Vervolgens een slecht cijfer halen, omdat je te moe bentquote:Op maandag 24 juni 2013 02:19 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee ik ben aan het leren voor mijn tentamen morgen
Nee, nu moet ik betalen voor photoshopquote:
Hahaha, hij heeft m zelf ook voor 17,50 gekocht dus waar haal jij die informatie vandaan Gquote:Op maandag 24 juni 2013 02:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Neejoh, ik ben maar een beetje aan het dollen hahahaha #grappig #humor #instafun
Maar even serieus, ik wil nog graag compensatie zien voor DrNick. Aangezien je slecht 17,50 van de 50 euro terug wil betalen, en een BJ gemiddeld een tientje kost, eis ik voor mijn cliënt 3 fijne avonden met een happy ending.
Uiteraard zijn de dagkaartkosten voor eigen rekening.
Ik doe een voorstel. Ik geef jou een BJ en dan houden we erover op. Deal?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Neejoh, ik ben maar een beetje aan het dollen hahahaha #grappig #humor #instafun
Maar even serieus, ik wil nog graag compensatie zien voor DrNick. Aangezien je slecht 17,50 van de 50 euro terug wil betalen, en een BJ gemiddeld een tientje kost, eis ik voor mijn cliënt 3 fijne avonden met een happy ending.
Uiteraard zijn de dagkaartkosten voor eigen rekening.
Multiple choice, maar ja daar ziet het er wel naar uitquote:Op maandag 24 juni 2013 02:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vervolgens een slecht cijfer halen, omdat je te moe bent
MadJackthePirate heeft de prijs van een dagkaart ergens gevonden.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha, hij heeft m zelf ook voor 17,59 gekocht dus waar haal jij die informatie vandaan G
Photoshop is duuuuuuuurquote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, nu moet ik betalen voor photoshop
AB laatquote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik doe een voorstel. Ik geef jou een BJ en dan houden we erover op. Deal?
Sorry, niet akkoord, xcatchet moet voor haar daden boeten. Tevens heb je nog steeds mijn UI, dat vind ik ook niet leuk.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik doe een voorstel. Ik geef jou een BJ en dan houden we erover op. Deal?
Maar ze waren in de aanbieding bij de Hema swaquote:Op maandag 24 juni 2013 02:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
MadJackthePirate heeft de prijs van een dagkaart ergens gevonden.
G.
Maar ik vind jouw UI zo leukquote:Op maandag 24 juni 2013 02:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sorry, niet akkoord, xcatchet moet voor haar daden boeten. Tevens heb je nog steeds mijn UI, dat vind ik ook niet leuk.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan wel een foto van een bilspleet opzoeken voor je?.
Omdat je zin had deze hele reeks voor een avond te vergallen?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom heb ik ook dat topic in KLB geopend o|
Te vergallen?! Ben jij altijd zo eenkennig of wat?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat je zin had deze hele reeks voor een avond te vergallen?
Nee, ik wou de rest van FOK! Vermaken, alleen was de rel 5min later afgelopen en nu posten ze hierquote:Op maandag 24 juni 2013 02:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat je zin had deze hele reeks voor een avond te vergallen?
Zonder jou waren de schatjes van KLB hier niet xoxoquote:Op maandag 24 juni 2013 02:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom heb ik ook dat topic in KLB geopend
Oh de kaartjes waren wat goedkoper, nou in dat geval is er niks aan de hand hoor!quote:Op maandag 24 juni 2013 02:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar ze waren in de aanbieding bij de Hema swa
ohquote:
Neequote:Op maandag 24 juni 2013 02:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zonder jou waren de schatjes van KLB hier niet xoxo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |