Nee ok, in amsterdam vragen ze meestal ook 50 euro voor een uurtje, dan weet ik dat ik niet opgelicht word daarquote:Op maandag 24 juni 2013 02:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
¤49,95. Of anders ¤17,50, maar dan wel betaling in natura erbij.
Het is een ex-KLB'er die trollen altijdquote:
Niet weten dat KLB'ers altijd facking capabel en serieus zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 02:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is een ex-KLB'er die trollen altijd
Ja, xcatchet gaat me daarbij helpen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
moet je van je ongewenste erectie af jongen?
Johquote:Op maandag 24 juni 2013 02:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is een ex-KLB'er die trollen altijd
Gast ik heb daar te lang rondgelopenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Niet weten dat KLB'ers altijd facking capabel en serieus zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor de aanstellerige typesSpatieboos
dudequote:Op maandag 24 juni 2013 02:38 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb het niet volgehouden, dat no fap. Dit zou de 6e dag zijn, maar helaas. Maar het was echt een goede fap, ik kwam ook buckets.
Moet je maar niet zo'n kuttopics makenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gast ik heb daar te lang rondgelopen
Het enige wat ze daar doen is de TS de grond in te boren en hem
9/10 te adviseren zelfmoord te plegen.
Too much info brahquote:Op maandag 24 juni 2013 02:38 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb het niet volgehouden, dat no fap. Dit zou de 6e dag zijn, maar helaas. Maar het was echt een goede fap, ik kwam ook buckets.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:38 schreef Spatieloos het volgende:
Meer details graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor de aanstellerige types![]()
Ik heb daar maar iets van 5 topics geopendquote:Op maandag 24 juni 2013 02:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n kuttopics maken
Ik wil graag dat men van onze afspraak afweet. Gewoon voor het geval je afzegt, zodat SgtPorkbeans een topic in KLB kan maken en mensen mij kunnen steunen.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:38 schreef Spatieloos het volgende:
Mad respect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor de aanstellerige types
∞
Maar het is nu al geen nofap meerquote:Op maandag 24 juni 2013 02:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zeggen ze elke keer als ik over nofap praat, wat een onzin.
Oke duidelijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wil graag dat men van onze afspraak afweet. Gewoon voor het geval je afzegt, zodat SgtPorkbeans een topic in KLB kan maken en mensen mij kunnen steunen.
[..]
Mad respect.
Jeweet tokquote:Op maandag 24 juni 2013 02:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wil graag dat men van onze afspraak afweet. Gewoon voor het geval je afzegt, zodat SgtPorkbeans een topic in KLB kan maken en mensen mij kunnen steunen.
[..]
Mad respect.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees dit alsjeblieft niet als je geen MadjackthePirate heet, ik zou me schamen
Spatieboos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |