Stel je even aan joh anders. Je hebt nog nooit een betonnen kantoorgebouw gezien?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gebouw uit het sovjet tijdperk?
Misschien voortaan niet zo overdreven reageren tot je beide kanten van het verhaal gehoord hebt?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Oh, nou is er nog minder drama
Hoe ga je mij die 30min van mijn leven terug betalen?
Gaat hem niet om het geld. Wel om de manier waarop. Hij verheugde zich er op dus ik snap hem wel. Kom maar op met je lul en zo want ik ben voorbereid.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking. Dit was geen date en ik heb nick aangeboden zijn treinkaartje van 17,50 terug te betalen maar dat weigerde hij. Maar ga verder
Met deze post.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Oh, nou is er nog minder drama
Hoe ga je mij die 30min van mijn leven terug betalen?
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gebouw uit het sovjet tijdperk?
Stel ik me aan? Wtf? Doe normaal manquote:Op maandag 24 juni 2013 01:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stel je even aan joh anders. Je hebt nog nooit een betonnen kantoorgebouw gezien?
Kom maar op met je lul, wtfquote:Op maandag 24 juni 2013 01:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gaat hem niet om het geld. Wel om de manier waarop. Hij verheugde zich er op dus ik snap hem wel. Kom maar op met je lul en zo want ik ben voorbereid.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe erg kan je veranderen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Sowieso naar buiten gaanquote:Op maandag 24 juni 2013 01:27 schreef Onorgineel het volgende:
Een treinkaartje kopen om iemand van het internet te meeten, die afzegt om vervolgens te gaan zeiken over het geld van je treinkaartje wat
Jij bent ook echt erg hoorquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja maar zij doet het niet omdat ze ook zo is, ze is gewoon een beetje rebels aan het doen. Ik vind haar panda makeup look eigenlijk erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe erg kan je veranderen
Vooruit dan maarquote:
Dat is het domste wat ik ooit gehoord hebquote:Op maandag 24 juni 2013 01:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien voortaan niet zo overdreven reageren tot je beide kanten van het verhaal gehoord hebt?.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben maar blij dat Etsu dit niet ziet hoor want pfffffff.
open een klb topicquote:Op maandag 24 juni 2013 01:27 schreef Onorgineel het volgende:
Overigens ben ik godsgruwelijk gefrustreerd van het feit dat Barbapappa geen voetjes heeft maar toch kan lopen
Wat is panda make-up?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar zij doet het niet omdat ze ook zo is, ze is gewoon een beetje rebels aan het doen. Ik vind haar panda makeup look eigenlijk erger.
Slapenquote:
WATquote:Op maandag 24 juni 2013 01:27 schreef Onorgineel het volgende:
Overigens ben ik godsgruwelijk gefrustreerd van het feit dat Barbapappa geen voetjes heeft maar toch kan lopen
Nee, ik vraag me gewoon af waar jij opgegroeid bent als dit sovjettijdperk isquote:Op maandag 24 juni 2013 01:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Stel ik me aan? Wtf? Doe normaal man.
Ik zeg alleen maar wat over dat gebouw. Woon je daar ofzo? Je hoeft niet zo aangevallen te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |