Fantastisch nummer.quote:
Castlevaniaquote:
Het alternatief, geen werk, is niet veel leuker, toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:20 schreef Karina het volgende:
Vandaag voor het eerst gehad dat ik me begon te vervelen. 1 november moet ik me gaan inschrijven en dan maar eens voor baantjes gaan kijken - waar ik eigenlijk niet zo heel veel zin in heb, nieuw werk en zo
Waar zou jij n1 liever mee volgebaggerd zien?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:38 schreef Webschip het volgende:
Stomme kutschaatsen waarmee n1 wordt volgebaggerd. Waarom is voor dat kutsport geen apart kanaal bedacht
Nee. Maar het solliciteren en weer inwerken zie ik heel erg tegenop. Ben ik niet meer gewend.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het alternatief, geen werk, is niet veel leuker, toch?
Mooie docu's.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waar zou jij n1 liever mee volgebaggerd zien?
Unox is Hemaworst toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:27 schreef Faux. het volgende:
Rookworst
Wel die van Unox, die van de AH is ranzig.
Nee is anders geloof ik. Tenminste, toen ik laatst in Amsterdam (quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Unox is Hemaworst toch?
En hoi Faux.
Zeggen ze tenminste altijd, dat het dezelfde is. Ik eet nooit Hemaworstquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee is anders geloof ik. Tenminste, toen ik laatst in Amsterdam () HEMA-worst had smaakte dat anders.
En hallo![]()
Ik moet bekennen dat ik in zulke dingen geen betrouwbare bron benquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeggen ze tenminste altijd, dat het dezelfde is. Ik eet nooit HemaworstGeen Hema vlak in de buurt.
Pizza is altijd goed, tenzij het Hawaii is of met tonijn, die zijn vies.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:47 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik in zulke dingen geen betrouwbare bron benEr worden nu in ieder geval lekker pizza's in de oven gegooid. Het is ergens vrijdagavond voor.
Gewoon Margaritha tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Pizza is altijd goed, tenzij het Hawaii is of met tonijn, die zijn vies.
Vorige week had ik pizza Shoarmaquote:
We hebben hier thuis alleen de 'saaie' varianten. Salami, mozerella en Margaritha. Maar opzich, pizza is pizzaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorige week had ik pizza ShoarmaHelaas niet meer in de winkel te koop. Had je een paar jaar terug nog wel, PZA Shoarma en PZA Gyros, die waren lekker!
Salami is prima! Nou ja wat je zegt, bijna alle pizza is lekkerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
We hebben hier thuis alleen de 'saaie' varianten. Salami, mozerella en Margaritha. Maar opzich, pizza is pizza
De 'saaie' varianten zijn gewoon de beste.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
We hebben hier thuis alleen de 'saaie' varianten. Salami, mozerella en Margaritha. Maar opzich, pizza is pizza
True, duurt even voor je weer in control bent en in je comfort zone zit. Maar het is wel de noodzakelijke stap ernaar toe.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
Nee. Maar het solliciteren en weer inwerken zie ik heel erg tegenop. Ben ik niet meer gewend.
Ik kan 1 telefoontje maken voor heeeel misschien instant baan. Maar dan moet ik mazzel hebben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
True, duurt even voor je weer in control bent en in je comfort zone zit. Maar het is wel de noodzakelijke stap ernaar toe.
quote:
van zondag op maandag. Niet onderschatten. Kan goed gaan spoken. Windstoten van 100-130 km/u ?quote:
Oh straks even kijken. Niet dat ik naar buiten hoefquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
van zondag op maandag. Niet onderschatten. Kan goed gaan spoken. Windstoten van 100-130 km/u ?
Zie ook WKN slowchattopic.
Doemij maar pizza hawaii of tonno
Raar is leukquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:08 schreef Frutsel het volgende:
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #658 Storm, of niet?
Ik ben altijd al raar :p
Soms niet hoor :pquote:
Nou ja in mijn boekje is raar meestal wel leuk hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Soms niet hoor :p
Maar goed we zien wat er van komt. ik wacht de superstormdesdoods van GS wel af :p
Corrie tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja in mijn broekje is raar meestal wel leuk hoor![]()
Ik ga kaarsen kopen voor als de electriciteit uitvalt.
Ik zeg wel eens meer Hoiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Hola
Jij bent tenminste ook lekker voorspelbaar altijd.
Ah de nostalgie. Ik weet het nog.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:59 schreef Kentoet het volgende:
Arjan heeft op z'n verjaardagsfeestje zo'n glaasje op tafel met allerlei merken peuken en sigaren erin. Mooi is dat.
Goeie feesten waren dat. Iedereen lekker roken en zuipen.quote:
Platenspeler, paffen, zuipen inderdaad en gewoon vette happen. Oh en foute discomuziek natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:03 schreef Kentoet het volgende:
Ik zou erheen gaan a
[..]
Goeie feesten waren dat. Iedereen lekker roken en zuipen.
Tegenwoordig staat erbleekselderij op tafel met yoghurtsausje.
Waar kan ik dat boekje kopen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja in mijn boekje is raar meestal wel leuk hoor![]()
Ik ga kaarsen kopen voor als de electriciteit uitvalt.
Bij mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waar kan ik dat boekje kopen?
Gefeliciteerd arjan!!
Als ik zijn adres had zou ik direct gaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:59 schreef Kentoet het volgende:
Arjan heeft op z'n verjaardagsfeestje zo'n glaasje op tafel met allerlei merken peuken en sigaren erin. Mooi is dat.
Ik denk dat de uitnodiging nog komt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik zijn adres had zou ik direct gaan.
Halve slof Belinda is wel genoeg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik kom alleen als ik een uitnodiging krijg. Zometeen heeft hij niet genoeg sigaretten in huis.
Nou dat weet ik nog zo net niet, ik ben behoorlijk bezig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat Arnie jou eruit rookt, Cor.
Pall Mall rood jongen.quote:
Naast gijp straks corrie op de plankquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mijZit nog in mijn hoofd dus ik moet het nog wel allemaal opschrijven.
NS publieksprijs voor mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naast gijp straks corrie op de plank
Vertel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:17 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Wij kunnen je goed helpen met een titel.
We hebben je in het verleden al veel suggesties voor titels gegeven toch.quote:
oh datquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:22 schreef Kentoet het volgende:
[..]
We hebben je in het verleden al veel suggesties voor titels gegeven toch.
Dat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:44 schreef Specularium het volgende:
Dan zit er niks anders op dan zuipen.
Vroeger was alles beter Johannes. Ik ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is de laatste tijd zo soft, vroeger maakten jullie nog flinke ruzie.
Volgens mij is het huwelijk verzadigd.
Misschien is die ouwe relnicht sp3c online?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter Johannes. Ik ook
sp3c is geen nicht voorzover ik weet. Geen idee waar hij is, zal wel een leven hebben, de gek.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is die ouwe relnicht sp3c online?
Nou dat omschrijft mij primaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beetje bitch isbest opwindend
Maar ook weer niet te bitcherig
Ik probeer hem wat wat controversiële uitspraken op te naaien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
sp3c is geen nicht voorzover ik weet. Geen idee waar hij is, zal wel een leven hebben, de gek.
Zometeen Humberto met Henk en Henk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer hem wat wat controversiële uitspraken op te naaien.
Ik ga zometeen maar even naar South Park kijken.
Oh daar kijk ik niet meer. Na 1 topic had ik het al gezien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef arjan1112 het volgende:
die zit volgens mij als een gek te modden in het sinterklaas topic
valt niet zoveel te modden vandaagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef arjan1112 het volgende:
die zit volgens mij als een gek te modden in het sinterklaas topic
bij dit nr plaatstquote:Austria is one of the nicest, cleanest, and safest places to live on planet Earth. Crime is low, the population is educated, and the streets are clean. The same to Germany. 1939---100,000 people in concentration camps..1945....50 million dead from war started by hitler including all the poor souls in the concentration camps. whats still scary are the austrians and germans still like the order and organisation that hitler gave them. The beast within still breaths..
Is ook al de schuld van Zwarte Piet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
Nee niet zoHet is rustig de laatste tijd.
Wat een kutpiet dan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is ook al de schuld van Zwarte Piet.
Doe eens niet zo interessant joh.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
Geen idee of dat echt een goede redding isMaar het ziet er wel tof uit
Wat nou... ik vind ijshockey best tof om te kijken soms hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe eens niet zo interessant joh.
nou dit hoort gewoon een goal te zijn hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
Geen idee of dat echt een goede redding isMaar het ziet er wel tof uit
Ik heb er geen verstand van schatquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dit hoort gewoon een goal te zijn hoor
Ja dat is inderdaad precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
OK ik geloof jeHet is denk ik een beetje als dat ik een mooie goal post.
Ja want sp3c kijkt zelden voetbal en ik zelden ijshockey, dat wil ik er mee zeggen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad precies hetzelfde.
Nu pas?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef Specularium het volgende:
Ik las net dit topic, ik weet het niet hoor.
NWS / Student plant eigen ontmaagding als kunstvorm
Wat weet je niet? Of je er naar zou gaan kijken?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef Specularium het volgende:
Ik las net dit topic, ik weet het niet hoor.
NWS / Student plant eigen ontmaagding als kunstvorm
Mooi, als deze is afgelopen ga ik switchen naar 1 ster. Dat is meer dan voldoende volgens mij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:07 schreef sp3c het volgende:
over enge dingen gesproken
check mijn sterren specularium!
Nee is heel makkelijk. Chech het linkje in de signature van Pino maar eens.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:08 schreef Specularium het volgende:
Al die CSS meuk is veel te moeilijk.
Voordeur tempert zijn erectiequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mooi, als deze is afgelopen ga ik switchen naar 1 ster. Dat is meer dan voldoende volgens mij.
Badasssssquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:07 schreef sp3c het volgende:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef Specularium het volgende:
Nou zeg ik dat wel maar ik heb dat hele CSS nog nooit geprobeerd.
Komende zomer!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer wordt dit uitgezonden
Je sterren??quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:07 schreef sp3c het volgende:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef Specularium het volgende:
Nou zeg ik dat wel maar ik heb dat hele CSS nog nooit geprobeerd.
naast mijn usernamequote:
Daar erger ik me iedere keer aan als niet abbo : "Je kunt niet"quote:
over irritant gesproken. DAT is pas irritant.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
En ik kan altijd nog de konami cheat code activeren als ik wat anders wil.
Nee je mag wel, als je een abo hebt. Je kunt niet klopt dus.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar erger ik me iedere keer aan als niet abbo : "Je kunt niet"
NEE ik MAG niet..
ja ik heb er een hekel aanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar erger ik me iedere keer aan als niet abbo : "Je kunt niet"
NEE ik MAG niet..
Zit je nou te proberen mij te zieken?quote:
Snap datquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik heb er een hekel aan
jemaghetnietsp3c!
magniet
neesp3c
nogniet!!
nogsteedsniet
numaghetweer
nunietmeerhaha
daarom heb ik maar weer een ABO genomen
Alsof ik daar intrap Johannesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kom op, je weet dat je het wil
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met baan zoeken enzo?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:22 schreef Karina het volgende:
Verdomme wanneer krijg ik dat leven een keertje
Volgende week ga ik beginnen. 1 november kan ik me inschrijven en zo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met baan zoeken enzo?
Wat deed je eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende week ga ik beginnen. 1 november kan ik me inschrijven en zo.
bij ons in de Uithof kun je ook niet pinnenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
Hier in de buurt zit een vrij grote Chinees waar je tot voor een tijdje terug niet eens kon pinnen
Oh gewoon op kantoor, niks bijzonders. Laatste tijd was het crediteurenadministratie maar dat vond ik niet zo een topshow.quote:
Nou dat zeg je nu, bij de Jaap Edenbaan betaalde ik ook altijd cash. Ik weet niet of je daar nu wel kunt pinnen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij ons in de Uithof kun je ook niet pinnen
skibaan wel
winkeltje ook
ijsbaan niet
Uithof
die sturen daadwerkelijk toeschouwers weg als ze geen cash bij zich hebben want er komen toch zat mensen kijken naar Nederlands ijshockey
toch?
nee
Dat lijkt me wel een topbaan! Pantercape en alles.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Supercorrie, rennend met haar cape door Amsterdam.
wk en de bekerfinale meestalquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:26 schreef Specularium het volgende:
Krijgt dat hele ijshockey eigenlijk wel eens aandacht bij de NOS?
Ja, doe eens niet joh kurkentrekker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:32 schreef Karina het volgende:
We gaan niet over andere users roddelen Johannes![]()
Kijk mij diplomatiek zijn.
Waar komt dat kurkentrekker nou weer vandaanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, doe eens niet joh kurkentrekker.
Bingolijst moet groter worden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar komt dat kurkentrekker nou weer vandaan
Geen idee wat het isquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even een poll: wie vindt Zipportal nog meer een beetje irritant?
Oh dit is het achterklap kamertje van FOK! geworden?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even een poll: wie vindt Zipportal nog meer een beetje irritant?
Heej Zippyquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh dit is het achterklap kamertje van FOK! geworden?
De Zwarte Piet uitzoeken doe je maar ergens anders.
Volgende keer verwacht ik een driedelige DM.
Ik zeg het toch in je gezicht, met je Assen Zuid.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh dit is het achterklap kamertje van FOK! geworden?
De Zwarte Piet uitzoeken doe je maar ergens anders.
Volgende keer verwacht ik een driedelige DM.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:40 schreef Karina het volgende:
Oh ja je wilde ruzie he JohannesSlim.
IJshockey een eind op..quote:
Diemen Zuid schat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:40 schreef Specularium het volgende:
Is toch een liedje van Lange Lans, Assen Zuid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |