Oh, dan stop ik er maar mee. Dat is wel het laatste wat ik wilquote:Op maandag 24 juni 2013 01:16 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
mja 't is wel wetenschappelijk bewezen dat je van het openen van een nieuw deel in een drukke reeks er 0,5 cm piemel gratis bijkrijgt van de Heer
Oh, dan voel ik me ineens buitengesloten met mijn kleine 17 cmquote:Op maandag 24 juni 2013 01:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ha iedereen op FOK! heeft standaard een kipknots van 30 cm
Ik heb net 3 topics doorgelezen door dat KLB topic, was niet zo spectaculair als ik dachtquote:Op maandag 24 juni 2013 01:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wacht, jij bent veroorzaker van de rel toch? Iets met een date in de bios die niet doorging. Je hebt mijn team pijn gedaan.
Ja voor vrouwen heeft de Heer weer iets anders verzonnen dan word je iets strakker en zal de toekomst je mooie jongens brengen die die clit wél kunnen vindenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan stop ik er maar mee. Dat is wel het laatste wat ik wil.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Taylor Momsenquote:
De laatste 298 zijn bagger. De eerste is de OP.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij kent JNG sc nog niet dan, de laatste 10 posts zijn meestal alleen maar bagger omdat iedereen lapo hunt
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee want ik krijg altijd:
Je kan niet zo snel 2 posts achter elkaar posten
ofzoiets
Oh, wowquote:Op maandag 24 juni 2013 01:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja voor vrouwen heeft de Heer weer iets anders verzonnen dan word je iets strakker en zal de toekomst je mooie jongens brengen die die clit wél kunnen vinden
kipknotsquote:Op maandag 24 juni 2013 01:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wij allemaalquote:Op maandag 24 juni 2013 01:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, dan voel ik me ineens buitengesloten met mijn kleine 17 cm
Mag ik hier eigenlijk wel komen? Maar ik ben nog JoNG..
Ja, maar dan ben ik ook like altijd te laat omdat hij 1x in de 5 sec update.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:19 schreef nodig het volgende:
[..]Een echte lapohunter post niet om een lapo te halen dat laat die anderen doen
Srs? Dat is ook de reden dat ik hier kwam kijken.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:19 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb net 3 topics doorgelezen door dat KLB topic, was niet zo spectaculair als ik dacht
Ik niet :Squote:Op maandag 24 juni 2013 01:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jij ook hier? Nice. Het feest is compleet.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja als ik de gewone benaming er neer had gezet krijg ik weer gezeurquote:
Ik reageerde zo toen ik jouw post las:quote:Op maandag 24 juni 2013 01:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij ook hier? Nice. Het feest is compleet.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:12 schreef nodig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JNG SC is een plek in JNG waar je kan slowchatten, praten over van alles en nog wat en discussieren over wat je maar wilt! Ben of voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee, iedereen is welkom! Wij nodigen je van harte uit, voel je vrij om jezelf voor te stellen aan een van onze users!
[ afbeelding ] JNG / [JNG] Stapmeet in Arnhem 25 juli [ afbeelding ]
Heeft iemand lapo? Gun hem of haar dan in ieder geval een paar minuten om een nieuw topic te openen, een kwartier zonder topic is natuurlijk te veel en on[b]nodig, dat snapt iedereen.[/b]
Nieuw? Kijk hier ook eens:
JNG / JONG! voorstel topic
Ok ik ga ook wel #teamnick dan. Zij en Nick hadden een date woensdag en nick heeft nu al een dagkaart gekocht (quote:Op maandag 24 juni 2013 01:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Srs? Dat is ook de reden dat ik hier kwam kijken.Heb je een korte samenvatting? Ik moet weten waar ik die xcatchet op kan pakken.
Je gebruikt de verkeerde tactiekquote:Op maandag 24 juni 2013 01:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik ook like altijd te laat omdat hij 1x in de 5 sec update.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:21 schreef nodig het volgende:
Hebben jullie de OP weleens goed bekeken trouwens? Ik heb er expres een keer 2x nodig ingezet
[..]
quote:
WTF! Dit is erger dan ik dacht. Hoeveel is hij voor dat kaartje kwijt? Een BJ is wel het minste wat onze gewaardeerde Nick hiervoor terug mag verwachten.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ok ik ga ook wel #teamnick dan. Zij en Nick hadden een date woensdag en nick heeft nu al een dagkaart gekocht (), maar nu heeft ze vandaag afgezegd omdat 'het toch niet goed voelde'.
Come at me bro!quote:Op maandag 24 juni 2013 01:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Srs? Dat is ook de reden dat ik hier kwam kijken.Heb je een korte samenvatting? Ik moet weten waar ik die xcatchet op kan pakken.
Ze is lelijk gewordenquote:
Haha gvdquote:Op maandag 24 juni 2013 01:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
WTF! Dit is erger dan ik dacht. Hoeveel is hij voor dat kaartje kwijt? Een BJ is wel het minste wat onze gewaardeerde Nick hiervoor terug mag verwachten.
En zo'n verzameling serieus nemenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mag niet van de mods omdat kliekjes ofso :/
Weet ik veel, 3 donnies ofzo?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
WTF! Dit is erger dan ik dacht. Hoeveel is hij voor dat kaartje kwijt? Een BJ is wel het minste wat onze gewaardeerde Nick hiervoor terug mag verwachten.
Een milliequote:Op maandag 24 juni 2013 01:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Weet ik veel, 3 donnies ofzo?
Een maandsalaris dus. Wat een kutwijf.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Weet ik veel, 3 donnies ofzo?
Inderdaad. ff leuke foto zoekenquote:
Even ter verduidelijking. Dit was geen date en ik heb nick aangeboden zijn treinkaartje van 17,50 terug te betalen maar dat weigerde hij. Maar ga verderquote:Op maandag 24 juni 2013 01:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ok ik ga ook wel #teamnick dan. Zij en Nick hadden een date woensdag en nick heeft nu al een dagkaart gekocht (), maar nu heeft ze vandaag afgezegd omdat 'het toch niet goed voelde'.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Een maandsalaris dus. Wat een kutwijf.
Ik weet genoeg broeder, bedankt. Ik ga een aanvalsplan voorbereiden.
wtf!!!quote:Een Dagkaart 2e klas kost ¤ 49,20
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Een maandsalaris dus. Wat een kutwijf.
Ik weet genoeg broeder, bedankt. Ik ga een aanvalsplan voorbereiden.
Oh, nou is er nog minder dramaquote:Op maandag 24 juni 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking. Dit was geen date en ik heb nick aangeboden zijn treinkaartje van 17,50 terug te betalen maar dat weigerde hij. Maar ga verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |