De VS heeft zelfs een neger als president gehad, en geeneen vrouwquote:Op maandag 24 juni 2013 03:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omdat dat zo is, ooit een vrouw gezien als Minister-President, als President van de VS? Als President of Premier van Rusland?
Dus
Gewoon de keuken in en gaan lopen bakken. That's itquote:
Niks mis met feminisme zelf, is hard nodig in het Midden-Oosten, maar westerse feministenquote:Op maandag 24 juni 2013 03:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bah, wat een vies woord. Ik wil niet met die mensen geassocieerd worden hoor...
Het is "Afro-Amerikaan" niet "neger" of vieze zwattequote:Op maandag 24 juni 2013 03:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
De VS heeft zelfs een neger als president gehad, en geeneen vrouw![]()
/racisme
Je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 24 juni 2013 03:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niks mis met feminisme zelf, is hard nodig in het Midden-Oosten, maar westerse feministen
Ik snap niet wat ze in Amerika zo erg vinden aan het woord 'nigger'quote:Op maandag 24 juni 2013 03:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is "Afro-Amerikaan" niet "neger" of vieze zwatte
Hé, dat domme was niet geacteerd hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 03:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ze deed even alsof ze een domme feminist was.
quote:Op maandag 24 juni 2013 03:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, dat domme was niet geacteerd hoor.
Het blijven wel Amerikanen hé, die zijn zo hypocriet als wat.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ze in Amerika zo erg vinden aan het woord 'nigger'
Is toch gewoon een synoniem van het wel geacccepteerde 'black person' ?
Vind je dit leuk? Want dit is niet zo baggerslecht als die andere 2, dus waarom post je dit ?!quote:
Maar ik houd dit amper bij op mobiel.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik deed alleen even een domme feminist na zoals Spatieloos al postte.
Ik vind haar wel leuk. Alleen haar make-up is een beetje overdreven maar ik vind het wel mooiquote:Op maandag 24 juni 2013 03:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind je dit leuk? Want dit is niet zo baggerslecht als die andere 2, dus waarom post je dit ?!
Alsof dat zo raar is!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:53 schreef d4v1d het volgende:
Mijn spellingscontrole op telefoon heeft zichzelf 'AdoraBelle' aangeleerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |