I'm in!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:15 schreef KneusTeun het volgende:
vanavond GTA skycraper battle Royal?
Oh... ja dan hoef ik hem niet hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:23 schreef KoningStoma het volgende:
BF4 is vet, maar ze hebben de jets verneukt.
Compleet geen balans per team. De helft van de jets doet 2 damage per schot en de andere helft doet 9...
ok dan nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh... ja dan hoef ik hem niet hoor
Colors!quote:
Ja het escaleerde weer?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef Kutmanager het volgende:
Wel lekker hypocriet omdat ik 5 minuten later Niels aan puin aan het rijden was.
Hahaha, als die quad van de skyscraper afrijdt kan je de stem van de noob horen van battlefield friends.quote:
"Kneusteun mowed you down."quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja het escaleerde weer?
Ik vond het mooist hoe je vol vertrouwen je auto stil zette zodat ik met de heli op het dak kon droppenEn gevolgd door een skydive in mijn rotor bladen
Ja volgens mij welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:55 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hahaha, als die quad van de skyscraper afrijdt kan je de stem van de noob horen van battlefield friends.
Haha ja inderdaad, en ik had nog een extra handicap met zo'n kleine op schoot die steeds aan de controller zatquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef Kutmanager het volgende:
Wel lekker hypocriet omdat ik 5 minuten later Niels aan puin aan het rijden was.
Als jij die auto niet van het dak gegooid had was het nog veel mooier geweest, dan was ik met auto en al op je heli gevlogen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja het escaleerde weer?
Ik vond het mooist hoe je vol vertrouwen je auto stil zette zodat ik met de heli op het dak kon droppenEn gevolgd door een skydive in mijn rotor bladen
Zin anquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |