SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
Supervetquote:
Goddomme als hij volgend jaar weer in de buurt is ga ik op zekerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
SupervetWat een legende die man
Je vergeet soms hoe lang hij al mee doet, totdat hij ineens nummers als Hard Knock Life en Big Pimpin' begint te spelen. Die shit kwam uit toen ik nog een kind was
Daarnaast is hij gewoon een koning op de mic, alles was live en alles klonk gewoon als op de albums
O en Timbaland stond achter de synthesizers, wat een baas
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je vergeet soms hoe lang hij al mee doet, totdat hij ineens nummers als Hard Knock Life en Big Pimpin' begint te spelen. Die shit kwam uit toen ik nog een kind was
Daarnaast is hij gewoon een koning op de mic, alles was live en alles klonk gewoon als op de albums
Was hij alleen of had hij Kanye ook bij? Alleen wil ik hem wel een keer zien, kanye mag hij thuislatenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goddomme als hij volgend jaar weer in de buurt is ga ik op zeker
Nee vorig jaar was hij op tour met Kanye voor hun gezamelijke album, toen ook geweest. Dit jaar had hij Timbaland mee op tour.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Was hij alleen of had hij Kanye ook bij? Alleen wil ik hem wel een keer zien, kanye mag hij thuislaten
welke?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:08 schreef Bozz187 het volgende:
Yay, nieuwe motor aangeschaft
Heb er nu 3
Het zou nog cooler zijn als je dat met teslacoil handschoenen kon doen.quote:
Tja, zal wel meer van hetzelfde zijn en dan deeltje 6 weer iets nieuwsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Forza doet ook niet veel grafisch zware dingen vergeleken met de andere nieuwe games.
Ik heb hem voor over een week klaarstaan, want ik heb tentamens.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:12 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
HELL YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Hahaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:19 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik heb hem voor over een week klaarstaan, want ik heb tentamens.
Jij blij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
HahaHopen dat hij vandaag of maandagmorgen vroeg komt, heb maandag nog vakantie, dinsdag weer aan de bak. Dan kan ik er nog even een paar volle dagen van genieten
Respect maat!quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:29 schreef Kutmanager het volgende:
YESSSS het is vrijdag!
Ohnee, het is zondag en ik zit al sinds 7 uur te studeren.
Chill baas, dan moet je mijn nieuwe huis maar eens komen checkenquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Thanks. Gelukkig heb ik morgen 2 tt's en that's it, dus wel 2 weekjes vakantie daarna.
Wellicht.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Chill baas, dan moet je mijn nieuwe huis maar eens komen checkenNu, met grotere logeerkamer
Een nieuwe wc-pot voor Mau om te knuffelen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Chill baas, dan moet je mijn nieuwe huis maar eens komen checkenNu, met grotere logeerkamer
Kan nu languit liggend, wc-ruimte is 2 meter langquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een nieuwe wc-pot voor Mau om te knuffelen?
Dibbs.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een nieuwe wc-pot voor Mau om te knuffelen?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Deze shit was echt hilarischWanneer gaan we weer zoiets proberen?
Typischequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:04 schreef Rossdale het volgende:
Now You See Me (2013) - IMDb
Gisteren Now You See Me gekeken, echt een vette film
En toch op de een of andere manier best origineel,quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Typische
mysterieuze-twist-die-je-niet-aan-zag-komen-en-alles-ging-precies-zoals-het-plan-oh-wat-diep film.
Verder wel leuk ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En toch op de een of andere manier best origineel,wawawiewaaa
Wat een ontzettende beunhazen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:56 schreef Rossdale het volgende:
Binnenkort gewoon op mijn fiets naar het werk
Die vlammen op 1:40 ook
I'm in!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:15 schreef KneusTeun het volgende:
vanavond GTA skycraper battle Royal?
Oh... ja dan hoef ik hem niet hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:23 schreef KoningStoma het volgende:
BF4 is vet, maar ze hebben de jets verneukt.
Compleet geen balans per team. De helft van de jets doet 2 damage per schot en de andere helft doet 9...
ok dan nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh... ja dan hoef ik hem niet hoor
Colors!quote:
Ja het escaleerde weer?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef Kutmanager het volgende:
Wel lekker hypocriet omdat ik 5 minuten later Niels aan puin aan het rijden was.
Hahaha, als die quad van de skyscraper afrijdt kan je de stem van de noob horen van battlefield friends.quote:
"Kneusteun mowed you down."quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja het escaleerde weer?
Ik vond het mooist hoe je vol vertrouwen je auto stil zette zodat ik met de heli op het dak kon droppenEn gevolgd door een skydive in mijn rotor bladen
Ja volgens mij welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:55 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hahaha, als die quad van de skyscraper afrijdt kan je de stem van de noob horen van battlefield friends.
Haha ja inderdaad, en ik had nog een extra handicap met zo'n kleine op schoot die steeds aan de controller zatquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef Kutmanager het volgende:
Wel lekker hypocriet omdat ik 5 minuten later Niels aan puin aan het rijden was.
Als jij die auto niet van het dak gegooid had was het nog veel mooier geweest, dan was ik met auto en al op je heli gevlogen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja het escaleerde weer?
Ik vond het mooist hoe je vol vertrouwen je auto stil zette zodat ik met de heli op het dak kon droppenEn gevolgd door een skydive in mijn rotor bladen
Zin anquote:
Wellicht. Ik heb nu ook een prima pc staan dus wellicht dat ik gewoon daarop overschakel, maar de PS4 wil ik nog wel overwegen. Xbox komt hier sowieso niet meer in huis.quote:
Toch besteldquote:
Nog meer om te vergelijken :quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:12 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Dat wordt dan toch die pauper mocro ps4 halen.![]()
![]()
![]()
![]()
Xbox beter ja behalve dat die wolken niet verschijnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Toch besteld ? of nog steeds op goed geluk ?
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 12:12 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt dan toch die pauper mocro ps4 halen.
Nog meer om te vergelijken :
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=705961
Xbox is wel gvd donker, en nog steeds maar 720pquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Xbox beter ja behalve dat die wolken niet verschijnen.
Ja het verschil van de 900p van de ps4 is echt enorm.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Xbox is wel gvd donker, en nog steeds maar 720p
Nee niet besteld, ik haal hem in de kerstvakantie wanneer ik een weekje vrij hebquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toch besteld? of nog steeds op goed geluk
?
[..]
Nog meer om te vergelijken :
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=705961
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het was dan ook wel faal geweest, als een studio van MS zelf niet de 1080p kan halenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja het verschil van de 900p van de ps4 is echt enorm.
Oh nee toch niet,![]()
Forza draait ook gewoon 1080p en 60FPS.
Ja behoorlijk maja wacht wel gewoon af allemaal.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het was dan ook wel faal geweest, als een studio van MS zelf niet de 1080p kan halen
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=705280
Hopelijk fixen ze dat nog in een maandje, want Xbox Live werkt eigenlijk altijd perfect
Daarom, er is nog tijd zat. Volgende maand is er toch een hoop duidelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja behoorlijk maja wacht wel gewoon af allemaal.
Voorlopig met GTA/FIFA/GHOSTS toch genoeg te doen.
Ook al zou ik graag AC4 en BF4 next gen spelen.
Ik las dat BF4 1080 is op PS4 en 720 upscaled op de 360?!?!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja het verschil van de 900p van de ps4 is echt enorm.
Oh nee toch niet,![]()
Forza draait ook gewoon 1080p en 60FPS.
Waar las je dat ?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!??!!!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik las dat BF4 1080 is op PS4 en 720 upscaled op de 360?!?!
Power Unlimitedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar las je dat ?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!??!!!!!
http://www.eurogamer.net/(...)-pc-face-off-previewquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar las je dat ?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!??!!!!!
Zou inderdaad kunnen, maar lijkt me wel raar dat ze die ook niet gewoon op vol vermogen willen draaien zo dicht bij de launch.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zou inderdaad kunnen, maar lijkt me wel raar dat ze die ook niet gewoon op vol vermogen willen draaien zo dicht bij de launch.
Plus lijkt me ook sterk dat 1080 nu bij xbox niet ook een keer de standaard is. Dus zal vast wel fout zijn, anders wel erg dikke faal.
Dat de ps4 iets sterker is dan de x1 in hardware is al heel lang bekend, maar ik vermoed dat MS toch nog een truc achter de hand heeft (dat moeten ze wel hebben, anders kunnen ze nu al gelijk stoppen).quote:First up, a few crucial points on our test methodology. It's worth noting that these captures are taken from Xbox One and PS4 development kits, as used by the game-makers themselves to ensure the game runs within the parameters of the retail hardware released this November. Also, the code is what DICE claims to be in a near-finalised state, where only very minor tweaks will be implemented over and above what we're seeing here. Day one patches will no doubt be in the pipeline, but clearly this is a build in which confidence has been placed; Electronic Arts' reps put up no boundaries between us and each version of the game, leaving us entirely to our devices. But we have to stress that we will be re-testing on production next-gen console hardware, with any day one patches installed.
BF4 draait 720p op de X1 en 900p op PS4. Link vanmiddag nog gepostquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)-pc-face-off-preview
Dit was eerste wat ik tegenkwam.
Maar zag volgens mij ook op ign, of dat was hetzelfde verhaal maar dan met Ghost.
Edit: IGN was over ghost inderdaad http://www.ign.com/articl(...)ps4-720p-on-xbox-one
Dan ben ik toch benieuwd wat ze nog achter de hand hebben. Het OS schijnt nu nog niet eens normaal te werken en de release is over een maandquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
[..]
Dat de ps4 iets sterker is dan de x1 in hardware is al heel lang bekend, maar ik vermoed dat MS toch nog een truc achter de hand heeft (dat moeten ze wel hebben, anders kunnen ze nu al gelijk stoppen).
50% is niet "iets".quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
[..]
Dat de ps4 iets sterker is dan de x1 in hardware is al heel lang bekend, maar ik vermoed dat MS toch nog een truc achter de hand heeft (dat moeten ze wel hebben, anders kunnen ze nu al gelijk stoppen).
verplicht kinect is gewoon baggerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
50% is niet "iets".
MS heeft geen truc. Het enige wat ze hebben is het Xbox merk en te dure hardware.
Lijkt Apple wel, trololololoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
50% is niet "iets".
MS heeft geen truc. Het enige wat ze hebben is het Xbox merk en te dure hardware.
Hallow HaloWw~!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:45 schreef KoningStoma het volgende:
50% is niet "iets".
Respect voor deze post.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hallow HaloWw~!
Al onzigbarre bomen tegnekomen in Bf3.5 of de pC???!?
gr
is bf4 xdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hallow HaloWw~!
Al onzigbarre bomen tegnekomen in Bf3.5 of de pC???!?
gr
De famas schijnt sterk te zijn en de mobile AA is weer OP, maar verder weet ik het nog niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weinig belachelijk goede shit tegen gekomen of zit er weer een M16 of AEK in?
Nog een paar weken wachten dan kan ik hem ook spelenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De famas schijnt sterk te zijn en de mobile AA is weer OP, maar verder weet ik het nog niet.
Nicequote:Op vrijdag 1 november 2013 14:46 schreef Bozz187 het volgende:
http://nl.ign.com/news/65(...)-deze-maand?mobile=1
Speciaal voor miemie
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:54 schreef Michhas het volgende:
OMG ik ben net ondergepist door iemand die zichzelf helemaal ondergeschminkt had
Hoe is het afgelopen met je vriendin? Wat was er uberhaupt aan de handquote:
Maurice, beste toevoeging die dit topic ooit heeft gekendquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:36 schreef Kutstudent het volgende:
Moet ik wel zeggen dat ik dat geintje van vrouwen heb geleerd. In de middeleeuwen gebruikten die hun kut als portemonnee.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
TRAP ER NIET IN JONGNES HIJ PLUKT JE STERRETJE EN DNA BELT HIJ JE NOOIT MEER DAT DEED HIJ OOK BIJ MIJ TRAP DR NIET IN IK MEEN HET
quote:Op zondag 8 januari 2012 01:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
daarm gewoon lekkr een man nueken tog, bromance btje aan lkaar voelen enso, brokeback mounten nadoen haha lkkr
quote:Op zondag 8 januari 2012 01:28 schreef Michhas het volgende:
Hoi het is je boy, Pastoor Marcel uit Ooij
Ze dacht mij te dwingen om naar huis te gaanquote:Op zondag 3 november 2013 13:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je vriendin? Wat was er uberhaupt aan de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 november 2013 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze dacht mij te dwingen om naar huis te gaan
Het bekende verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wordt ze daar ook echt boos om?
Half bezopen is weggegooid geld.
Ja je weet hoe vrouwen kunnen zijn als je ze wat minder aandacht geeftquote:Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het bekende verhaalMaar wordt ze daar ook echt boos om?
De 5-literpul was weer eens uit de kast getrokken?quote:Op zondag 3 november 2013 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je weet hoe vrouwen kunnen zijn als je ze wat minder aandacht geeft
Die is kapotquote:Op zondag 3 november 2013 13:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De 5-literpul was weer eens uit de kast getrokken?
Ja was een prima dagje. Goddomme piet wanneer gaan we nou weer eens kip beunen met de Oermannen?quote:Op zondag 3 november 2013 13:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
SchandeRest van de avond wel prima?
Ik heb de tijd mien jong, behalve op de 16equote:Op zondag 3 november 2013 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja was een prima dagje. Goddomme piet wanneer gaan we nou weer eens kip beunen met de Oermannen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Dat is niet waar Piet en dat weet je zelf ookquote:Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij geeft alleen om gefrituurde kip
Opgewarmd in de oven en naar binnen geschovenquote:Op zondag 3 november 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat heb je nog gedaan met die kip van de vorige keer?
Had je nog ganzenlever gebikt?quote:Op zondag 3 november 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is niet waar Piet en dat weet je zelf ook
ahaquote:Op zondag 3 november 2013 22:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ben ik niet btw... zit hier met vrienden
Jazeker! Weer braaf aan het werk hequote:
Briljant, hele dag beetje koffie laten halenquote:Op maandag 4 november 2013 11:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jazeker! Weer braaf aan het werk he
Beetje mijn stagiair voor me laten werken alles
Haha fijn is dat, toen ik in Deventer heb ik ook zoveel dreigbrieven gehad voor de oude bewoners. Die vent was opgepakt en samen met zijn zoon in de cel gesmeten voor inbraak. Kreeg regelmatig brieven van deurwaarders dat ze het huis leeg zouden komen halen ivm tientallen onbetaalde rekeningen en boetes.quote:Op maandag 4 november 2013 11:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Briljant, hele dag beetje koffie laten halen
Zit nu bij de gemeente voor adresonderzoek, er komen mij binnen een week iets teveel deurwaardersbrieven binnen die niet voor mij zijn
Hier valt het mee, elke dag een paar Intrum Iustitia's, maar toch beter om even zeker te weten dat er niemand anders hier "woont". Blijkt gelukkig ook niet zo te zijnquote:Op maandag 4 november 2013 11:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha fijn is dat, toen ik in Deventer heb ik ook zoveel dreigbrieven gehad voor de oude bewoners. Die vent was opgepakt en samen met zijn zoon in de cel gesmeten voor inbraak. Kreeg regelmatig brieven van deurwaarders dat ze het huis leeg zouden komen halen ivm tientallen onbetaalde rekeningen en boetes.
Die mensen waren nooit uitgeschreven natuurlijk
Wel fijn om even te checken jaquote:Op maandag 4 november 2013 11:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier valt het mee, elke dag een paar Intrum Iustitia's, maar toch beter om even zeker te weten dat er niemand anders hier "woont". Blijkt gelukkig ook niet zo te zijn
heb je al een doos sigaren gehaalt?quote:Op maandag 4 november 2013 11:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jazeker! Weer braaf aan het werk he
Beetje mijn stagiair voor me laten werken alles
Het is een jongen, dus hell noquote:Op maandag 4 november 2013 11:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
heb je al een doos sigaren gehaalt?
Ben benieuwdquote:Op maandag 4 november 2013 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel fijn om even te checken ja
Heb trouwens het perfecte cadeau voor je verjaardagHeb godver nu al zin om te zien wat voor gezicht je gaat trekken
Moet alleen nog wat voor je roomie verzinnen, dat is moeilijker
Que?quote:Op maandag 4 november 2013 12:51 schreef Kutmanager het volgende:
![]()
Misschien ook een blauwe jurk voor hem kopen.
Veul beter!quote:Op maandag 4 november 2013 13:30 schreef Kutmanager het volgende:
Sowieso een kaasfondue of iets dergelijks.
https://www.google.nl/sea(...)+lewinsky&aqs=chrome..69i57j0l3.8196j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 15:31 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)+lewinsky&aqs=chrome..69i57j0l3.8196j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Kan je geen duikboot gaan poetsen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:51 schreef Bozz187 het volgende:
Wow er is gewoon letterlijk niks te doen op mijn werk, wordt een Lange dag
einde van de dag pasquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan je geen duikboot gaan poetsen?
nope het is vast sanitairquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:18 schreef Kutmanager het volgende:
Lekker aan je pener gaan trekken in de wc.
vast sanitair als in de watertanken zijn leegquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Trek je niets van hun aan, man. Ze weten niets over sanitaire voorzieningen.
haha nee, plus heb je ooit met defensie-internet gegamed?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je kan ook no life Ghosts gaan spelen Bozz
Hoe moet ik nou ooit met defensie internet hebben gewerktquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha nee, plus heb je ooit met defensie-internet gegamed?
ja geen idee, maar het is laat maar zeggen extreme kutquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou ooit met defensie internet hebben gewerkt
Toch wel genoeg water op zo'n onderzeeër zou je zeggen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Trek je niets van hun aan, man. Ze weten niets over sanitaire voorzieningen.
Luikje open en gaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Toch wel genoeg water op zo'n onderzeeër zou je zeggen.
Het is sowieso heel anders dan hoe ik Cod ervaren heb de afgelopen jarenquote:Op woensdag 6 november 2013 01:12 schreef SoldMayor het volgende:
Ghosts.
Misschien wel de beste COD sinds COD 2 of 4.
Zegt genoeg.
Bij een release van een game zoiets zeggen maakt het in mijn ogen wat minder objectief.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:12 schreef SoldMayor het volgende:
Ghosts.
Misschien wel de beste COD sinds COD 2 of 4.
Zegt genoeg.
quote:
De eerste maand is het allemaal nieuw en spannend en is het de BESTE COD OOIT zo gaat het al jaren. Hell ik heb hetzelfde over MW3 gezegdquote:Op woensdag 6 november 2013 09:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij een release van een game zoiets zeggen maakt het in mijn ogen wat minder objectief.
ik zeg niet dat het niet zo is, maar alles wat je nieuw koopt in het begin is de shit. Totdat de irritaties komen etc.
Maar ik hoop dat je gelijk hebt, dan haal ik hem misschien nog wel keer 2e hands ergens.
elke keer hetzelfde verhaal, en iedereen weet nu al wat de uitkomst gaat zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 09:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is sowieso heel anders dan hoe ik Cod ervaren heb de afgelopen jaren
Wij weten wel beter Nickquote:Op woensdag 6 november 2013 12:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
elke keer hetzelfde verhaal, en iedereen weet nu al wat de uitkomst gaat zijn
Nja iedereen moet zelf weten wat ie speelt, en als het voor die persoon werkt is het mooi. En als het blijft werken is dat natuurlijk helemaal mooiquote:
Uiteraard misschien haal ik hem ook wel voor next gen als ze die bundel nog hebben maar de hype is al lang dood bij CODquote:Op woensdag 6 november 2013 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja iedereen moet zelf weten wat ie speelt, en als het voor die persoon werkt is het mooi. En als het blijft werken is dat natuurlijk helemaal mooi
Ik ben er iig klaar mee
Hoop dat je geluk hebt, aangezien er maar weinig voorraad is voor mensen die zonder pre-order iets willen halenquote:Op woensdag 6 november 2013 09:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik speel gewoon tot de kerst lekker nog een paar games uit mijn backlog uit en af en toe nog eens GTA V, en ga dan een PS4 met BF4 halen
Had vanmorgen nog even gebeld en ze hadden er in Aken meer dan genoeg dus daar rij ik straks even naar toequote:Op woensdag 6 november 2013 12:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoop dat je geluk hebt, aangezien er maar weinig voorraad is voor mensen die zonder pre-order iets willen halen
We hebben het nu niet over de X1 hequote:Op woensdag 6 november 2013 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had vanmorgen nog even gebeld en ze hadden er in Aken meer dan genoeg dus daar rij ik straks even naar toe
Oh ga er gewoon vanuit dat er spellen genoeg zijn eigenlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 12:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We hebben het nu niet over de X1 he
Mwoah ik denk nog steeds dat het meevalt, gewoon marketing joh.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoop dat je geluk hebt, aangezien er maar weinig voorraad is voor mensen die zonder pre-order iets willen halen
Voor bepaalde regio's kan Sony het niks boeien of er met kerst een PS4 is of niet, de concurrent komt toch niet uit in 2013quote:Op woensdag 6 november 2013 12:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mwoah ik denk nog steeds dat het meevalt, gewoon marketing joh.
Het is gewoon niet te verkopen voor Sony als er rond kerstmis geen PS4's in de schappen liggen. Veel mensen kennen het pre-orderen niet eens of weten überhaupt niet dat het nodig zou zijn. Nietsvermoedende ouders moeten gewoon zo'n ding voor hun kinderen kunnen kopen om onder de kerstboom te leggen.
Ik denk dat het een truc is om zo veel mogelijk PS4's nu te verkopen tegen deze prijs, waarna ze na de kerst ineens met een aantal bundels naar buiten komen zoals ze nu ook al met KZ deden.
Dat is ook nog een optie iddquote:Op woensdag 6 november 2013 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga gewoon eentje van de vrachtwagen af halen Nick
Maar de kinect werkt nog niet in het Nederlands, snap dat dan.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het mooie van de X1 is dat de distributie naar bepaalde launch regio's in Europa begint vanuit Eindhoven![]()
![]()
Werkt dat nu wel dan op de 360?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar de kinect werkt nog niet in het Nederlands, snap dat dan.
Oh snap!quote:Op woensdag 6 november 2013 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Werkt dat nu wel dan op de 360?
Gouden tijdenquote:Op woensdag 6 november 2013 09:55 schreef Rossdale het volgende:
Alleen jammer dat ik dan niet meer tegen je kan racen Piet
[ afbeelding ]
Nee manquote:Op woensdag 6 november 2013 12:29 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.independent.co(...)am-ride-8920524.html
Briljant![]()
Klinkt als een standaard avondje stappen met Pierre
Nee, maar Nederlanders willen duidelijk Nederlanse menu's en kinect. Vraag maar aan MS.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Werkt dat nu wel dan op de 360?
Jij hebt echt niks beter te doen dan in alle topics beetje COD lopen af te zeiken.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De eerste maand is het allemaal nieuw en spannend en is het de BESTE COD OOIT zo gaat het al jaren. Hell ik heb hetzelfde over MW3 gezegd
Het zit je wel diepquote:Op woensdag 6 november 2013 14:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks beter te doen dan in alle topics beetje COD lopen af te zeiken.
Best triest eigenlijk. Zeker als je het spel niet eens heb gespeeld.![]()
[Stef in 2011]
Battlefield is echt kut, snap niet waar daar leuk aan is huil huil.![]()
![]()
![]()
En nu precies omgedraaid.
Mijn mening is niet perfect anders was het namelijk een feitquote:Op woensdag 6 november 2013 14:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoef indd niet iedere keer jou perfecte mening te horen nee.
Je snapt het wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn mening is niet perfect anders was het namelijk een feit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je snapt het wel.
Of zal ik het in Nelis taal uitleggen.Ja Messi is gewoon geestelijk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Weet je wat het is Gert iedere COD is altijd de beste ooit bij release en als ik nu even snel op twitter rond kijk zie ik mensen nog meer klagen dan bij de release van BO2 en dat is niet best.
MW3 en BO2 waren al vanaf het begin kut aangezien we al op dag een batta kregen en een voor een dasboarden. Dat is nu niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja Messi is gewoon geestelijk ja !
Weet je wat het is Gert iedere COD is altijd de beste ooit bij release en als ik nu even snel op twitter rond kijk zie ik mensen nog meer klagen dan bij de release van BO2 en dat is niet best.
Oh dus dan is het wel een goed spel nu snap ik hetquote:Op woensdag 6 november 2013 14:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
MW3 en BO2 waren al vanaf het begin kut aangezien we al op dag een batta kregen en een voor een dasboarden. Dat is nu niet.
Je snapt er niks van want je hebt het spel niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oh dus dan is het wel een goed spel nu snap ik het
Je klinkt echt als een verstokte fanboy wel schattig op zichquote:Op woensdag 6 november 2013 14:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je snapt er niks van want je hebt het spel niet.
Nee ik snap gewoon niet waarom je hele tijd loopt te trollen terwijl je het zelf niet eens speelt.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je klinkt echt als een verstokte fanboy wel schattig op zich
Hahaaha ja ik heb vannacht ook heel slecht geslapen omdat ik Ghosts niet kon spelenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee ik snap gewoon niet waarom je hele tijd loopt te trollen terwijl je het zelf niet eens speelt.
Je houd je hele tijd bezig met een spel dat je niet speelt en wel slecht vind.![]()
![]()
![]()
Dan heb je verder echt weinig te doen.
Ja beetje tdm en zo jeweet wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hahaaha ja ik heb vannacht ook heel slecht geslapen omdat ik Ghosts niet kon spelen
Heb vandaag inderdaad niet veel te doen ben aan het wachten om in de auto te stappen en dan ga ik uiteten en Ajax kijken. Wat ga jij nog doen vanavond? Beetje TDM?
Gek he dat je wel eens verliest als je op het aller hoogste niveau speelt. Wanneer was de laatste keer dat PSV mee deed aan het eindtoernooi?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja beetje tdm en zo jeweet wel.
Waarom zou je ajax kijken. Je weet toch wel dat je verliest.
Tja, en dit zegt iemand die alles van MS als zoete koek sliktquote:Op woensdag 6 november 2013 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je klinkt echt als een verstokte fanboy wel schattig op zich
Wat heb ik altijd gezegd Nick? Dat ik allebei de consoles koop alleen de xbox eerder omdat ik slechte ervaringen heb met de PS3quote:Op woensdag 6 november 2013 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja, en dit zegt iemand die alles van MS als zoete koek slikt
Wel verstandig idd, hopelijk zijn de rrod praktijken voorbij bij msquote:Op woensdag 6 november 2013 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heb ik altijd gezegd Nick? Dat ik allebei de consoles koop alleen de xbox eerder omdat ik slechte ervaringen heb met de PS3
Ze gaan beide problemen hebben bij release dat is een ding wat zeker isquote:Op woensdag 6 november 2013 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel verstandig idd, hopelijk zijn de rrod praktijken voorbij bij ms
Pre-order materiaal!quote:
MW3 dat lees je tochquote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef Kutmanager het volgende:
Wtf gasten. Waar de fuck hebben we het over.
TEAM EDWARD WE IN THISquote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef Kutmanager het volgende:
Ik ben voor de anderequote:
TEAM JOOSTquote:Op woensdag 6 november 2013 15:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben voor de andere.... geen idee wie dat is
Ik heb geen forza meerquote:Op woensdag 6 november 2013 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gouden tijdenLaatste tijd weer flink aan de Forza gezeten, kunnen we binnenkort wel weer eens doen!
Als je het niks vind hoef je toch niet te reageren?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef Kutmanager het volgende:
Haha de teringquote:Op woensdag 6 november 2013 17:10 schreef Rossdale het volgende:
Holy crapCOD supervernieuwend!
De eindscene's van MW2 en Ghosts zijn exact hetzelfde
Schandalig
Voor de multiplayer ook niet, dus dan blijft er niet veel over.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je het niks vind hoef je toch niet te reageren?
[..]
Haha de tering! Nja je moet hem ook niet voor de SP kopen, dat is ook al jaren bekend.
Tuurlijk wel! je kan vast wel roze camo vrijspelen! en er is een hond!quote:Op woensdag 6 november 2013 17:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Voor de multiplayer ook niet, dus dan blijft er niet veel over.
Beetje jammer. Maar goed wie speelt er dan ook SP.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:10 schreef Rossdale het volgende:
Holy crapCOD supervernieuwend!
De eindscene's van MW2 en Ghosts zijn exact hetzelfde
Schandalig
Nou, ik denk dus iedereen die het spel koopt, want:quote:Op woensdag 6 november 2013 18:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Beetje jammer. Maar goed wie speelt er dan ook SP.
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Voor de multiplayer ook niet, dus dan blijft er niet veel over.
http://uk.ign.com/article(...)orce-mid-game-rebootquote:Op woensdag 6 november 2013 20:50 schreef KoningStoma het volgende:
xbox reboot haha als ie vastloopt xD xdddd
Werkt wel netjes ja!quote:
a system sellerquote:
Uitprinten en voor je kinect houden. Dat is toch veel makkelijker dan copy/paste?quote:Op donderdag 7 november 2013 09:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Werkt wel netjes ja!
Beetje jammer dat ik die codes altijd online koop, ipv de duurdere retail variant
WII-U.quote:Op donderdag 7 november 2013 02:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Playstation 4
Battlefield 4 = 1600x900 (60fps)
The Order: 1886 = 1920x800 (to be confirmed)
KillZone: Shadow Fall = 1920x1080 (MP=60fps, SP=30fps)
Infamous: Second Son = 1920x1080
DriveClub = 1920x1080 (Targeting 60fps)
Resogun = 1920x1080 (60fps)
Knack = 1920x1080 (Variable - 30-60fps)
Assassin's Creed 4: Black Flag = 1920x1080 (30fps)
Thief = 1920x1080 (30fps)
Blacklight: Retribution = 1920x1080 (Targeting 60fps)
Warframe = 1920x1080
Call of Duty: GHOSTS = 1920x1080 (60fps)
Trine 2: Complete Story = 1920x1080 (60fps)
Flower = 1920x1080 (60fps)
EA Sports UFC = 1920x1080 (30fps)
FIFA = 1920x1080
Need for Speed: Rivals = 1920x1080 (30fps)
DC: Universe Online = 1920x1080 (60fps)
NBA 2K14 = 1920x1080 (60fps)
Xbox One
Killer Instinct = 1280x720 (60fps)
Battlefield 4 = 1280x720 (60fps)
Ryse: Son of Rome = 1600x900 (30fps)
Call of Duty: GHOSTS = 1280x720 (60fps)
Titanfall = 1280x720 (to be confirmed)
Forza 5 = 1920x1080 (60fps)
Need for Speed: Rivals = 1920x1080 (30fps)
Kinect Sports Rivals = 1920x1080 (30fps)
FIFA = 1920x1080
EA Sports UFC = 1920x1080 (30fps)
Thief = ????x??? (30fps)
NBA 2K14 = 1920x1080 (60fps)
Dead Rising 3 = 1280x720 (30fps)
Wii U
Pikmin 3 = 1280 × 720
Super Smash Bros = 1920x1080
The Legend of Zelda: The Windwaker HD = 1920x1080 (30fps)
Scribblenauts = 1920 × 1080
Assassin’s Creed 3 = 1280x720 (post-AA)
Batman: Arkham City Armoured Edition = 1280x720 (FXAA)
Carl on Duty: Black Ops 2 = 880x720 (2xAA)
Darksiders 2 = 1152x640 (post-AA)
Mass Effect 3: Conrad Edition = 1280x720 (FXAA)
Monster Hunter 3G HD = 1920x1080 (no AA)
Need For Speed: Most Wanted (2012) = 1280x704 (post-AA)
New Super Mario Bros. U = 1280x720 (no AA on world map, post-AA in-game)
Ninja Gaiden: Razor’s Edge = dynamic up to 1280x720 (dynamic 2xAA)
Rayman: Legends = 1920x1080 (no AA)
Sonic & All-Stars Racing Transformed = 1024x576 (post-AA)
Splinter Cell: Blacklist = 1280x720 (post-AA)
ZombiU = 1280x720 (post-AA)
Wat is 720p danquote:Op donderdag 7 november 2013 09:03 schreef KneusTeun het volgende:
Wat valt die Xbox dan tegen, helft is nog steeds niet HD (ik zelf vind 720p niet HD) <---- mening![]()
Zou me ook niks verbazen als Forza straks of 1080p 30fps wordt of 720 60fps, aangezien ze blijkbaar 1080 op 60fps nergens voor elkaar hebben toch?
Ja leuk dat het werkt idd, maar bijna elke telefoon kan dit? Zijn er nou echt veel mensen die punten en live gewoon in de winkel kopenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Werkt wel netjes ja!
Beetje jammer dat ik die codes altijd online koop, ipv de duurdere retail variant
Vergeet Mario Kart niet, heb je nu onderhand al zo'n Wii U gekocht?quote:
www.livecodes.nlquote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat is 720p dan? Uhm NBA 2K14 = 1920x1080 (60fps) dus samen met Forza 5 zijn dat er 2 tot nu toe
[..]
Ja leuk dat het werkt idd, maar bijna elke telefoon kan dit? Zijn er nou echt veel mensen die punten en live gewoon in de winkel kopen?
[..]
Vergeet Mario Kart niet, heb je nu onderhand al zo'n Wii U gekocht?
Uhm jaquote:
Ja en nu nog Horizon 2.quote:
Nee dan had ik hem al een half jaar terug moeten kopen nu gaat hij toch alleen maar stof happenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat is 720p dan? Uhm NBA 2K14 = 1920x1080 (60fps) dus samen met Forza 5 zijn dat er 2 tot nu toe
[..]
Ja leuk dat het werkt idd, maar bijna elke telefoon kan dit? Zijn er nou echt veel mensen die punten en live gewoon in de winkel kopen?
[..]
Vergeet Mario Kart niet, heb je nu onderhand al zo'n Wii U gekocht?
quote:
Volgens mij komen nu juist de games uit?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dan had ik hem al een half jaar terug moeten kopen nu gaat hij toch alleen maar stof happen
Hij heeft een nelisje gedaanquote:
Ja maar met de X1 om de hoek ga ik geen 2de console kopenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij komen nu juist de games uit?
[..]
Hij heeft een nelisje gedaan
quote:
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 15:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit die pipo die z'n voet bezeerde toen hij bo2 wegtrapte?
Yeah, nieuwe naam. Heeft ook nieuwe naam op live nuquote:Op donderdag 7 november 2013 15:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit die pipo die z'n voet bezeerde toen hij bo2 wegtrapte?
Snel even toevoegenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yeah, nieuwe naam. Heeft ook nieuwe naam op live nu
Hij zet een Sitecom neer?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |