SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
Supervetquote:
Goddomme als hij volgend jaar weer in de buurt is ga ik op zekerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
SupervetWat een legende die man
Je vergeet soms hoe lang hij al mee doet, totdat hij ineens nummers als Hard Knock Life en Big Pimpin' begint te spelen. Die shit kwam uit toen ik nog een kind was
Daarnaast is hij gewoon een koning op de mic, alles was live en alles klonk gewoon als op de albums
O en Timbaland stond achter de synthesizers, wat een baas
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je vergeet soms hoe lang hij al mee doet, totdat hij ineens nummers als Hard Knock Life en Big Pimpin' begint te spelen. Die shit kwam uit toen ik nog een kind was
Daarnaast is hij gewoon een koning op de mic, alles was live en alles klonk gewoon als op de albums
Was hij alleen of had hij Kanye ook bij? Alleen wil ik hem wel een keer zien, kanye mag hij thuislatenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goddomme als hij volgend jaar weer in de buurt is ga ik op zeker
Nee vorig jaar was hij op tour met Kanye voor hun gezamelijke album, toen ook geweest. Dit jaar had hij Timbaland mee op tour.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Was hij alleen of had hij Kanye ook bij? Alleen wil ik hem wel een keer zien, kanye mag hij thuislaten
welke?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:08 schreef Bozz187 het volgende:
Yay, nieuwe motor aangeschaft
Heb er nu 3
Het zou nog cooler zijn als je dat met teslacoil handschoenen kon doen.quote:
Tja, zal wel meer van hetzelfde zijn en dan deeltje 6 weer iets nieuwsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Forza doet ook niet veel grafisch zware dingen vergeleken met de andere nieuwe games.
Ik heb hem voor over een week klaarstaan, want ik heb tentamens.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:12 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
HELL YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Hahaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:19 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik heb hem voor over een week klaarstaan, want ik heb tentamens.
Jij blij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
HahaHopen dat hij vandaag of maandagmorgen vroeg komt, heb maandag nog vakantie, dinsdag weer aan de bak. Dan kan ik er nog even een paar volle dagen van genieten
Respect maat!quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:29 schreef Kutmanager het volgende:
YESSSS het is vrijdag!
Ohnee, het is zondag en ik zit al sinds 7 uur te studeren.
Chill baas, dan moet je mijn nieuwe huis maar eens komen checkenquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Thanks. Gelukkig heb ik morgen 2 tt's en that's it, dus wel 2 weekjes vakantie daarna.
Wellicht.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Chill baas, dan moet je mijn nieuwe huis maar eens komen checkenNu, met grotere logeerkamer
Een nieuwe wc-pot voor Mau om te knuffelen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Chill baas, dan moet je mijn nieuwe huis maar eens komen checkenNu, met grotere logeerkamer
Kan nu languit liggend, wc-ruimte is 2 meter langquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een nieuwe wc-pot voor Mau om te knuffelen?
Dibbs.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een nieuwe wc-pot voor Mau om te knuffelen?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Deze shit was echt hilarischWanneer gaan we weer zoiets proberen?
Typischequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:04 schreef Rossdale het volgende:
Now You See Me (2013) - IMDb
Gisteren Now You See Me gekeken, echt een vette film
En toch op de een of andere manier best origineel,quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Typische
mysterieuze-twist-die-je-niet-aan-zag-komen-en-alles-ging-precies-zoals-het-plan-oh-wat-diep film.
Verder wel leuk ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En toch op de een of andere manier best origineel,wawawiewaaa
Wat een ontzettende beunhazen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:56 schreef Rossdale het volgende:
Binnenkort gewoon op mijn fiets naar het werk
Die vlammen op 1:40 ook
I'm in!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:15 schreef KneusTeun het volgende:
vanavond GTA skycraper battle Royal?
Oh... ja dan hoef ik hem niet hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:23 schreef KoningStoma het volgende:
BF4 is vet, maar ze hebben de jets verneukt.
Compleet geen balans per team. De helft van de jets doet 2 damage per schot en de andere helft doet 9...
ok dan nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh... ja dan hoef ik hem niet hoor
Colors!quote:
Ja het escaleerde weer?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef Kutmanager het volgende:
Wel lekker hypocriet omdat ik 5 minuten later Niels aan puin aan het rijden was.
Hahaha, als die quad van de skyscraper afrijdt kan je de stem van de noob horen van battlefield friends.quote:
"Kneusteun mowed you down."quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja het escaleerde weer?
Ik vond het mooist hoe je vol vertrouwen je auto stil zette zodat ik met de heli op het dak kon droppenEn gevolgd door een skydive in mijn rotor bladen
Ja volgens mij welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:55 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hahaha, als die quad van de skyscraper afrijdt kan je de stem van de noob horen van battlefield friends.
Haha ja inderdaad, en ik had nog een extra handicap met zo'n kleine op schoot die steeds aan de controller zatquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef Kutmanager het volgende:
Wel lekker hypocriet omdat ik 5 minuten later Niels aan puin aan het rijden was.
Als jij die auto niet van het dak gegooid had was het nog veel mooier geweest, dan was ik met auto en al op je heli gevlogen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja het escaleerde weer?
Ik vond het mooist hoe je vol vertrouwen je auto stil zette zodat ik met de heli op het dak kon droppenEn gevolgd door een skydive in mijn rotor bladen
Zin anquote:
Wellicht. Ik heb nu ook een prima pc staan dus wellicht dat ik gewoon daarop overschakel, maar de PS4 wil ik nog wel overwegen. Xbox komt hier sowieso niet meer in huis.quote:
Toch besteldquote:
Nog meer om te vergelijken :quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:12 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Dat wordt dan toch die pauper mocro ps4 halen.![]()
![]()
![]()
![]()
Xbox beter ja behalve dat die wolken niet verschijnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Toch besteld ? of nog steeds op goed geluk ?
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 12:12 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt dan toch die pauper mocro ps4 halen.
Nog meer om te vergelijken :
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=705961
Xbox is wel gvd donker, en nog steeds maar 720pquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Xbox beter ja behalve dat die wolken niet verschijnen.
Ja het verschil van de 900p van de ps4 is echt enorm.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Xbox is wel gvd donker, en nog steeds maar 720p
Nee niet besteld, ik haal hem in de kerstvakantie wanneer ik een weekje vrij hebquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toch besteld? of nog steeds op goed geluk
?
[..]
Nog meer om te vergelijken :
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=705961
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het was dan ook wel faal geweest, als een studio van MS zelf niet de 1080p kan halenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja het verschil van de 900p van de ps4 is echt enorm.
Oh nee toch niet,![]()
Forza draait ook gewoon 1080p en 60FPS.
Ja behoorlijk maja wacht wel gewoon af allemaal.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het was dan ook wel faal geweest, als een studio van MS zelf niet de 1080p kan halen
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=705280
Hopelijk fixen ze dat nog in een maandje, want Xbox Live werkt eigenlijk altijd perfect
Daarom, er is nog tijd zat. Volgende maand is er toch een hoop duidelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja behoorlijk maja wacht wel gewoon af allemaal.
Voorlopig met GTA/FIFA/GHOSTS toch genoeg te doen.
Ook al zou ik graag AC4 en BF4 next gen spelen.
Ik las dat BF4 1080 is op PS4 en 720 upscaled op de 360?!?!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja het verschil van de 900p van de ps4 is echt enorm.
Oh nee toch niet,![]()
Forza draait ook gewoon 1080p en 60FPS.
Waar las je dat ?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!??!!!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik las dat BF4 1080 is op PS4 en 720 upscaled op de 360?!?!
Power Unlimitedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar las je dat ?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!??!!!!!
http://www.eurogamer.net/(...)-pc-face-off-previewquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar las je dat ?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!??!!!!!
Zou inderdaad kunnen, maar lijkt me wel raar dat ze die ook niet gewoon op vol vermogen willen draaien zo dicht bij de launch.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zou inderdaad kunnen, maar lijkt me wel raar dat ze die ook niet gewoon op vol vermogen willen draaien zo dicht bij de launch.
Plus lijkt me ook sterk dat 1080 nu bij xbox niet ook een keer de standaard is. Dus zal vast wel fout zijn, anders wel erg dikke faal.
Dat de ps4 iets sterker is dan de x1 in hardware is al heel lang bekend, maar ik vermoed dat MS toch nog een truc achter de hand heeft (dat moeten ze wel hebben, anders kunnen ze nu al gelijk stoppen).quote:First up, a few crucial points on our test methodology. It's worth noting that these captures are taken from Xbox One and PS4 development kits, as used by the game-makers themselves to ensure the game runs within the parameters of the retail hardware released this November. Also, the code is what DICE claims to be in a near-finalised state, where only very minor tweaks will be implemented over and above what we're seeing here. Day one patches will no doubt be in the pipeline, but clearly this is a build in which confidence has been placed; Electronic Arts' reps put up no boundaries between us and each version of the game, leaving us entirely to our devices. But we have to stress that we will be re-testing on production next-gen console hardware, with any day one patches installed.
BF4 draait 720p op de X1 en 900p op PS4. Link vanmiddag nog gepostquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)-pc-face-off-preview
Dit was eerste wat ik tegenkwam.
Maar zag volgens mij ook op ign, of dat was hetzelfde verhaal maar dan met Ghost.
Edit: IGN was over ghost inderdaad http://www.ign.com/articl(...)ps4-720p-on-xbox-one
Dan ben ik toch benieuwd wat ze nog achter de hand hebben. Het OS schijnt nu nog niet eens normaal te werken en de release is over een maandquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
[..]
Dat de ps4 iets sterker is dan de x1 in hardware is al heel lang bekend, maar ik vermoed dat MS toch nog een truc achter de hand heeft (dat moeten ze wel hebben, anders kunnen ze nu al gelijk stoppen).
50% is niet "iets".quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
[..]
Dat de ps4 iets sterker is dan de x1 in hardware is al heel lang bekend, maar ik vermoed dat MS toch nog een truc achter de hand heeft (dat moeten ze wel hebben, anders kunnen ze nu al gelijk stoppen).
verplicht kinect is gewoon baggerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
50% is niet "iets".
MS heeft geen truc. Het enige wat ze hebben is het Xbox merk en te dure hardware.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |