Doen!quote:Op maandag 24 juni 2013 02:40 schreef Rodawa het volgende:
Osuchi DM'de mij of ik seks met haar wou, omdat ze wraak moest nemen op een ex ofzo.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Lekker man, laatst ook goed gekomen op een audioverhaal over een 15 jarige jongen die zijn 13 jarige vriendinnetje even onder handen namSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees dit alsjeblieft niet als je geen MadjackthePirate heet, ik zou me schamen![]()
Opschepper :/quote:Op maandag 24 juni 2013 02:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik post hier al meer dan 1000 delen mee
Je hebt mij nog niet aan een gewenste erectie geholpen, tot die tijd geen naamtopic voor jou.quote:
Meh, dat is zo standaard.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Lekker man, laatst ook goed gekomen op een audioverhaal over een 15 jarige jongen die zijn 13 jarige vriendinnetje even onder handen nam
mij omdat ik superleuk zou zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 02:40 schreef Rodawa het volgende:
Osuchi DM'de mij of ik seks met haar wou, omdat ze wraak moest nemen op een ex ofzo.
Volgens mij fap jij op jezelf, vandaar je eigen naam. Anders had je xcachet er wel in gezetquote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet aan een gewenste erectie geholpen, tot die tijd geen naamtopic voor jou.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mij omdat ik superleuk zou zijn
quote:
Oh dat klinkt wel interessantquote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het audioboek formaat was nieuw voor me
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Was al maanden geleden en ik heb het afgezegd. Ja ja, nog voor ze een dagkaart kocht.
quote:
Heb al sinds #1422 geen broek meer aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij fap jij op jezelf, vandaar je eigen naam. Anders had je xcachet er wel in gezet.
Ja nu komt de aap uit de mouw, je wilt een trauma van je eigen verleden nu goed maken!quote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Was al maanden geleden en ik heb het afgezegd. Ja ja, nog voor ze een dagkaart kocht.
KLB waardigquote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ieuw!quote:Op maandag 24 juni 2013 02:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb al sinds #1422 geen broek meer aan.
In eerste instantie op het alleen seks idee welquote:
Ik heb al sinds gisteren geen broek meer aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb al sinds #1422 geen broek meer aan.
Vandaar interessant, en niet leuk/geil.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zeker, vooral omdat ook het meisje ingesproken was door een kerel
Moet kunnen, ik zou je er niet om uit lachen, je intenties waren zuiver mijn zoonquote:Op maandag 24 juni 2013 02:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In eerste instantie op het alleen seks idee wel
En toen ging ze dik serieus over relaties en shit praten. Dus ik van ho eens waar komt dit vandaan. Vond ze niet leuk nie dus ging ze screenshots van onze ietwat getinte gesprekken verspreiden
En nu lacht iedereen me uit
Geen zorgen broertje, ik heb je rug.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En toen ging ze dik serieus over relaties en shit praten. Dus ik van ho eens waar komt dit vandaan. Vond ze niet leuk nie dus ging ze screenshots van onze ietwat getinte gesprekken verspreiden
Ik jou ook welquote:Op maandag 24 juni 2013 02:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vandaar interessant, en niet leuk/geil.
Ik mag jou weil.
Ik heb hele tijd aangenomen dat je aan het trollen was, was dat niet zo?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mooi dat je geen homo bent, en zijn veelte veel homo's in deze SC (niks tegen homo's hoor, maar als er dudes zonder shirt in de OP komen is er wat mis)quote:
Nee, dit heeft 'ie ook tegen mij in DM verteld.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb hele tijd aangenomen dat je aan het trollen was, was dat niet zo?
Een username hebben waar in de naam David is geschreven met 1337 klinkers en zonder hoofdletterquote:
Loop in de zomer ook altijd zonder shirt rond, ff shinen voor de chimis, moet kunnen toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mooi dat je geen homo bent, en zijn veelte veel homo's in deze SC (niks tegen homo's hoor, maar als er dudes zonder shirt in de OP komen is er wat mis)
Jij bent zijn dinnetje?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik ben Nikonlover. Die is KLB aandachtshoer #1.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij bent niet nutteloos maar toch emogif ik je
Lobi
weet niet of ze leeft, boeit me vrij weinigquote:Op maandag 24 juni 2013 02:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen zorgen broertje, ik heb je rug.Ben wel blij om te horen dat ik dat allemaal nog voor ben geweest. Leeft die Osuchi nog?
nopequote:Op maandag 24 juni 2013 02:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb hele tijd aangenomen dat je aan het trollen was, was dat niet zo?
Ik vind het toch wel een leuke term, dat dinnetje van Nikonlover, of was hij dat niet die begon met die term?quote:
IK HAD DIE DUDE ZONDER SHIRT IN DE OP GEZETquote:Op maandag 24 juni 2013 02:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mooi dat je geen homo bent, en zijn veelte veel homo's in deze SC (niks tegen homo's hoor, maar als er dudes zonder shirt in de OP komen is er wat mis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |