Lijkt Apple wel, trololololoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
50% is niet "iets".
MS heeft geen truc. Het enige wat ze hebben is het Xbox merk en te dure hardware.
Hallow HaloWw~!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:45 schreef KoningStoma het volgende:
50% is niet "iets".
MS heeft geen truc. Het enige wat ze hebben is het Xbox merk en te dure hardware.
Respect voor deze post.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hallow HaloWw~!
Al onzigbarre bomen tegnekomen in Bf3.5 of de pC???!?
gr
is bf4 xdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hallow HaloWw~!
Al onzigbarre bomen tegnekomen in Bf3.5 of de pC???!?
gr
De famas schijnt sterk te zijn en de mobile AA is weer OP, maar verder weet ik het nog niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weinig belachelijk goede shit tegen gekomen of zit er weer een M16 of AEK in?
Nog een paar weken wachten dan kan ik hem ook spelenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De famas schijnt sterk te zijn en de mobile AA is weer OP, maar verder weet ik het nog niet.
Nicequote:Op vrijdag 1 november 2013 14:46 schreef Bozz187 het volgende:
http://nl.ign.com/news/65(...)-deze-maand?mobile=1
Speciaal voor miemie
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:54 schreef Michhas het volgende:
OMG ik ben net ondergepist door iemand die zichzelf helemaal ondergeschminkt had
Hoe is het afgelopen met je vriendin? Wat was er uberhaupt aan de handquote:
Maurice, beste toevoeging die dit topic ooit heeft gekendquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:36 schreef Kutstudent het volgende:
Moet ik wel zeggen dat ik dat geintje van vrouwen heb geleerd. In de middeleeuwen gebruikten die hun kut als portemonnee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |