het leven is niet het enige wat hard is, gr je zusjequote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het leven is hard, broertje. Wen er vast aan.
Hoewel, dat moet ook wel lukken, aangezien je bij #teamxcatchet zit.
Als je een relatie hebt is dat echt not-done.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat dringt steeds meer bij hem door gelukkig
Hallodaarspatieloosquote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoin, ik ben spatieloos, nice to meetcha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zusje is overleden aan iets hards, een beetje respect is wel op zijn plaats.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
het leven is niet het enige wat hard is, gr je zusje
en ik zit bij #teamSgtPorkbeans
klopt. Maar hij is nog verliefd en ik kijk er wat nuchterder tegen aan, snap je?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt is dat echt not-done.
jupquote:Op maandag 24 juni 2013 01:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, had je die chocolade nog gekocht. Zo ja, al geprobeerd? Zo ja, was het heerlijk of super heerlijk?
Mijn opa is overleden aan plaats, beetje respect is wel op zijn plekquote:Op maandag 24 juni 2013 01:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn zusje is overleden aan iets hards, een beetje respect is wel op zijn plaats.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
HallodaarspatieloosVan waar die emo.gif?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Dat was geen datequote:Op maandag 24 juni 2013 01:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je hebt gewoon die date afgezegd en zo gaan we niet met elkaar om
Geloof ik niet sorry.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn zusje is overleden aan iets hards, een beetje respect is wel op zijn plaats.
Oh, ja dan kijkt hij er niet zo heel nuchter tegenaan inderdaad. Goed dat 'ie jou heeftquote:Op maandag 24 juni 2013 01:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
klopt. Maar hij is nog verliefd en ik kijk er wat nuchterder tegen aan, snap je?
Ja dat was ik, sorry daarvoor, kon me niet inhoudenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik geef geen feestjequote:Op maandag 24 juni 2013 01:50 schreef nodig het volgende:
[..]
wanneer kan ik de uitnodiging verwachten?
Ik had hem inderdaad niet zover haar keel in moeten drukken.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn plek is overleden aan respect. ok.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mijn opa is overleden aan plaats, beetje respect is wel op zijn plek
Dit soort dingen doe ik ook graagquote:Op maandag 24 juni 2013 01:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ja dan kijkt hij er niet zo heel nuchter tegenaan inderdaad. Goed dat 'ie jou heeft.
Ja hoor, praat je naaistreek maar goed. Het is al te laat voor jou, binnen een paar uur is de FBI al over de plees.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit soort dingen doe ik ook graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |