Jeetje, dat slaat echt nergens op waar die vriendin mee bezig is. Aan de kant zetten die hap.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh, hier ook al relatiegezeik. Kom net van een vriend af die een vriendin heeft die met een andere dude zit te flirten tot een niveau dat ze bespreken of een relatie kan werken. En dan niet omdat ze al een vriend heeft.
[voeg hier de details toe die jullie niks aan gaan]
Hij kijkt het een maand aan zegt ie, dus daarna wordt het een nacht goed uitgaan.
IK BEN PISSIG OP DIE CHICK GODVER
Het leven is hard, broertje. Wen er vast aan.quote:
Stel dat crack_ nu met mij zit te sms'en over hoe ze me eigenlijk vet leuk vindt enzo. Maar ik zeg dat het hem niet gaat worden omdat ik gewoon geen relatie kan hebben op het moment waarop crack_ dat weer heel jammer vindt.quote:
ditquote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef Tchock het volgende:
VMSDKR geilt zo op zichzelf dat als hij seks heeft met een fotomodel hij zijn ogen dichtdoet en fantaseert dat hij aan het masturberen is
Jezelf pijpen terwijl je in de spiegel kijktquote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef Tchock het volgende:
VMSDKR geilt zo op zichzelf dat als hij seks heeft met een fotomodel hij zijn ogen dichtdoet en fantaseert dat hij aan het masturberen is
Hardop gelachenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef Tchock het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef Onorgineel het volgende:
#teamjng IS OKEE #teamjng SUPPORT IK HOLLAKIEDEE
Dat dringt steeds meer bij hem door gelukkigquote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje, dat slaat echt nergens op waar die vriendin mee bezig is. Aan de kant zetten die hap.
Ja. Maar in jouw scenario was jij toch een totaal random bijstaander of heb ik het verkeerd gelezen?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stel dat crack_ nu met mij zit te sms'en over hoe ze me eigenlijk vet leuk vindt enzo. Maar ik zeg dat het hem niet gaat worden omdat ik gewoon geen relatie kan hebben op het moment waarop crack_ dat weer heel jammer vindt.
Da's toch fucked up?
Hoi, had je die chocolade nog gekocht. Zo ja, al geprobeerd? Zo ja, was het heerlijk of super heerlijk?quote:
Als ik seks heb met een fotomodel, doe ik mijn ogen dicht en fantaseer ik dat ik seks heb met VMSDKR.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef Tchock het volgende:
Nee, ik was dan een ex-fuckbuddyquote:Op maandag 24 juni 2013 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Maar in jouw scenario was jij toch een totaal random bijstaander of heb ik het verkeerd gelezen?
Je hebt gewoon die date afgezegd en zo gaan we niet met elkaar omquote:Op maandag 24 juni 2013 01:45 schreef xcachet het volgende:
Maar goed Nick moet nu vooral denken: "maar goed dat ik niet met haar in de bios zit"
Toch?
Mijn ex deed soms pro fotoshoots inderdaad. Vaak genoeg in haar gekomen terwijl ik mijn biceps flexte en mijn pecs overlaadde met wit goud.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef Tchock het volgende:
het leven is niet het enige wat hard is, gr je zusjequote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het leven is hard, broertje. Wen er vast aan.
Hoewel, dat moet ook wel lukken, aangezien je bij #teamxcatchet zit.
Als je een relatie hebt is dat echt not-done.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat dringt steeds meer bij hem door gelukkig
Hallodaarspatieloosquote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoin, ik ben spatieloos, nice to meetcha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zusje is overleden aan iets hards, een beetje respect is wel op zijn plaats.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
het leven is niet het enige wat hard is, gr je zusje
en ik zit bij #teamSgtPorkbeans
klopt. Maar hij is nog verliefd en ik kijk er wat nuchterder tegen aan, snap je?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt is dat echt not-done.
jupquote:Op maandag 24 juni 2013 01:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, had je die chocolade nog gekocht. Zo ja, al geprobeerd? Zo ja, was het heerlijk of super heerlijk?
Mijn opa is overleden aan plaats, beetje respect is wel op zijn plekquote:Op maandag 24 juni 2013 01:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn zusje is overleden aan iets hards, een beetje respect is wel op zijn plaats.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
HallodaarspatieloosVan waar die emo.gif?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Dat was geen datequote:Op maandag 24 juni 2013 01:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je hebt gewoon die date afgezegd en zo gaan we niet met elkaar om
Geloof ik niet sorry.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn zusje is overleden aan iets hards, een beetje respect is wel op zijn plaats.
Oh, ja dan kijkt hij er niet zo heel nuchter tegenaan inderdaad. Goed dat 'ie jou heeftquote:Op maandag 24 juni 2013 01:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
klopt. Maar hij is nog verliefd en ik kijk er wat nuchterder tegen aan, snap je?
Ja dat was ik, sorry daarvoor, kon me niet inhoudenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik geef geen feestjequote:Op maandag 24 juni 2013 01:50 schreef nodig het volgende:
[..]
wanneer kan ik de uitnodiging verwachten?
Ik had hem inderdaad niet zover haar keel in moeten drukken.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn plek is overleden aan respect. ok.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mijn opa is overleden aan plaats, beetje respect is wel op zijn plek
Dit soort dingen doe ik ook graagquote:Op maandag 24 juni 2013 01:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ja dan kijkt hij er niet zo heel nuchter tegenaan inderdaad. Goed dat 'ie jou heeft.
Ja hoor, praat je naaistreek maar goed. Het is al te laat voor jou, binnen een paar uur is de FBI al over de plees.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit soort dingen doe ik ook graag
mijn broer zei ook weleens ok, 3 weken later was hij overleden in een autoongelukquote:Op maandag 24 juni 2013 01:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn plek is overleden aan respect. ok.
HAHAHAHAHA.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja hoor, praat je naaistreek maar goed. Het is al te laat voor jou, binnen een paar uur is de FBI al over de plees.
Ik ook spontane jongen uit het zuiden van het noorden van het landquote:Op maandag 24 juni 2013 01:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
hey wil je date ik ben best een mooie jongen (al zeg ik het zelf (
narcisme en hossel gespot.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
hey wil je date ik ben best een mooie jongen (al zeg ik het zelf (
is ze dan ookquote:Op maandag 24 juni 2013 01:51 schreef VMSDKR het volgende:
Ik denk steeds dat AdoraBelle een chick is.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:51 schreef VMSDKR het volgende:
quote:
Heb jij dat ook met UI vooroordelen?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik denk steeds dat rodawa een chick is
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik zei gewoon hoi, en stelde mij voor.
ooooh
oooh nu snap ik hem![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb jij dat ook met UI vooroordelen?
Dat komt omdat ik dat ook benquote:Op maandag 24 juni 2013 01:51 schreef VMSDKR het volgende:
Ja ik dacht daarom ook eerst dat jij een heel harig gezicht/hoofd had enzoquote:
haha nice je hebt mijn UI gepakt omdat mensen denken dat ik een vrouw ben nu denken ze t ook van joui xDquote:
leuke grapquote:Op maandag 24 juni 2013 01:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iets dat maandelijks leegbloed, maar niet doodgaat, kan je niet vertrouwen
ik ben babyface smoothboyquote:Op maandag 24 juni 2013 01:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik dacht daarom ook eerst dat jij een heel harig gezicht/hoofd had enzoViel mee.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Daarom steken ze daar ook altijd hun vingers in, om het lekken te stoppenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee, als jij vervelend gaat doen kan ik dat ookquote:Op maandag 24 juni 2013 01:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
haha nice je hebt mijn UI gepakt omdat mensen denken dat ik een vrouw ben nu denken ze t ook van joui xD
Datwas met dijk toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Daarom steken ze daar ook altijd hun vingers in, om het lekken te stoppen
Tja... ik vind zijn UI te leuk... hij verdient het niet als 'ie zo stom doetquote:Op maandag 24 juni 2013 01:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat je Rodawa bent, of doe ik dat niet?
Wow dat is wel goede underground music! Splinternieuw ook.quote:
Mensen die geen Steen luisterenquote:
Mooi hoorquote:
Ik vind zijn UI ook leuk, en om die reden had ik positieve vooroordelen over hem.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... ik vind zijn UI te leuk... hij verdient het niet als 'ie zo stom doet.
Nee, ik heb mijn doel eindelijk bereikt.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Post gewoon wat, stond überhaupt wel in de top 10 van de dagcijfers vandaag?
Met veel posts met 1 emogifquote:Op maandag 24 juni 2013 01:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn doel eindelijk bereikt.
Heb er ruim een week hard voor moeten knokken.
Maar dan wordt underground mainstream, dat is net als delen door 0 ofso.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:56 schreef Onorgineel het volgende:
mensen die skrillex overrated noemen en meer underground willen kan je onderhand ook al in een net wat te grote groep plaatsen
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan wordt underground mainstream, dat is net als delen door 0 ofso.
Wat was je doel dan? 6000?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Welk doel is dat dan wel?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Na spoedberaad is besloten dat je mij ook mag daten als eventuele vervanging van Dr. Nick.quote:
quote:
vorenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:58 schreef Onorgineel het volgende:
uiteinde van wc rol naar voren of achteren
Nahquote:Op maandag 24 juni 2013 01:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Na spoedberaad is besloten dat je mij ook mag daten als eventuele vervanging van Dr. Nick.
Gr gr
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 juni 2013 01:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn doel was om buiten de top 10 te eindigen.
wilt je een dm gesprek met mijquote:Op maandag 24 juni 2013 01:59 schreef Cerbiatto het volgende:
Hoi, jullie praten hier en ik kan niet slapen en weet niet wat te doen.
Jammer zeg, na al die flirtpogingen van jou net sla je me toch af. Je bent weer eens lekker onduidelijk geweest, muts. Dit is dus ook precies het probleem met mijn cliënt.quote:
Altijd weer mensen die niet in de pas mee willen lopen, voor mensen als jij maak ik later een mooi eilandje ergens verderopquote:
Ik verbeterde hem jou dus. Het was geen vraag of 6000 meer dan 9000 is.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
6000 zit onder de 9000 dombo![]()
![]()
Vegeta his powerlevel is under 9000!!!!!
XD, wats je kik/email/msn?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:59 schreef Onorgineel het volgende:
Hey jongens ik ben gamergirl en hou van Call of Duty XD
margoed ik ga nu weer lkkr gamen en Skrillex luisteren :3 XD
jonkoquote:Op maandag 24 juni 2013 01:59 schreef Cerbiatto het volgende:
Nou nou, da's me een binnenkomer. "Hoi jullie doen iets, ik doe niks, entertain me"quote:Op maandag 24 juni 2013 01:59 schreef Cerbiatto het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik verbeterde hem jou dus. Het was geen vraag of 6000 meer dan 9000 is.
En je noemt me dombo.
Jij bent niet zo van de verzoeknummers begrijp ikquote:Op maandag 24 juni 2013 02:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou nou, da's me een binnenkomer. "Hoi jullie doen iets, ik doe niks, entertain me"
Jij durft toch niet tegen een meisjequote:Op maandag 24 juni 2013 02:00 schreef VMSDKR het volgende:
Speelt iemand L4D2 via steam? Wie even een VS?
Jawelquote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij durft toch niet tegen een meisje.
Speel alleen Cod blops 2, alles goud jwzquote:Op maandag 24 juni 2013 02:00 schreef VMSDKR het volgende:
Speelt iemand L4D2 via steam? Wie even een VS?
Frikandel dan maar?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Altijd weer mensen die niet in de pas mee willen lopen, voor mensen als jij maak ik later een mooi eilandje ergens verderop
Moest lachenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jammer zeg, na al die flirtpogingen van jou net sla je me toch af. Je bent weer eens lekker onduidelijk geweest, muts. Dit is dus ook precies het probleem met mijn cliënt.
Lekker random :3 XDDquote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Frikandel dan maar?
Wees eens duidelijk met het opmemen van bestellingen!
Waar komt dit ineens vandaanquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:59 schreef Cerbiatto het volgende:
Weet ikquote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef Crack_ het volgende:
Ho shit, die was niet op dat daten bedoeld
Ja wanneer wil jequote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ben ook single. Iemand daten?
Frikandellen doen me nu altijd hier aan denken:quote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Frikandel dan maar?
Wees eens duidelijk met het opmemen van bestellingen!
als je 2 x-chromosomen in een celkern hebtquote:
Ja zal ik doenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn dagkaart in je gleuf stoppen, dat moet je.
wutquote:Op maandag 24 juni 2013 02:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als je 2 x-chromosomen in een celkern hebt
ik wil slapen nuquote:Op maandag 24 juni 2013 02:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Goddomme kut hoerenkots brank ik wil eten nu
Dus dit wordt er met al die dagkaarten gedaan, geen wonder dat ze zo duur zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 02:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn dagkaart in je gleuf stoppen, dat moet je.
Jij snapt dat dat sarcasme was, toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het een metafoor is, toch?
Je begrijpt dat wij nu gaan daten, toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij snapt dat dat sarcasme was, toch?
Nee begrijp ik niet. Leg uitquote:Op maandag 24 juni 2013 02:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je begrijpt dat wij nu gaan daten, toch?
Jonko roken, slaap ik altijd als een roosje zei ik tochquote:Op maandag 24 juni 2013 02:07 schreef Cerbiatto het volgende:
Hoi!
Rare binnenkomer, o. Ik verveel mij gewoon in bed. Kan niet slapen, misschien zo maar een boek lezen dan. :p
O, hoezo oud? Ik wilde iets liefs!Maar ik ben net 20.
Je hebt de hele tijd openlijk met mij geflirt. Nu ga ik er, zoals je hoopte, eindelijk op in. Nog meer hard-to-get van jouw kant is niet nodig, het staat al vast. DrNick heeft me de dagkaart al digitaal aangeleverd, ik zie je woensdag. Jij mag de film kiezen.quote:
Nog belangrijker: Ben je vrijgezel?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:07 schreef Cerbiatto het volgende:
Hoi!
Rare binnenkomer, o. Ik verveel mij gewoon in bed. Kan niet slapen, misschien zo maar een boek lezen dan. :p
O, hoezo oud? Ik wilde iets liefs!Maar ik ben net 20.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Van geconcentreerd lezen blijf je helder lijkt mequote:Op maandag 24 juni 2013 02:10 schreef Cerbiatto het volgende:
Ik rook niet.![]()
Sporten is een goede tip, morgen begin ik weer maar dit weekend niets sportiefs uitgevoerd. Ik vermoed dat ik een boek moet lezen en dat ik dan langzamerhand moe word.
Geflirt? Ik zei dat je grappig bent.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt de hele tijd openlijk met mij geflirt. Nu ga ik er, zoals je hoopte, eindelijk op in. Nog meer hard-to-get van jouw kant is niet nodig, het staat al vast. DrNick heeft me de dagkaart al digitaal aangeleverd, ik zie je woensdag. Jij mag de film kiezen.
Nee worden je ogen moe van gr grquote:Op maandag 24 juni 2013 02:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Van geconcentreerd lezen blijf je helder lijkt meAls ik jou was zou ik gewoon gaan liggen en proberen te slapen als je echt wil slapen
En je noemde me liegbeest. Kom op, iemand die me serieus uit wil schelden kan heus wel wat beters verzinnen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geflirt? Ik zei dat je grappig bent.
En lul niet nick slaapt
Wow, nice. Ben je een kenner?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
gewoon gaan liggen en proberen te slapen als je echt wil slapen
Je mag ook wel gewoon eerlijk zeggen dat je ons voor eeuwig wil verlaten hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:14 schreef Cerbiatto het volgende:
Heb ik net zo'n 3 uur lang geprobeerd.
Weet 1 van jullie of ik oudere berichten kan wijzigen en hoe ik topics kan ontvolgen (of hoe je het ook noemt) mobiel?
Heeft ook met hersenactiviteit te maken groetjesquote:Op maandag 24 juni 2013 02:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja maar je slaapt toch niet met je ogen?? gr gr
Mirin'quote:Op maandag 24 juni 2013 02:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja dit doe ik elke avond ben er best goed in al zeg ik het zelf
Nee wilde je niet serieus uitschelden. Waarom neem jij mijn reacties zo serieus?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En je noemde me liegbeest. Kom op, iemand die me serieus uit wil schelden kan heus wel wat beters verzinnen.
Geloof er niks van, waar zijn de bronnen, cijfers, feiten?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heeft ook met hersenactiviteit te maken groetjes
Berichten wijzigen met het edit-icoontje en topics ontvolgen door op het vinkje onder en bovenaan te klikken.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:14 schreef Cerbiatto het volgende:
Heb ik net zo'n 3 uur lang geprobeerd.
Weet 1 van jullie of ik oudere berichten kan wijzigen en hoe ik topics kan ontvolgen (of hoe je het ook noemt) mobiel?
Ik ben de betrouwbare bron. En probeer zelf maar uit als je me niet geloolfdquote:Op maandag 24 juni 2013 02:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Geloof er niks van, waar zijn de bronnen, cijfers, feiten?
Nee ik ben aan het leren voor mijn tentamen morgenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben de betrouwbare bron. En probeer zelf maar uit als je me niet geloolfd
Neejoh, ik ben maar een beetje aan het dollen hahahaha #grappig #humor #instafunquote:Op maandag 24 juni 2013 02:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee wilde je niet serieus uitschelden. Waarom neem jij mijn reacties zo serieus?
Vervolgens een slecht cijfer halen, omdat je te moe bentquote:Op maandag 24 juni 2013 02:19 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee ik ben aan het leren voor mijn tentamen morgen
Nee, nu moet ik betalen voor photoshopquote:
Hahaha, hij heeft m zelf ook voor 17,50 gekocht dus waar haal jij die informatie vandaan Gquote:Op maandag 24 juni 2013 02:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Neejoh, ik ben maar een beetje aan het dollen hahahaha #grappig #humor #instafun
Maar even serieus, ik wil nog graag compensatie zien voor DrNick. Aangezien je slecht 17,50 van de 50 euro terug wil betalen, en een BJ gemiddeld een tientje kost, eis ik voor mijn cliënt 3 fijne avonden met een happy ending.
Uiteraard zijn de dagkaartkosten voor eigen rekening.
Ik doe een voorstel. Ik geef jou een BJ en dan houden we erover op. Deal?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Neejoh, ik ben maar een beetje aan het dollen hahahaha #grappig #humor #instafun
Maar even serieus, ik wil nog graag compensatie zien voor DrNick. Aangezien je slecht 17,50 van de 50 euro terug wil betalen, en een BJ gemiddeld een tientje kost, eis ik voor mijn cliënt 3 fijne avonden met een happy ending.
Uiteraard zijn de dagkaartkosten voor eigen rekening.
Multiple choice, maar ja daar ziet het er wel naar uitquote:Op maandag 24 juni 2013 02:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vervolgens een slecht cijfer halen, omdat je te moe bent
MadJackthePirate heeft de prijs van een dagkaart ergens gevonden.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha, hij heeft m zelf ook voor 17,59 gekocht dus waar haal jij die informatie vandaan G
Photoshop is duuuuuuuurquote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, nu moet ik betalen voor photoshop
AB laatquote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik doe een voorstel. Ik geef jou een BJ en dan houden we erover op. Deal?
Sorry, niet akkoord, xcatchet moet voor haar daden boeten. Tevens heb je nog steeds mijn UI, dat vind ik ook niet leuk.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik doe een voorstel. Ik geef jou een BJ en dan houden we erover op. Deal?
Maar ze waren in de aanbieding bij de Hema swaquote:Op maandag 24 juni 2013 02:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
MadJackthePirate heeft de prijs van een dagkaart ergens gevonden.
G.
Maar ik vind jouw UI zo leukquote:Op maandag 24 juni 2013 02:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sorry, niet akkoord, xcatchet moet voor haar daden boeten. Tevens heb je nog steeds mijn UI, dat vind ik ook niet leuk.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan wel een foto van een bilspleet opzoeken voor je?.
Omdat je zin had deze hele reeks voor een avond te vergallen?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom heb ik ook dat topic in KLB geopend o|
Te vergallen?! Ben jij altijd zo eenkennig of wat?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat je zin had deze hele reeks voor een avond te vergallen?
Nee, ik wou de rest van FOK! Vermaken, alleen was de rel 5min later afgelopen en nu posten ze hierquote:Op maandag 24 juni 2013 02:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat je zin had deze hele reeks voor een avond te vergallen?
Zonder jou waren de schatjes van KLB hier niet xoxoquote:Op maandag 24 juni 2013 02:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom heb ik ook dat topic in KLB geopend
Oh de kaartjes waren wat goedkoper, nou in dat geval is er niks aan de hand hoor!quote:Op maandag 24 juni 2013 02:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar ze waren in de aanbieding bij de Hema swa
ohquote:
Neequote:Op maandag 24 juni 2013 02:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zonder jou waren de schatjes van KLB hier niet xoxo
Indirecte flirt gespot, nice. Wanneer DM je me?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zonder jou waren de schatjes van KLB hier niet xoxo
25 posts per pagina? Jeetje... je bent net in het topic en je moet alweer naar de volgende pagina klikkenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh de kaartjes waren wat goedkoper, nou in dat geval is er niks aan de hand hoor!
[..]
oh
Is toch leuk nieuwe mensen?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Erg hequote:Op maandag 24 juni 2013 02:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
25 posts per pagina? Jeetje... je bent net in het topic en je moet alweer naar de volgende pagina klikken.
Nuquote:Op maandag 24 juni 2013 02:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Indirecte flirt gespot, nice. Wanneer DM je me?
Soms is dit wel het drukste topic ja :/quote:Op maandag 24 juni 2013 02:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
25 posts per pagina? Jeetje... je bent net in het topic en je moet alweer naar de volgende pagina klikken.
Je hebt toch zelf gezien wat voor volk er in KLB rond trolltquote:
Ik vind Rodowa's UI wel leuk, dus hij is welkom. En die piraat ofso lijkt me ook wel okay.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf gezien wat voor volk er in KLB rond trollt
Het is vreselijk daar
Onzin, vandaag nog een oprechte klacht geopend.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf gezien wat voor volk er in KLB rond trollt
Het is vreselijk daar
Mad Jack niet kennenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind Rodowa's UI wel leuk, dus hij is welkom. En die piraat ofso lijkt me ook wel okay.
Ik heb geen idee, kan geen UI's zien op mijn mob.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind Rodowa's UI wel leuk, dus hij is welkom. En die piraat ofso lijkt me ook wel okay.
Rodowa?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 24 juni 2013 02:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onzin, vandaag nog een oprechte klacht geopend.
Gangsterboiiquote:Op maandag 24 juni 2013 02:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onzin, vandaag nog een oprechte klacht geopend.
Moeraskat niet kennenquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik vind het anders wel gezellig
Ik denk dat het feit dat er niemand de grond in geboord wordt juist een deel van het probleem isquote:Op maandag 24 juni 2013 02:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ze zitten je helemaal de grond in te boren met je kaartje en je !
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geeft niet, je leert er wel wat over vanaf de brugklas.quote:
Daar word ik dan ook goed voor betaald door DrNick. Hij weet het nog niet, maar de factuur ziet hij wel als hij morgen wakker wordt.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
MK is de koningin van de GRTDOJW reeksquote:Op maandag 24 juni 2013 02:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie is dat, ja ik ben nog niet op sommige Fok! dingen!
Lekker uurtjes schrijvenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geeft niet, je leert er wel wat over vanaf de brugklas.
[..]
Daar word ik dan ook goed voor betaald door DrNick. Hij weet het nog niet, maar de factuur ziet hij wel als hij morgen wakker wordt.
Ik heb als goed mens zijnde al indirect aangeboden xcatchet de grond in te boren, maar nog zonder succes.quote:
Maar ik heb geen werk, dus mag niet eens in dat topic komen :/quote:Op maandag 24 juni 2013 02:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
MK is de koningin van de GRTDOJW reeks
Hoeveel vraag je per uur dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Daar word ik dan ook goed voor betaald door DrNick. Hij weet het nog niet, maar de factuur ziet hij wel als hij morgen wakker wordt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik heb geen werk, dus mag niet eens in dat topic komen :/
Huh?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat het feit dat er niemand de grond in geboord wordt juist een deel van het probleem is
¤49,95. Of anders ¤17,50, maar dan wel betaling in natura erbij.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hoeveel vraag je per uur dan?
Waaaar heb jij het over?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
¤49,95. Of anders ¤17,50, maar dan wel betaling in natura erbij.
moet je van je ongewenste erectie af jongen?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zou 450 vragen, dat zit tenminste dicht bij 2x de helft.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De brugklas is (in Nederland) de eerste klas waarin een leerling terechtkomt die vanaf de basisschool naar de middelbare school gaat. De brugklas is een begrip gedefinieerd in de zogenaamde Mammoetwet. Het woordje 'brug' in brugklas slaat op de overbruggingsperiode tussen verschillende schoolniveaus binnen een middelbare school. Zo is er op veel scholen die meerdere niveaus aanbieden (bijv. VMBO-T, HAVO, VWO) de mogelijkheid om deze niveaus te combineren tot een brugklas. Gebruikelijke combinaties zijn de brugklassen VMBO-T/HAVO, of HAVO/VWO. Pas na de brugklas moet de leerling kiezen voor de definitieve opleiding. Daarnaast is het mogelijk om door te stromen naar andere opleidingen, om eventuele fouten bij de keus van een opleiding te kunnen rechtzetten. Sommige scholen bieden een tweejarige of zelfs driejarige brugklas aan, andere scholen met meerdere niveaus bieden helemaal geen brugklas aan, waardoor de keuze in de eerste klas in principe dus definitief is.quote:
Nee ok, in amsterdam vragen ze meestal ook 50 euro voor een uurtje, dan weet ik dat ik niet opgelicht word daarquote:Op maandag 24 juni 2013 02:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is een ex-KLB'er die trollen altijdquote:
Niet weten dat KLB'ers altijd facking capabel en serieus zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 02:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is een ex-KLB'er die trollen altijd
Ja, xcatchet gaat me daarbij helpen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
moet je van je ongewenste erectie af jongen?
Johquote:Op maandag 24 juni 2013 02:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is een ex-KLB'er die trollen altijd
Gast ik heb daar te lang rondgelopenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Niet weten dat KLB'ers altijd facking capabel en serieus zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor de aanstellerige typesSpatieboos
dudequote:Op maandag 24 juni 2013 02:38 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb het niet volgehouden, dat no fap. Dit zou de 6e dag zijn, maar helaas. Maar het was echt een goede fap, ik kwam ook buckets.
Moet je maar niet zo'n kuttopics makenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gast ik heb daar te lang rondgelopen
Het enige wat ze daar doen is de TS de grond in te boren en hem
9/10 te adviseren zelfmoord te plegen.
Too much info brahquote:Op maandag 24 juni 2013 02:38 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb het niet volgehouden, dat no fap. Dit zou de 6e dag zijn, maar helaas. Maar het was echt een goede fap, ik kwam ook buckets.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:38 schreef Spatieloos het volgende:
Meer details graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor de aanstellerige types![]()
Ik heb daar maar iets van 5 topics geopendquote:Op maandag 24 juni 2013 02:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n kuttopics maken
Ik wil graag dat men van onze afspraak afweet. Gewoon voor het geval je afzegt, zodat SgtPorkbeans een topic in KLB kan maken en mensen mij kunnen steunen.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:38 schreef Spatieloos het volgende:
Mad respect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor de aanstellerige types
∞
Maar het is nu al geen nofap meerquote:Op maandag 24 juni 2013 02:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zeggen ze elke keer als ik over nofap praat, wat een onzin.
Oke duidelijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wil graag dat men van onze afspraak afweet. Gewoon voor het geval je afzegt, zodat SgtPorkbeans een topic in KLB kan maken en mensen mij kunnen steunen.
[..]
Mad respect.
Jeweet tokquote:Op maandag 24 juni 2013 02:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wil graag dat men van onze afspraak afweet. Gewoon voor het geval je afzegt, zodat SgtPorkbeans een topic in KLB kan maken en mensen mij kunnen steunen.
[..]
Mad respect.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees dit alsjeblieft niet als je geen MadjackthePirate heet, ik zou me schamen
Spatieboos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |