Dit dus..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn verkapte flikkers... lekker aandacht vragen van onzekere jochies
Om te huilen idd.
Ik denk dat nog steedsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:15 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een man was
waar is mn bier dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:14 schreef Pharkus het volgende:
Hoi ik ben net in de keuken geweest, giechelgiechel
Ow alleen voor mezelf gehaald, sorryquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:18 schreef imanidiot het volgende:
Zo kreeg ik laatst een DM van een "meisje" met de volgende boodschap vrij verontrustend.
"cool als ik naast je had gezeten met die egel had ik je verwent"
Ik zak mijn schwans eens in je nek leggen brutale hark.quote:
Damn wat een schattigheidquote:
Zo pik je ze er dus tussenuit, TSquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ow alleen voor mezelf gehaald, sorry
Ghihiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:09 schreef RunescapeNerd het volgende:
wat een levenloze tyvus kk mogolen zijn t ook he zoals die tering.hete zomer nacht.
waarom zou je jezelf voordoen als meisje op een forum.
gvd zeg
quote:
Hoe ben je hier dan achter gekomen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:09 schreef RunescapeNerd het volgende:
wat een levenloze tyvus kk mogolen zijn t ook he zoals die tering.hete zomer nacht.
waarom zou je jezelf voordoen als meisje op een forum.
gvd zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
jij bent nog erger dan hete zomer nacht.quote:
Mensen die serieus ooit gedacht hebben dat Nikonlover een meisje isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:54 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
jij bent nog erger dan hete zomer nacht.
ff serieus, heb je geen leven of wat? wat verleid jou ertoe om jezelf voor te doen als meid.(deed je eerst teminste(
Vagina pic en dan FOK! + je username op je binnenbeen geschreven?quote:
Is het geen meisje dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mensen die serieus ooit gedacht hebben dat Nikonlover een meisje is![]()
Jawel ik heb alleen een ander account.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:33 schreef Dven het volgende:
Heb er al zes gedate. Allemaal anaal verwoest met mijn goeiendag. Ze hebben hun gezichtjes nooit o FOK! keer laten zien
zoietsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Vagina pic en dan FOK! + je username op je binnenbeen geschreven?
Beter dat je er nu achterkomt dan als jullie al te diep verwikkeld zijn in een stomend hete dm-relatie, moet je dan maar denkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:08 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Is het geen meisje dan?![]()
*gaat in de foetushouding onder de douche
Je vond het lekker en wil eigenlijk nog een keer?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:09 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Jawel ik heb alleen een ander account.
Ik had al een piemel foto gestuurd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Beter dat je er nu achterkomt dan als jullie al te diep verwikkeld zijn in een stomend hete dm-relatie, moet je dan maar denken
Euh, ik weet niet man, ik weet niet wat zijn teruggavebeleid isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:13 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ik had al een piemel foto gestuurd.![]()
Kan ik die nog terug krijgen?
Natuurlijk je hoef alleen maar te beginnen over de lengte van je penis en je ben binnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:13 schreef GwaiLow het volgende:
Zijn er hier echt mensen die via DM een relatie hebben opgebouwd? NiceLijkt me best gezellig.
Ach laat ook maar als het er blij mee is, wil jij er ook een?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Euh, ik weet niet man, ik weet niet wat zijn teruggavebeleid is
Nee, dank je.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:14 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ach laat ook maar als het er blij mee is, wil jij er ook een?
quote:
Ja ja, dat zeggen ze altijd, en uiteindelijk is er dan geen sofa te bekennen en zijn de oogjes er zogenaamd net afgevallenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:17 schreef imanidiot het volgende:
[..]ik had er erg mijn best op gedaan, had een penis sofa gemaakt en hij lag daar zo lekker.
^.^ plak oogjes op mijn ballen.
Damn dacht ik even orgineel te zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeggen ze altijd, en uiteindelijk is er dan geen sofa te bekennen en zijn de oogjes er zogenaamd net afgevallen
Haha! Die is aardig fors en lang, dus dat hoeft geen belemmering te zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:14 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Natuurlijk je hoef alleen maar te beginnen over de lengte van je penis en je ben binnen
Nee ik ben FOK! verslaafd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Je vond het lekker en wil eigenlijk nog een keer?
Ach dan heb je een FOK!er nodig om je daar vanaf te helpen.quote:
Ik ben al voorzien, en geen FOK!ker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:35 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ach dan heb je een FOK!er nodig om je daar vanaf te helpen.
Echt waar hoor!
Nee ik wil niet spelen.
nee jij bent een tering koelie en heb je naam gewijzigd omdat je je schaamt. hahahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:37 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien, en geen FOK!ker.
Val ik toch nog door de mandquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:43 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
nee jij bent een tering koelie en heb je naam gewijzigd omdat je je schaamt. hahaha
De trieste figuren die met mij hete gesprekken willen hebben omdat ze denken dat ik een meisje ben zijn veel ergerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:54 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
jij bent nog erger dan hete zomer nacht.
ff serieus, heb je geen leven of wat? wat verleid jou ertoe om jezelf voor te doen als meid.(deed je eerst teminste(
We hebben niet eens afgesprokenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
Haha TS dacht dat ie ging neuken maar zag in plaats van een knappe dame een lelijke kerel op het station staan
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De trieste figuren die met mij hete gesprekken willen hebben omdat ze denken dat ik een meisje ben zijn veel ergerKijk eerst eens naar jezelf voor je naar anderen gaat wijzen...
Die is helemaal niet voor jou !quote:
quote:
Ik wil wel lief tegen je doenquote:
Ik vroeg me al af waar Kore gebleven was.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:33 schreef Dven het volgende:
Heb er al zes gedate. Allemaal anaal verwoest met mijn goeiendag. Ze hebben hun gezichtjes nooit o FOK! keer laten zien
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:19 schreef imanidiot het volgende:
[..]Okeee heb een beetje slecht geslapen, wil dan niet graag delen
.
Sexy tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De trieste figuren die met mij hete gesprekken willen hebben omdat ze denken dat ik een meisje ben zijn veel ergerKijk eerst eens naar jezelf voor je naar anderen gaat wijzen...
heel somsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Krijg jij wel eens wat liefdes of seksuele verzoeken via DM Blondje?
Ligt eraan of het een leuke jongen betreft, eentje waarbij het niet alleen om seks gaat!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gezellig ^^. Ga je wel eens op een verzoek in? Of kap je alles gelijk af?
Jij bent geen vrouwquote:
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:13 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een leuke jongen betreft, eentje waarbij het niet alleen om seks gaat!
Dit is inderdaad waarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:09 schreef JuBoy het volgende:
Ik weet dat vrouwen 10x beter een man na kunnen doen dan mannen een vrouw,
Kijk, iemand die het begrijptquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Onbegrijpelijk dat sommige ventjes geen gezellig contact willen maar alleen even snel van bil. Gelukkig ontmaskeren de meeste dames die jongens gelijk
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Onbegrijpelijk dat sommige ventjes geen gezellig contact willen maar alleen even snel van bil. Gelukkig ontmaskeren de meeste dames die jongens gelijk
GwaiLow plsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ik voel echt plaatsvervangende schaamte voor dat soort jongensquote:
Deze post maakt alles alleen nog maar erger.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ik voel echt plaatsvervangende schaamte voor dat soort jongens. Maar ik ben inmiddels al 25, en die mannetjes zijn vaak 15/16/17 en misschien iets ouder.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar? Hoe? ....wie ben jij?
quote:
Denk je dat ze je nu wil neuken omdat je haar zogenaamd begrijpt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar? Hoe? ....wie ben jij?
HA Hh GAAAYYYYYY!!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
staat in 't begin scherm van mijn telefoon
Haha are u serious?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Denk je dat ze je nu wil neuken omdat je haar zogenaamd begrijpt?
Dat scheelt ook idd!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ik voel echt plaatsvervangende schaamte voor dat soort jongens. Maar ik ben inmiddels al 25, en die mannetjes zijn vaak 15/16/17 en misschien iets ouder.
Pff.. alsof het daar om gaatquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Denk je dat ze je nu wil neuken omdat je haar zogenaamd begrijpt?
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dus jij staat wel open voor gezellig contact?
Is hij ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:15 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een man was
Aandachtshoerenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:54 schreef Blondje_93 het volgende:
Jongens die doen alsof ze je leuk vinden..
dankjewel.dankjewelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:49 schreef Smack10 het volgende:
Meest terechte klacht van 2013.
Goed TS
Jaloers dat ze niet op jou jagen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:57 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jongens die elke dag een ander meisje willen ''scoren''
Dat zit in onze DNA en als je er niet tegen kan ga je maar klagen bij Godquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:57 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jongens die elke dag een ander meisje willen ''scoren''
RunescapeNerd bash in 3..2..1..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:00 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
hahahahah wooow jij bent zoo grappig haha wowowow zeg kk tering kutkind
Haha, dat hebben jongens niet eens door. Veel te naďef. Stel dat een leuk meisje, die eigenlijk een jongen is jou een DM stuurt waarin ze zegt een sexdate met je te willen hebben vind je dat maar al te leuk en zal je dus echt niet door hebben dat het een jongen is. Tenzij hij echt slecht is in fakenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Trouwens het is toch vrijwel meteen duidelijk wie wel en wie geen meisje is
Jammer dat het al weggemod isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:00 schreef RunescapeNerd het volgende:
- ga jij eens een keer normaal reageren -
Wat een onzinquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:02 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, dat hebben jongens niet eens door. Veel te naďef. Stel dat een leuk meisje, die eigenlijk een jongen is jou een DM stuurt waarin ze zegt met je te willen daten vind je dat maar al te leuk en zal je dus echt niet door hebben dat het een jongen is. Tenzij hij echt slecht is in faken
okquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar op zich wel leuk dat je naar me verwijst als een kind, dat gebeurt me niet zo vaak meer
mag ik trouwens nog een klacht aan het topic toevoegen? Ik vraag het maar even, want de vorige keer leek je er niet mee om te kunnen gaanquote:
Natuurlijk wel, alsof jongens niet eerst een meisje beter willen leren kennen, en sowieso is de kans dat een random meisje vraagt of je wil daten zeer klein, meestal heb je dan al een tijdje geDM'd, waardoor wel af te leiden is of diegene echt een vrouw isquote:
Ja. Ik beslisquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mag ik trouwens nog een klacht aan het topic toevoegen? Ik vraag het maar even, want de vorige keer leek je er niet mee om te kunnen gaan
Haha, jongens die je eerst beter willen leren kennen? Nou, dat zijn er maar heel weinig kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, alsof jongens niet eerst een meisje beter willen leren kennen, en sowieso is de kans dat een random meisje vraagt of je wil daten zeer klein, meestal heb je dan al een tijdje geDM'd, waardoor wel af te leiden is of diegene echt een vrouw is
Godverdikkeme ben jij nou helemaal gek geworden??!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mag ik trouwens nog een klacht aan het topic toevoegen? Ik vraag het maar even, want de vorige keer leek je er niet mee om te kunnen gaan
Dan doe je iets verkeerd, want hoewel uiterlijk belangrijk is is persoonlijkheid minstens net zo belangrijk. Voor een ONS natuurlijk niet, voor een relatie welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:07 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, jongens die je eerst beter willen leren kennen? Nou, dat zijn er maar heel weinig kan ik je vertellen
Met beter leren kennen doelt hij dan ook op cupmaat, andere maten, kleur van je lingerie en je do's en don't in bed uiteraardquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:07 schreef Blondje_93 het volgende:
Haha, jongens die je eerst beter willen leren kennen? Nou, dat zijn er maar heel weinig kan ik je vertellen
Kleur van je lingerie? Die gaat toch uit dus waarom is die belangrijk?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met beter leren kennen doelt hij dan ook op cupmaat, andere maten, kleur van je lingerie en je do's en don't in bed uiteraard
Dat klopt helemaal, al denken de meeste daar héél anders over. Zodra je maar iets mankeert kun je het bekijken. De meeste jongens zijn egoďstenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd, want hoewel uiterlijk belangrijk is is persoonlijkheid minstens net zo belangrijk. Voor een ONS natuurlijk niet, voor een relatie wel
Ik vind het zo irritant als je denkt dat iets een chocoladerozijn is, maar het blijkt een steentje te zijnquote:
Hahaha, super terechte klacht! We hebben het hier wel over pure chocolade rozijnen hč? Want die melk versie eet ik niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik vind het zo irritant als je denkt dat iets een chocoladerozijn is, maar het blijkt een steentje te zijn
Die pure ja, die melkrozijnen lijken niet zo veel op steentjes, vind ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahaha, super terechte klacht! We hebben het hier wel over pure chocolade rozijnen hč? Want die melk versie eet ik niet.
haha, dat iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met beter leren kennen doelt hij dan ook op cupmaat, andere maten, kleur van je lingerie en je do's en don't in bed uiteraard
Ik vind het wel belangrijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
En FOK! is natuurlijk geen datingsite, aangezien ik hier om die reden dus niet voor een date zit zal het me verder een rotzorg zijn of iemand een vrouw of een man is.
Wat geëmancipeerd van je Frankquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
En FOK! is natuurlijk geen datingsite, aangezien ik hier om die reden dus niet voor een date zit zal het me verder een rotzorg zijn of iemand een vrouw of een man is.
Ik heb het juist andersomquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik vind het wel belangrijkMet vrouwen kan ik serieuzer praten dan met mannen
Als ik wil uithuilen stuur ik vaak een FOK!ster een dm
Maar jij bent dan ook een aandachtshoerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Awwquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:13 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersomJa, ik weet dat het raar is na wat ik heb gezegd..
Wat wij vrouwen van FOK! dan ook erg waarderen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen wat directer zijn over het algemeen en eerder zeggen 'rot op met je gezever' en vrouwen hetzelfde zeggen maar het iets tactischer en gevoeliger brengen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ga mee met de ontwikkelingen.quote:
Nee, ik ben Nikonloverquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een aandachtshoer
Zij is een aandachtshoer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee, ik ben NikonloverHet vriendinnetje van Significantie
Je bent gewoon wat ik zeg dat je bentquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee, ik ben NikonloverHet vriendinnetje van Significantie
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:14 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Wat wij vrouwen van FOK! dan ook erg waarderen.
Neenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je bent gewoon wat ik zeg dat je bent
Ik heb autismequote:
Gewoon alles wat negatief is als negatief bestempelen en alles wat positief is ook als negatief bestempelen. Dan zit je nooit verkeerdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:18 schreef Nikonlover het volgende:
Ik heb autismeIk vind sarcasme moeilijk
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon alles wat negatief is als negatief bestempelen en alles wat positief is ook als negatief bestempelen. Dan zit je nooit verkeerd
nu wordt het pas moeilijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon alles wat negatief is als negatief bestempelen en alles wat positief is ook als negatief bestempelen. Dan zit je nooit verkeerd
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahahahahah, ik heb ooit eens 1 keer een mannen account aangemaaktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:09 schreef JuBoy het volgende:
Wat nog veel deerniswekkender is, zijn vrouwen die zich voor doen als man. Ik weet dat vrouwen 10x beter een man na kunnen doen dan mannen een vrouw, dus ladies be careful.
Daarom probeer ik alle mannenaccounts ook gewoon te versieren, je weet ten slotte maar nooit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:09 schreef JuBoy het volgende:
Wat nog veel deerniswekkender is, zijn vrouwen die zich voor doen als man. Ik weet dat vrouwen 10x beter een man na kunnen doen dan mannen een vrouw, dus ladies be careful.
Handig, als ze om een pic van je borsthaar vroegen, kon je die gewoon sturenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:10 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Hahahahahah, ik heb ooit eens 1 keer een mannen account aangemaaktniemand die het merkt, en iedereen denkt nog steeds dat diegene een man is
![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Handig, als ze om een pic van je borsthaar vroegen, kon je die gewoon sturen
Hmm nee, want het zijn geen 5 cm haren ofzo, je zag ze alleen als je van heeeeel dichtbij keekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hahahahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Konthaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:20 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Hmm nee, want het zijn geen 5 cm haren ofzo, je zag ze alleen als je van heeeeel dichtbij keek
Oh. Nouja, gelukkig voor jou dan, maar in dat specifieke geval waarin je deed of je een man was zou het wel handig geweest zijn, geef toequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:20 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Hmm nee, want het zijn geen 5 cm haren ofzo, je zag ze alleen als je van heeeeel dichtbij keek
Ach ja, misschien welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh. Nouja, gelukkig voor jou dan, maar in dat specifieke geval waarin je deed of je een man was zou het wel handig geweest zijn, geef toe
Hé, een broer van Braddie!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:23 schreef BozeHaas het volgende:
Terechte klacht, zijn altijd dit soort figuurtjes ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat je seks met hem wilquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:33 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat bedoelen jullie daar eingelijk mee?
Make that the cat wise. Je wilde Braddie ook raken.quote:
Jij zou beter moeten wetenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Make that the cat wise. Je wilde Braddie ook raken.
Jij zat verstrikt in Braddie's web van leugens.quote:
Jaaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij zat verstrikt in Braddie's web van leugens.
Als ik er niet was, had 'ie je het bed in geluld. Braddie haat me nu voor altijd, dankzij deze cockblock.quote:
Braddie heeft een slecht werkend hart door zijn morbide obesitas, hij heeft geen geweten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:44 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
JaaHier kan hij toch niet mee wegkomen.
Wees nou eerlijk, ik verdien gewoon een lieve leuke jongen
Ja, ik ben je eewig dankbaar hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als ik er niet was, had 'ie je het bed in geluld. Braddie haat me nu voor altijd, dankzij deze cockblock.
Volgens mij verlang je nog steeds naar de Bradworst.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:46 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, ik ben je eewig dankbaar hoor
Het werd gewoon eng...
Als ik zeg wat hij van mij kan dan.. nee. laat maar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Volgens mij verlang je nog steeds naar de Bradworst.
Omdat iedereen mij moet kennenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:49 schreef pielzor het volgende:
Waarom draait elk topic na verloop van tijd om Blondje_93?
Omdat ze eigenlijks een man is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:49 schreef pielzor het volgende:
Waarom draait elk topic na verloop van tijd om Blondje_93?
Liever niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:50 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Omdat iedereen mij moet kennen?
Ik wil je wel leren kennen hoor ;$quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:50 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Omdat iedereen mij moet kennen?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef Astaat het volgende:
lol, meisjes op het internet....![]()
regel 37 mensen.
wat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef Astaat het volgende:
lol, meisjes op het internet....![]()
regel 37 mensen.
jijquote:
?quote:
Niet op letten schat.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:25 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Niet op letten schat.
Denk dat hij bedoelt dat regel 37 inhoudt dat er (in zijn wereld) alleen mannen op internet zitten.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:46 schreef moeiljkeusername het volgende:
[..]
Ik heb meer aan de mening van een man
Jij kunt niet zien of een man lekker is of niet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:46 schreef moeiljkeusername het volgende:
[..]
Ik heb meer aan de mening van een man
jawel..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij kunt niet zien of een man lekker is of niet?
volgens mij weet je zelf niet eens wat je zegt ofnietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 07:10 schreef MonkeyBall het volgende:
En als het nou andersom is een gast die een chick iseen ware paradox ....
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:40 schreef Saisai het volgende:
Ik ken iemand die zich in WOW voordoet als meisje omdat ie dan allemaal gratis shit krijgt van horny gasten
Blondje is lekkerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij kunt niet zien of een man lekker is of niet?
No offence blondje, maar geen enkele man zal zeggen dat je 'lekker' bentquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:53 schreef moeiljkeusername het volgende:
[..]
Huh, hoezo kloon?
Mag je tegenwoordig niet meer zeggen dat iemand lekker is
Is ze dat niet dan? :0 pics :0quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
No offence blondje, maar geen enkele man zal zeggen dat je 'lekker' bent
Jij bent geen manquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Is ze dat niet dan? :0 pics :0
Zelfs geen enkele vrouwquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
dan moet je zelf wel heul lelijk zijn, als je blondje lekker noemtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:53 schreef moeiljkeusername het volgende:
[..]
Huh, hoezo kloon?
Mag je tegenwoordig niet meer zeggen dat iemand lekker is
Hoi Paul.quote:
Lol wut nee echtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sinds ik uit de kut van m'n moeder kwam gerold?
Ik heb ooit een keer second life geprobeerd en maakte een vrouwelijke poppetje. Direct allemaal gasten die wilden cammen en me foto's van hun penis stuurdenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:40 schreef Saisai het volgende:
Ik ken iemand die zich in WOW voordoet als meisje omdat ie dan allemaal gratis shit krijgt van horny gasten
Vind je wel lekker he vieze rugridderquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer second life geprobeerd en maakte een vrouwelijke poppetje. Direct allemaal gasten die wilden cammen en me foto's van hun penis stuurden.
Ik wel ;$quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Doe niet zo onaardig tegen over mequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer second life geprobeerd en maakte een vrouwelijke poppetje. Direct allemaal gasten die wilden cammen en me foto's van hun penis stuurden.
Lijkt op shi wahed crack hoerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
Nou deze is nog best okay als ze normaal kijkt
[ afbeelding ]
Ik stuur je zo wel een DM met foto van mijn penis.
Graag, bedankt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
Nou deze is nog best okay als ze normaal kijkt
[ afbeelding ]
Ik stuur je zo wel een DM met foto van mijn penis.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:50 schreef J.James het volgende:
[..]
Mag ik een pic van jouw vagina in mijn PM box?
Jij bent daar één vanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En meisjes die zich voordoen als jongens?
Knap van je hoor dat je het durft te vertellen. Ben trots op jequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, duh. Waarom zou ik het anders vragen?
omdat je madre een hooker isquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, duh. Waarom zou ik het anders vragen?
Madre?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:48 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
omdat je madre een hooker is
supergirl is een.lelijke.dikke vette wijf ik heb dr gezien ze heeft allemaal puisten op dr vieze facequote:
Goede dekmantel om je kloon af te kraken, iedereen gelooft je nu hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:28 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
supergirl is een.lelijke.dikke vette wijf ik heb dr gezien ze heeft allemaal puisten op dr vieze face
Hoe weet je dat zo zekerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
Supergirl weet niet eens wat Runescape is.
Niet nerd genoeg.quote:
Runescapequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
Supergirl weet niet eens wat Runescape is.
Meen je nietquote:
Ben je nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:47 schreef RunescapeNerd het volgende:
pfff hoe wisten jullie dat ik supergirl ben...
Sneu meeloopgedragquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:50 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
niemand mag jou drm.schold ik je ff uit, ik moest het ff doeb
Logisch..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:50 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
Echt hé.. xDquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:12 schreef Aber2.0 het volgende:
Ja nee echt een aanwinst voor KLB deze user.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:50 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
Newbquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:01 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Fucking laagiets van 108 ofzo (haha n00b)
Mwa valt mee, hangt ervan of je meer cb deed of meer skilling.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:01 schreef MissSpain het volgende:
[..]
nerdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:01 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Was toch een grapje, heb ooit een keer een vuurtje gemaaktquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:15 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ja hallo ik ga niet hele dag dat saaie knutsel spelen
Knutselquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:17 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Was toch een grapje, heb ooit een keer een vuurtje gemaakt.
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:18 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Knutselik bedoelde kutspel haha
![]()
Nee dat mag alleen pcdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:04 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
mag ik je anaal penetreren?
Jij weet vast meer gezien je ondertitelquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:48 schreef HotSummerNight het volgende:
TS heeft wss een blauwtje gelopen, stond alleen op station *insert name here* te wachten op zijn 'date' maar die kwam niet
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:51 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jij weet vast meer gezien je ondertitel
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:48 schreef HotSummerNight het volgende:
TS heeft wss een blauwtje gelopen, stond alleen op station *insert name here* te wachten op zijn 'date' maar die kwam niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |