Ja. Ik beslisquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mag ik trouwens nog een klacht aan het topic toevoegen? Ik vraag het maar even, want de vorige keer leek je er niet mee om te kunnen gaan
Haha, jongens die je eerst beter willen leren kennen? Nou, dat zijn er maar heel weinig kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, alsof jongens niet eerst een meisje beter willen leren kennen, en sowieso is de kans dat een random meisje vraagt of je wil daten zeer klein, meestal heb je dan al een tijdje geDM'd, waardoor wel af te leiden is of diegene echt een vrouw is
Godverdikkeme ben jij nou helemaal gek geworden??!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mag ik trouwens nog een klacht aan het topic toevoegen? Ik vraag het maar even, want de vorige keer leek je er niet mee om te kunnen gaan
Dan doe je iets verkeerd, want hoewel uiterlijk belangrijk is is persoonlijkheid minstens net zo belangrijk. Voor een ONS natuurlijk niet, voor een relatie welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:07 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, jongens die je eerst beter willen leren kennen? Nou, dat zijn er maar heel weinig kan ik je vertellen
Met beter leren kennen doelt hij dan ook op cupmaat, andere maten, kleur van je lingerie en je do's en don't in bed uiteraardquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:07 schreef Blondje_93 het volgende:
Haha, jongens die je eerst beter willen leren kennen? Nou, dat zijn er maar heel weinig kan ik je vertellen
Kleur van je lingerie? Die gaat toch uit dus waarom is die belangrijk?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met beter leren kennen doelt hij dan ook op cupmaat, andere maten, kleur van je lingerie en je do's en don't in bed uiteraard
Dat klopt helemaal, al denken de meeste daar héél anders over. Zodra je maar iets mankeert kun je het bekijken. De meeste jongens zijn egoïstenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd, want hoewel uiterlijk belangrijk is is persoonlijkheid minstens net zo belangrijk. Voor een ONS natuurlijk niet, voor een relatie wel
Ik vind het zo irritant als je denkt dat iets een chocoladerozijn is, maar het blijkt een steentje te zijnquote:
Hahaha, super terechte klacht! We hebben het hier wel over pure chocolade rozijnen hè? Want die melk versie eet ik niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik vind het zo irritant als je denkt dat iets een chocoladerozijn is, maar het blijkt een steentje te zijn
Die pure ja, die melkrozijnen lijken niet zo veel op steentjes, vind ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahaha, super terechte klacht! We hebben het hier wel over pure chocolade rozijnen hè? Want die melk versie eet ik niet.
haha, dat iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met beter leren kennen doelt hij dan ook op cupmaat, andere maten, kleur van je lingerie en je do's en don't in bed uiteraard
Ik vind het wel belangrijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
En FOK! is natuurlijk geen datingsite, aangezien ik hier om die reden dus niet voor een date zit zal het me verder een rotzorg zijn of iemand een vrouw of een man is.
Wat geëmancipeerd van je Frankquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
En FOK! is natuurlijk geen datingsite, aangezien ik hier om die reden dus niet voor een date zit zal het me verder een rotzorg zijn of iemand een vrouw of een man is.
Ik heb het juist andersomquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik vind het wel belangrijkMet vrouwen kan ik serieuzer praten dan met mannen
Als ik wil uithuilen stuur ik vaak een FOK!ster een dm
Maar jij bent dan ook een aandachtshoerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Awwquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:13 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersomJa, ik weet dat het raar is na wat ik heb gezegd..
Wat wij vrouwen van FOK! dan ook erg waarderen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen wat directer zijn over het algemeen en eerder zeggen 'rot op met je gezever' en vrouwen hetzelfde zeggen maar het iets tactischer en gevoeliger brengen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ga mee met de ontwikkelingen.quote:
Nee, ik ben Nikonloverquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een aandachtshoer
Zij is een aandachtshoer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee, ik ben NikonloverHet vriendinnetje van Significantie
Je bent gewoon wat ik zeg dat je bentquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee, ik ben NikonloverHet vriendinnetje van Significantie
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:14 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Wat wij vrouwen van FOK! dan ook erg waarderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |