETMEIN het volgende:
Naakt meelurken met een kroket in m'n reet en m'n penet in een bord yoghurt.
gr gr
WTF man, stop met lurken en post wat onnutige dingen zoals je altijd doet, ik mis jequote:Op maandag 24 juni 2013 02:50 schreef LETMEIN het volgende:
gr gr
Zelf gemaakte yoghurt?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:50 schreef LETMEIN het volgende:
gr gr
En nog meer dan een emogif. Ben trots op je Gquote:Op maandag 24 juni 2013 02:50 schreef LETMEIN het volgende:
gr gr
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
Nou ik ga toch maar eens pitten, dalijk om 9 uur tentamen #YOLO #SWAG
Succes. Zal aan je denken #lobi #teamxcachetquote:Op maandag 24 juni 2013 02:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
Nou ik ga toch maar eens pitten, dalijk om 9 uur tentamen #YOLO #SWAG
teamxkroketquote:Op maandag 24 juni 2013 02:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Succes. Zal aan je denken #lobi #teamxcachet
Hij zat toch in Nick's team?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Succes. Zal aan je denken #lobi #teamxcachet
Je hebt te veel shotjes gedronken :Squote:Op maandag 24 juni 2013 02:55 schreef LETMEIN het volgende:
Geprobeerd de kroket in m'n aner te drukken maar zonder succes.
Frituur opnieuw aangezet en een frikandel klaargezet.
Frikandel in m'n aner geprobeerd te proppen maar ook zonder succes.
Wat doe ik fout!
gr gr
Je moet wel YOLO roepen als je het doet...quote:Op maandag 24 juni 2013 02:55 schreef LETMEIN het volgende:
Wat doe ik fout!
gr gr
Je moet de kringspier eerst wat verwijden met een bitterbal en daarna langzaam opbouwen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:55 schreef LETMEIN het volgende:
Wat doe ik fout!
gr gr
Voelt wel lekker zeker? Als je dat ding erin drukt en hij scheurt en dan zo die kokende ragout tegen je anusje...quote:Op maandag 24 juni 2013 02:55 schreef LETMEIN het volgende:
Wat doe ik fout!
gr gr
ik ga altijd meteen voor de pikantoquote:Op maandag 24 juni 2013 02:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet de kringspier eerst wat verwijden met een bitterbal en daarna langzaam opbouwen.
schotjes :squote:
Je moet even iemand quoten en dan de naam veranderen naar die van hem. Dan krijgt 'ie een berichtjequote:
Halve kip lukt bij mij tegenwoordig ook wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ga altijd meteen voor de pikanto
[..]
schotjes :s
Stop er een glazen potje in. Daar heb ik eens een filmpje over gezien. Liep heel leuk af.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:59 schreef LETMEIN het volgende:
Mijn vorige avontuur was helaas niet goed afgelopen.
Om toch de nodige bevrediging te krijgen ga ik nu m'n aner oprekken.
U vraagt zich af hoe deze knul dat gaat doen?
Nou gewoon, een klem zetten.
gr gr
Huh? Hoe?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je moet even iemand quoten en dan de naam veranderen naar die van hem. Dan krijgt 'ie een berichtje.
Nou, als je bij mij op dat quote knopje klikt dan vult hij het allemaal in in je reactie vakje. Dan staat daar : zei Spatieloos het volgende:quote:
Maar je krijgt toch sowieso een berichtje? Of dan niet meer?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou, als je bij mij op dat quote knopje klikt dan vult hij het allemaal in in je reactie vakje. Dan staat daar : zei Spatieloos het volgende:
Dan vervang je die naam. Zoals hier dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |