Die gastquote:Op maandag 24 juni 2013 01:12 schreef LittleBrownie het volgende:
http://instagram.com/p/a6bQaRAvpU/____
America's Worst Tattoos heet hetquote:Op maandag 24 juni 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is een soort Miami Ink toch?Heb het weleens gezien
Voorbij gezapptquote:Op maandag 24 juni 2013 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
America's Worst Tattoos heet het
Hoezo kijk jij TLC?
Zijn lachquote:
quote:
Ga nou maar gewoon wegquote:
So I decided to fall off the stairs gheheheheheh So I did hghehehehehehquote:
Uiteraard broeder. Tegen wie strijden we? Ik heb mijn Weedle lvl 6 meegenomen en hij heeft wel zin in een goed gevecht.quote:
Ja maar goed, duurt niet lang meer voor zijn carriere naar de knoppen is.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo jong is hij niet, hijs toch al 19?
jaja, gossip girl danquote:Op maandag 24 juni 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voorbij gezappten tattoo-programma`s zijn tof
DIT HOORDE NIET OPENBAAR TE KOMENquote:
Kijk maar uit voor haar Charizard lvl 100.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Uiteraard broeder. Tegen wie strijden we? Ik heb mijn Weedle lvl 6 meegenomen en hij heeft wel zin in een goed gevecht.
Ban?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:14 schreef Onorgineel het volgende:
nodig mag even afkoelen en over 24 uur weer eens mailen wegens lapohunten
Jij kent JNG sc nog niet dan, de laatste 10 posts zijn meestal alleen maar bagger omdat iedereen lapo huntquote:Op maandag 24 juni 2013 01:14 schreef Onorgineel het volgende:
nodig mag even afkoelen en over 24 uur weer eens mailen wegens lapohunten
Wacht, jij bent veroorzaker van de rel toch? Iets met een date in de bios die niet doorging. Je hebt mijn team pijn gedaan.quote:
Nee, zijn carrière is gebaseerd op haters, dus hij kan gewoon door blijven gaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar goed, duurt niet lang meer voor zijn carriere naar de knoppen is.
Shut up seriouslyquote:
Sad but truequote:Op maandag 24 juni 2013 01:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij kent JNG sc nog niet dan, de laatste 10 posts zijn meestal alleen maar bagger omdat iedereen lapo hunt
Vuurpokémons houden niet van water. Ik maak haar nat.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor haar Charizard lvl 100.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wacht, jij bent veroorzaker van de rel toch? Iets met een date in de bios die niet doorging. Je hebt mijn team pijn gedaan.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vuurpokémons houden niet van water. Ik maak haar nat.
Nee juist niet. Hij breekt straks, let maar op.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, zijn carrière is gebaseerd op haters, dus hij kan gewoon door blijven gaan.
mja 't is wel wetenschappelijk bewezen dat je van het openen van een nieuw deel in een drukke reeks er 0,5 cm piemel gratis bijkrijgt van de Heerquote:Op maandag 24 juni 2013 01:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij kent JNG sc nog niet dan, de laatste 10 posts zijn meestal alleen maar bagger omdat iedereen lapo hunt
Ik vond het gewoon leuk okequote:
Ik moet echt eens mee ophouden, sowieso zijn mijn titels niet goed, en ik verlies bijna altijd.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Omdat jij niet voorbij de eerste league kwam, terwijl ik al sinds 1999 Pokémon master ben.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Waarom had ik daar niet aangedacht
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wacht, jij bent veroorzaker van de rel toch? Iets met een date in de bios die niet doorging. Je hebt mijn team pijn gedaan.
potjandriedubbeltjes, nu snap ik waarom sinds ik FOK hij van 20 naar 30cm is gegroeitquote:Op maandag 24 juni 2013 01:16 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
mja 't is wel wetenschappelijk bewezen dat je van het openen van een nieuw deel in een drukke reeks er 0,5 cm piemel gratis bijkrijgt van de Heer
LAPO hunten is easyquote:Op maandag 24 juni 2013 01:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet echt eens mee ophouden, sowieso zijn mijn titels niet goed, en ik verlies bijna altijd.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
So I decided to fall off the stairs gheheheheheh So I did hgheheheheheh
Wie is hij? je broertje?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:17 schreef nodig het volgende:
[..]
potjandriedubbeltjes, nu snap ik waarom sinds ik FOK hij van 20 naar 30cm is gegroeit
Ha iedereen op FOK! heeft standaard een kipknots van 30 cmquote:Op maandag 24 juni 2013 01:17 schreef nodig het volgende:
[..]
potjandriedubbeltjes, nu snap ik waarom sinds ik FOK hij van 20 naar 30cm is gegroeit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |