Ok ik ga ook wel #teamnick dan. Zij en Nick hadden een date woensdag en nick heeft nu al een dagkaart gekocht (quote:Op maandag 24 juni 2013 01:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Srs? Dat is ook de reden dat ik hier kwam kijken.Heb je een korte samenvatting? Ik moet weten waar ik die xcatchet op kan pakken.
Je gebruikt de verkeerde tactiekquote:Op maandag 24 juni 2013 01:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik ook like altijd te laat omdat hij 1x in de 5 sec update.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:21 schreef nodig het volgende:
Hebben jullie de OP weleens goed bekeken trouwens? Ik heb er expres een keer 2x nodig ingezet
[..]
quote:
WTF! Dit is erger dan ik dacht. Hoeveel is hij voor dat kaartje kwijt? Een BJ is wel het minste wat onze gewaardeerde Nick hiervoor terug mag verwachten.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ok ik ga ook wel #teamnick dan. Zij en Nick hadden een date woensdag en nick heeft nu al een dagkaart gekocht (), maar nu heeft ze vandaag afgezegd omdat 'het toch niet goed voelde'.
Come at me bro!quote:Op maandag 24 juni 2013 01:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Srs? Dat is ook de reden dat ik hier kwam kijken.Heb je een korte samenvatting? Ik moet weten waar ik die xcatchet op kan pakken.
Ze is lelijk gewordenquote:
Haha gvdquote:Op maandag 24 juni 2013 01:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
WTF! Dit is erger dan ik dacht. Hoeveel is hij voor dat kaartje kwijt? Een BJ is wel het minste wat onze gewaardeerde Nick hiervoor terug mag verwachten.
En zo'n verzameling serieus nemenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mag niet van de mods omdat kliekjes ofso :/
Weet ik veel, 3 donnies ofzo?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
WTF! Dit is erger dan ik dacht. Hoeveel is hij voor dat kaartje kwijt? Een BJ is wel het minste wat onze gewaardeerde Nick hiervoor terug mag verwachten.
Een milliequote:Op maandag 24 juni 2013 01:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Weet ik veel, 3 donnies ofzo?
Een maandsalaris dus. Wat een kutwijf.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Weet ik veel, 3 donnies ofzo?
Inderdaad. ff leuke foto zoekenquote:
Even ter verduidelijking. Dit was geen date en ik heb nick aangeboden zijn treinkaartje van 17,50 terug te betalen maar dat weigerde hij. Maar ga verderquote:Op maandag 24 juni 2013 01:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ok ik ga ook wel #teamnick dan. Zij en Nick hadden een date woensdag en nick heeft nu al een dagkaart gekocht (), maar nu heeft ze vandaag afgezegd omdat 'het toch niet goed voelde'.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Een maandsalaris dus. Wat een kutwijf.
Ik weet genoeg broeder, bedankt. Ik ga een aanvalsplan voorbereiden.
wtf!!!quote:Een Dagkaart 2e klas kost ¤ 49,20
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Een maandsalaris dus. Wat een kutwijf.
Ik weet genoeg broeder, bedankt. Ik ga een aanvalsplan voorbereiden.
Oh, nou is er nog minder dramaquote:Op maandag 24 juni 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking. Dit was geen date en ik heb nick aangeboden zijn treinkaartje van 17,50 terug te betalen maar dat weigerde hij. Maar ga verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |