Link?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Girlscene.
Anonieme seksblunders topic.

http://forum.girlscene.nl(...)lunders-85857.0.htmlquote:Op maandag 24 juni 2013 03:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is girlscene?
Laatmaar, dat is dat ene forum vol met jongens die doen alsof ze een meisje zijn.

Okee vast wel wat meiden, maar er zijn ook jongens!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
http://forum.girlscene.nl(...)lunders-85857.0.html
En nee, dat kunnen geen jongens zijn. Wat een krengen zitten daar zeg, echt zo bitchy soms. Elkaar afzeiken en alles.

Aldus mijn leven.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
FOK! it, ik ga dit nachtje gewoon doorhalen

quote:Op maandag 24 juni 2013 03:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
http://forum.girlscene.nl(...)lunders-85857.0.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat heb ik eerder gehoord :/Spatieboos

Dan doen ze zich als meisje voor, want iedere jongen die daar wat post wordt er geband geloof ikquote:Op maandag 24 juni 2013 03:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okee vast wel wat meiden, maar er zijn ook jongens!

Seksistisch, maar ja ze doen zich als meisje voor, zoals ik al zei!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan doen ze zich als meisje voor, want iedere jongen die daar wat post wordt er geband geloof ik.

quote:

Maar dat zullen er hoogstens een paar zijn, ik geloof er niks van dat het meer zijn dan datquote:Op maandag 24 juni 2013 03:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Seksistisch, maar ja ze doen zich als meisje voor, zoals ik al zei!

quote:Op maandag 24 juni 2013 03:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
goSupermodel is een community waar meiden de baas zijn!

Errorquote:Op maandag 24 juni 2013 03:45 schreef Crack_ het volgende:
Wat krijgen jullie als je hier naar toe gaat?
www.hhs.nl

Oftewel, Noord Koreaquote:Op maandag 24 juni 2013 03:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
goSupermodel is een community waar meiden de baas zijn!

Nou okee, misschien zijn de meeste jongens lurkers dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar dat zullen er hoogstens een paar zijn, ik geloof er niks van dat het meer zijn dan dat.

quote:Op maandag 24 juni 2013 03:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Meiden zijn altijd de baas. Waar hebben jullie de illusie vandaan dat jullie jongens de baas zijn?

Overdreven feminist gespotquote:Op maandag 24 juni 2013 03:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Meiden zijn altijd de baas. Waar hebben jullie de illusie vandaan dat jullie jongens de baas zijn?

Omdat dat zo is, ooit een vrouw gezien als Minister-President, als President van de VS? Als President of Premier van Rusland?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |