quote:Op maandag 24 juni 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]ziet er gewoon eng uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe erg kan je veranderen
Natuurlijk. Gewoon via whatsapp?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ha! Dus je geeft toe dat je Nick gesproken hebt?
Das nog niks joh!quote:Op maandag 24 juni 2013 01:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Liegbeest? Je bent wel hard hoor, jeetje mina
Goed geformuleerde zin voor een advocaat gr grquote:Op maandag 24 juni 2013 01:35 schreef Rodawa het volgende:
zo heb ik mijn cliënt mij laten vertellen
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
't is dat ik geen meid ben, maar anders
Is meeten in deze zin een eufemisme?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je mag het ook via mij regelen hoor. Koop een dagkaart voor me, dan meet ik je in de bios.
Hey client, zeg eens tegen mij dat het eigenlijk wel een date was!quote:Op maandag 24 juni 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed geformuleerde zin voor een advocaat gr gr
Geen dankquote:Op maandag 24 juni 2013 01:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Dat is het ene liefste dat iemand ooit tegen me heeft gezegd
Geen commentaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Is meeten in deze zin een eufemisme?
Jij. Bent de grappigste persoon op Fok!quote:Op maandag 24 juni 2013 01:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je mag het ook via mij regelen hoor. Koop een dagkaart voor me, dan meet ik je in de bios.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed geformuleerde zin voor een advocaat gr gr
Ik beroep mij op het zwijgrechtquote:Op maandag 24 juni 2013 01:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey client, zeg eens tegen mij dat het eigenlijk wel een date was!
Dagkaart gekocht, date ging niet door, BJ ter compensatie?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:38 schreef Tchock het volgende:
Jullie zullen het leuk vinden om te horen dat mijn eerste date met Crack precies hetzelfde verliep als dit.
Plus een dagkaart voor de advocaat natuurlijkquote:Op maandag 24 juni 2013 01:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dagkaart gekocht, date ging niet door, BJ ter compensatie?
Tell me more, Tell me morequote:Op maandag 24 juni 2013 01:38 schreef Tchock het volgende:
Jullie zullen het leuk vinden om te horen dat mijn eerste date met Crack precies hetzelfde verliep als dit.
Crack is hartstikke classyquote:Op maandag 24 juni 2013 01:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dagkaart gekocht, date ging niet door, BJ ter compensatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |