Jeetje, dat slaat echt nergens op waar die vriendin mee bezig is. Aan de kant zetten die hap.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh, hier ook al relatiegezeik. Kom net van een vriend af die een vriendin heeft die met een andere dude zit te flirten tot een niveau dat ze bespreken of een relatie kan werken. En dan niet omdat ze al een vriend heeft.
[voeg hier de details toe die jullie niks aan gaan]
Hij kijkt het een maand aan zegt ie, dus daarna wordt het een nacht goed uitgaan.
IK BEN PISSIG OP DIE CHICK GODVER
Het leven is hard, broertje. Wen er vast aan.quote:
Stel dat crack_ nu met mij zit te sms'en over hoe ze me eigenlijk vet leuk vindt enzo. Maar ik zeg dat het hem niet gaat worden omdat ik gewoon geen relatie kan hebben op het moment waarop crack_ dat weer heel jammer vindt.quote:
ditquote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef Tchock het volgende:
VMSDKR geilt zo op zichzelf dat als hij seks heeft met een fotomodel hij zijn ogen dichtdoet en fantaseert dat hij aan het masturberen is
Jezelf pijpen terwijl je in de spiegel kijktquote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef Tchock het volgende:
VMSDKR geilt zo op zichzelf dat als hij seks heeft met een fotomodel hij zijn ogen dichtdoet en fantaseert dat hij aan het masturberen is
Hardop gelachenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef Tchock het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef Onorgineel het volgende:
#teamjng IS OKEE #teamjng SUPPORT IK HOLLAKIEDEE
Dat dringt steeds meer bij hem door gelukkigquote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje, dat slaat echt nergens op waar die vriendin mee bezig is. Aan de kant zetten die hap.
Ja. Maar in jouw scenario was jij toch een totaal random bijstaander of heb ik het verkeerd gelezen?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stel dat crack_ nu met mij zit te sms'en over hoe ze me eigenlijk vet leuk vindt enzo. Maar ik zeg dat het hem niet gaat worden omdat ik gewoon geen relatie kan hebben op het moment waarop crack_ dat weer heel jammer vindt.
Da's toch fucked up?
Hoi, had je die chocolade nog gekocht. Zo ja, al geprobeerd? Zo ja, was het heerlijk of super heerlijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |