Nee manquote:Op woensdag 6 november 2013 12:29 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.independent.co(...)am-ride-8920524.html
Briljant![]()
Klinkt als een standaard avondje stappen met Pierre
Nee, maar Nederlanders willen duidelijk Nederlanse menu's en kinect. Vraag maar aan MS.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Werkt dat nu wel dan op de 360?
Jij hebt echt niks beter te doen dan in alle topics beetje COD lopen af te zeiken.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De eerste maand is het allemaal nieuw en spannend en is het de BESTE COD OOIT zo gaat het al jaren. Hell ik heb hetzelfde over MW3 gezegd
Het zit je wel diepquote:Op woensdag 6 november 2013 14:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks beter te doen dan in alle topics beetje COD lopen af te zeiken.
Best triest eigenlijk. Zeker als je het spel niet eens heb gespeeld.![]()
[Stef in 2011]
Battlefield is echt kut, snap niet waar daar leuk aan is huil huil.![]()
![]()
![]()
En nu precies omgedraaid.
Mijn mening is niet perfect anders was het namelijk een feitquote:Op woensdag 6 november 2013 14:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoef indd niet iedere keer jou perfecte mening te horen nee.
Je snapt het wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn mening is niet perfect anders was het namelijk een feit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je snapt het wel.
Of zal ik het in Nelis taal uitleggen.Ja Messi is gewoon geestelijk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Weet je wat het is Gert iedere COD is altijd de beste ooit bij release en als ik nu even snel op twitter rond kijk zie ik mensen nog meer klagen dan bij de release van BO2 en dat is niet best.
MW3 en BO2 waren al vanaf het begin kut aangezien we al op dag een batta kregen en een voor een dasboarden. Dat is nu niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja Messi is gewoon geestelijk ja !
Weet je wat het is Gert iedere COD is altijd de beste ooit bij release en als ik nu even snel op twitter rond kijk zie ik mensen nog meer klagen dan bij de release van BO2 en dat is niet best.
Oh dus dan is het wel een goed spel nu snap ik hetquote:Op woensdag 6 november 2013 14:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
MW3 en BO2 waren al vanaf het begin kut aangezien we al op dag een batta kregen en een voor een dasboarden. Dat is nu niet.
Je snapt er niks van want je hebt het spel niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oh dus dan is het wel een goed spel nu snap ik het
Je klinkt echt als een verstokte fanboy wel schattig op zichquote:Op woensdag 6 november 2013 14:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je snapt er niks van want je hebt het spel niet.
Nee ik snap gewoon niet waarom je hele tijd loopt te trollen terwijl je het zelf niet eens speelt.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je klinkt echt als een verstokte fanboy wel schattig op zich
Hahaaha ja ik heb vannacht ook heel slecht geslapen omdat ik Ghosts niet kon spelenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee ik snap gewoon niet waarom je hele tijd loopt te trollen terwijl je het zelf niet eens speelt.
Je houd je hele tijd bezig met een spel dat je niet speelt en wel slecht vind.![]()
![]()
![]()
Dan heb je verder echt weinig te doen.
Ja beetje tdm en zo jeweet wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hahaaha ja ik heb vannacht ook heel slecht geslapen omdat ik Ghosts niet kon spelen
Heb vandaag inderdaad niet veel te doen ben aan het wachten om in de auto te stappen en dan ga ik uiteten en Ajax kijken. Wat ga jij nog doen vanavond? Beetje TDM?
Gek he dat je wel eens verliest als je op het aller hoogste niveau speelt. Wanneer was de laatste keer dat PSV mee deed aan het eindtoernooi?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja beetje tdm en zo jeweet wel.
Waarom zou je ajax kijken. Je weet toch wel dat je verliest.
Tja, en dit zegt iemand die alles van MS als zoete koek sliktquote:Op woensdag 6 november 2013 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je klinkt echt als een verstokte fanboy wel schattig op zich
Wat heb ik altijd gezegd Nick? Dat ik allebei de consoles koop alleen de xbox eerder omdat ik slechte ervaringen heb met de PS3quote:Op woensdag 6 november 2013 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja, en dit zegt iemand die alles van MS als zoete koek slikt
Wel verstandig idd, hopelijk zijn de rrod praktijken voorbij bij msquote:Op woensdag 6 november 2013 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heb ik altijd gezegd Nick? Dat ik allebei de consoles koop alleen de xbox eerder omdat ik slechte ervaringen heb met de PS3
Ze gaan beide problemen hebben bij release dat is een ding wat zeker isquote:Op woensdag 6 november 2013 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel verstandig idd, hopelijk zijn de rrod praktijken voorbij bij ms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |