Dit dus..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn verkapte flikkers... lekker aandacht vragen van onzekere jochies
Om te huilen idd.
Ik denk dat nog steedsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:15 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een man was
waar is mn bier dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:14 schreef Pharkus het volgende:
Hoi ik ben net in de keuken geweest, giechelgiechel
Ow alleen voor mezelf gehaald, sorryquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:18 schreef imanidiot het volgende:
Zo kreeg ik laatst een DM van een "meisje" met de volgende boodschap vrij verontrustend.
"cool als ik naast je had gezeten met die egel had ik je verwent"
Ik zak mijn schwans eens in je nek leggen brutale hark.quote:
Damn wat een schattigheidquote:
Zo pik je ze er dus tussenuit, TSquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ow alleen voor mezelf gehaald, sorry
Ghihiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:09 schreef RunescapeNerd het volgende:
wat een levenloze tyvus kk mogolen zijn t ook he zoals die tering.hete zomer nacht.
waarom zou je jezelf voordoen als meisje op een forum.
gvd zeg
quote:
Hoe ben je hier dan achter gekomen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:09 schreef RunescapeNerd het volgende:
wat een levenloze tyvus kk mogolen zijn t ook he zoals die tering.hete zomer nacht.
waarom zou je jezelf voordoen als meisje op een forum.
gvd zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
jij bent nog erger dan hete zomer nacht.quote:
Mensen die serieus ooit gedacht hebben dat Nikonlover een meisje isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:54 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
jij bent nog erger dan hete zomer nacht.
ff serieus, heb je geen leven of wat? wat verleid jou ertoe om jezelf voor te doen als meid.(deed je eerst teminste(
Vagina pic en dan FOK! + je username op je binnenbeen geschreven?quote:
Is het geen meisje dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mensen die serieus ooit gedacht hebben dat Nikonlover een meisje is![]()
Jawel ik heb alleen een ander account.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:33 schreef Dven het volgende:
Heb er al zes gedate. Allemaal anaal verwoest met mijn goeiendag. Ze hebben hun gezichtjes nooit o FOK! keer laten zien
zoietsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Vagina pic en dan FOK! + je username op je binnenbeen geschreven?
Beter dat je er nu achterkomt dan als jullie al te diep verwikkeld zijn in een stomend hete dm-relatie, moet je dan maar denkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:08 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Is het geen meisje dan?![]()
*gaat in de foetushouding onder de douche
Je vond het lekker en wil eigenlijk nog een keer?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:09 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Jawel ik heb alleen een ander account.
Ik had al een piemel foto gestuurd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Beter dat je er nu achterkomt dan als jullie al te diep verwikkeld zijn in een stomend hete dm-relatie, moet je dan maar denken
Euh, ik weet niet man, ik weet niet wat zijn teruggavebeleid isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:13 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ik had al een piemel foto gestuurd.![]()
Kan ik die nog terug krijgen?
Natuurlijk je hoef alleen maar te beginnen over de lengte van je penis en je ben binnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:13 schreef GwaiLow het volgende:
Zijn er hier echt mensen die via DM een relatie hebben opgebouwd? NiceLijkt me best gezellig.
Ach laat ook maar als het er blij mee is, wil jij er ook een?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Euh, ik weet niet man, ik weet niet wat zijn teruggavebeleid is
Nee, dank je.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:14 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ach laat ook maar als het er blij mee is, wil jij er ook een?
quote:
Ja ja, dat zeggen ze altijd, en uiteindelijk is er dan geen sofa te bekennen en zijn de oogjes er zogenaamd net afgevallenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:17 schreef imanidiot het volgende:
[..]ik had er erg mijn best op gedaan, had een penis sofa gemaakt en hij lag daar zo lekker.
^.^ plak oogjes op mijn ballen.
Damn dacht ik even orgineel te zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeggen ze altijd, en uiteindelijk is er dan geen sofa te bekennen en zijn de oogjes er zogenaamd net afgevallen
Haha! Die is aardig fors en lang, dus dat hoeft geen belemmering te zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:14 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Natuurlijk je hoef alleen maar te beginnen over de lengte van je penis en je ben binnen
Nee ik ben FOK! verslaafd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Je vond het lekker en wil eigenlijk nog een keer?
Ach dan heb je een FOK!er nodig om je daar vanaf te helpen.quote:
Ik ben al voorzien, en geen FOK!ker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:35 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ach dan heb je een FOK!er nodig om je daar vanaf te helpen.
Echt waar hoor!
Nee ik wil niet spelen.
nee jij bent een tering koelie en heb je naam gewijzigd omdat je je schaamt. hahahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:37 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien, en geen FOK!ker.
Val ik toch nog door de mandquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:43 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
nee jij bent een tering koelie en heb je naam gewijzigd omdat je je schaamt. hahaha
De trieste figuren die met mij hete gesprekken willen hebben omdat ze denken dat ik een meisje ben zijn veel ergerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:54 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
jij bent nog erger dan hete zomer nacht.
ff serieus, heb je geen leven of wat? wat verleid jou ertoe om jezelf voor te doen als meid.(deed je eerst teminste(
We hebben niet eens afgesprokenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
Haha TS dacht dat ie ging neuken maar zag in plaats van een knappe dame een lelijke kerel op het station staan
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De trieste figuren die met mij hete gesprekken willen hebben omdat ze denken dat ik een meisje ben zijn veel ergerKijk eerst eens naar jezelf voor je naar anderen gaat wijzen...
Die is helemaal niet voor jou !quote:
quote:
Ik wil wel lief tegen je doenquote:
Ik vroeg me al af waar Kore gebleven was.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:33 schreef Dven het volgende:
Heb er al zes gedate. Allemaal anaal verwoest met mijn goeiendag. Ze hebben hun gezichtjes nooit o FOK! keer laten zien
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:19 schreef imanidiot het volgende:
[..]Okeee heb een beetje slecht geslapen, wil dan niet graag delen
.
Sexy tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De trieste figuren die met mij hete gesprekken willen hebben omdat ze denken dat ik een meisje ben zijn veel ergerKijk eerst eens naar jezelf voor je naar anderen gaat wijzen...
heel somsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Krijg jij wel eens wat liefdes of seksuele verzoeken via DM Blondje?
Ligt eraan of het een leuke jongen betreft, eentje waarbij het niet alleen om seks gaat!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gezellig ^^. Ga je wel eens op een verzoek in? Of kap je alles gelijk af?
Jij bent geen vrouwquote:
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:13 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een leuke jongen betreft, eentje waarbij het niet alleen om seks gaat!
Dit is inderdaad waarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:09 schreef JuBoy het volgende:
Ik weet dat vrouwen 10x beter een man na kunnen doen dan mannen een vrouw,
Kijk, iemand die het begrijptquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Onbegrijpelijk dat sommige ventjes geen gezellig contact willen maar alleen even snel van bil. Gelukkig ontmaskeren de meeste dames die jongens gelijk
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Onbegrijpelijk dat sommige ventjes geen gezellig contact willen maar alleen even snel van bil. Gelukkig ontmaskeren de meeste dames die jongens gelijk
GwaiLow plsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ik voel echt plaatsvervangende schaamte voor dat soort jongensquote:
Deze post maakt alles alleen nog maar erger.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ik voel echt plaatsvervangende schaamte voor dat soort jongens. Maar ik ben inmiddels al 25, en die mannetjes zijn vaak 15/16/17 en misschien iets ouder.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar? Hoe? ....wie ben jij?
quote:
Denk je dat ze je nu wil neuken omdat je haar zogenaamd begrijpt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar? Hoe? ....wie ben jij?
HA Hh GAAAYYYYYY!!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
staat in 't begin scherm van mijn telefoon
Haha are u serious?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Denk je dat ze je nu wil neuken omdat je haar zogenaamd begrijpt?
Dat scheelt ook idd!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ik voel echt plaatsvervangende schaamte voor dat soort jongens. Maar ik ben inmiddels al 25, en die mannetjes zijn vaak 15/16/17 en misschien iets ouder.
Pff.. alsof het daar om gaatquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Denk je dat ze je nu wil neuken omdat je haar zogenaamd begrijpt?
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dus jij staat wel open voor gezellig contact?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |