Je mag een death note gr grquote:
Je hoeft niet te flirten schat, ik blijf bij #TeamDrNickquote:Op maandag 24 juni 2013 01:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij. Bent de grappigste persoon op Fok!
Waarom?quote:
Ja maar ze vroegen alleen maar waar de Lay's chips lag, en jij verstond dat ze jou gay shit noemdenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet met paksoi gaan gooien
Lurken op de mobiel jaquote:Op maandag 24 juni 2013 01:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Waar was je, of heb je hele tijd gewoon zitten lurken
Nee, ze is sarcastisch. Deze snapte ik zelfs, hihiquote:Op maandag 24 juni 2013 01:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hoeft niet te flirten schat, ik blijf bij #TeamDrNick
Paksoi is fucking gayquote:Op maandag 24 juni 2013 01:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar ze vroegen alleen maar waar de Lay's chips lag, en jij verstond dat ze jou gay shit noemden.
Snap hier niets van.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh, hier ook al relatiegezeik. Kom net van een vriend af die een vriendin heeft die met een andere dude zit te flirten tot een niveau dat ze bespreken of een relatie kan werken. En dan niet omdat ze al een vriend heeft.
[voeg hier de details toe die jullie niks aan gaan]
Hij kijkt het een maand aan zegt ie, dus daarna wordt het een nacht goed uitgaan.
IK BEN PISSIG OP DIE CHICK GODVER
Ik, Ezellquote:
quote:
Crisisquote:Op maandag 24 juni 2013 01:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh, hier ook al relatiegezeik. Kom net van een vriend af die een vriendin heeft die met een andere dude zit te flirten tot een niveau dat ze bespreken of een relatie kan werken. En dan niet omdat ze al een vriend heeft.
[voeg hier de details toe die jullie niks aan gaan]
Hij kijkt het een maand aan zegt ie, dus daarna wordt het een nacht goed uitgaan.
IK BEN PISSIG OP DIE CHICK GODVER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |