Neenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je bent gewoon wat ik zeg dat je bent
Ik heb autismequote:
Gewoon alles wat negatief is als negatief bestempelen en alles wat positief is ook als negatief bestempelen. Dan zit je nooit verkeerdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:18 schreef Nikonlover het volgende:
Ik heb autismeIk vind sarcasme moeilijk
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon alles wat negatief is als negatief bestempelen en alles wat positief is ook als negatief bestempelen. Dan zit je nooit verkeerd
nu wordt het pas moeilijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon alles wat negatief is als negatief bestempelen en alles wat positief is ook als negatief bestempelen. Dan zit je nooit verkeerd
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahahahahah, ik heb ooit eens 1 keer een mannen account aangemaaktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:09 schreef JuBoy het volgende:
Wat nog veel deerniswekkender is, zijn vrouwen die zich voor doen als man. Ik weet dat vrouwen 10x beter een man na kunnen doen dan mannen een vrouw, dus ladies be careful.
Daarom probeer ik alle mannenaccounts ook gewoon te versieren, je weet ten slotte maar nooit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:09 schreef JuBoy het volgende:
Wat nog veel deerniswekkender is, zijn vrouwen die zich voor doen als man. Ik weet dat vrouwen 10x beter een man na kunnen doen dan mannen een vrouw, dus ladies be careful.
Handig, als ze om een pic van je borsthaar vroegen, kon je die gewoon sturenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:10 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Hahahahahah, ik heb ooit eens 1 keer een mannen account aangemaaktniemand die het merkt, en iedereen denkt nog steeds dat diegene een man is
![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Handig, als ze om een pic van je borsthaar vroegen, kon je die gewoon sturen
Hmm nee, want het zijn geen 5 cm haren ofzo, je zag ze alleen als je van heeeeel dichtbij keekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hahahahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Konthaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:20 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Hmm nee, want het zijn geen 5 cm haren ofzo, je zag ze alleen als je van heeeeel dichtbij keek
Oh. Nouja, gelukkig voor jou dan, maar in dat specifieke geval waarin je deed of je een man was zou het wel handig geweest zijn, geef toequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:20 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Hmm nee, want het zijn geen 5 cm haren ofzo, je zag ze alleen als je van heeeeel dichtbij keek
Ach ja, misschien welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh. Nouja, gelukkig voor jou dan, maar in dat specifieke geval waarin je deed of je een man was zou het wel handig geweest zijn, geef toe
Hé, een broer van Braddie!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:23 schreef BozeHaas het volgende:
Terechte klacht, zijn altijd dit soort figuurtjes ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat je seks met hem wilquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:33 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat bedoelen jullie daar eingelijk mee?
Make that the cat wise. Je wilde Braddie ook raken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |