Je hebt hem ook geen kans gegeven om hem beter te leren kennen, naar kind. En het was wel degelijk een date, zo heb ik mijn cliënt mij laten vertellen.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaan wij nu rellen?
Ten eerste, HET WAS GEEN DATE.
Ten tweede, IK KEN DR.NICK AMPER.
Aangezien je het geen date kan noemen omdat je van te voren niet weet hoe iemand in het echt is. Beetje teleurstellend als je een date hebt en je ziet na 5 seconden al dat het niks wordquote:Op maandag 24 juni 2013 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even serieus; wat is de deal met iedere ontmoeting tussen FOK!kers een meet noemen? Een meet is toch met grote groep en meettopic en dat soort dingen?
Die gast is t gewendquote:Op maandag 24 juni 2013 01:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja hij wilde je beter leren kennen, en misschien was het voor hem wel een date? Die arme knul zit zich nu huilend af te trekken
KLB is in eerste instantie bedoelt om je klachten neer te pleuren. Maar het wordt samen met ONZ gewoon gebruikt om keihard te trollenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is dan eigenlijk nog het nut van het hele subforum,
Ik zit er stiekem ook wel eens hoor
Pauper bakquote:
Dat is met alle dates toch zo of mis ik iets?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Aangezien je het geen date kan noemen omdat je van te voren niet weet hoe iemand in het echt is. Beetje teleurstellend als je een date hebt en je ziet na 5 seconden al dat het niks word
Ja hoorquote:
Kutjong ben jij ook hequote:Op maandag 24 juni 2013 01:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt hem ook geen kans gegeven om hem beter te leren kennen, naar kind. En het was wel degelijk een date, zo heb ik mijn cliënt mij laten vertellen.
Godquote:Op maandag 24 juni 2013 01:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja hij wilde je beter leren kennen, en misschien was het voor hem wel een date? Die arme knul zit zich nu huilend af te trekken
Bedanktquote:Op maandag 24 juni 2013 01:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil wel hoor, omdat niemand anders wil!
Wat hij wel ziet is een lege portemonnee. Hoe denk je hem te compenseren?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
God
Nee nick zag dit even goed NIET als een date.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt hem ook geen kans gegeven om hem beter te leren kennen, naar kind. En het was wel degelijk een date, zo heb ik mijn cliënt mij laten vertellen.
Vrouwen moeten niet zovaak namens jongens pratenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
God
Nee nick zag dit even goed NIET als een date.
Ga toch wegquote:Op maandag 24 juni 2013 01:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kap nou eens verdommequote:Op maandag 24 juni 2013 01:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat hij wel ziet is een lege portemonnee. Hoe denk je hem te compenseren?
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ha! Dus je geeft toe dat je Nick gesproken hebt?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga toch weg
Heb nick toch zelf hier over gesproken jij liegbeest
Liegbeest? Je bent wel hard hoor, jeetje minaquote:Op maandag 24 juni 2013 01:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga toch weg
Heb nick toch zelf hier over gesproken jij liegbeest
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat hij wel ziet is een lege portemonnee. Hoe denk je hem te compenseren?
't is dat ik geen meid ben, maar andersquote:Op maandag 24 juni 2013 01:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil wel hoor, omdat niemand anders wil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |