Alsof ik daar intrap Johannesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kom op, je weet dat je het wil
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met baan zoeken enzo?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:22 schreef Karina het volgende:
Verdomme wanneer krijg ik dat leven een keertje
Volgende week ga ik beginnen. 1 november kan ik me inschrijven en zo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met baan zoeken enzo?
Wat deed je eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende week ga ik beginnen. 1 november kan ik me inschrijven en zo.
bij ons in de Uithof kun je ook niet pinnenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
Hier in de buurt zit een vrij grote Chinees waar je tot voor een tijdje terug niet eens kon pinnen
Oh gewoon op kantoor, niks bijzonders. Laatste tijd was het crediteurenadministratie maar dat vond ik niet zo een topshow.quote:
Nou dat zeg je nu, bij de Jaap Edenbaan betaalde ik ook altijd cash. Ik weet niet of je daar nu wel kunt pinnen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij ons in de Uithof kun je ook niet pinnen
skibaan wel
winkeltje ook
ijsbaan niet
Uithof
die sturen daadwerkelijk toeschouwers weg als ze geen cash bij zich hebben want er komen toch zat mensen kijken naar Nederlands ijshockey
toch?
nee
Dat lijkt me wel een topbaan! Pantercape en alles.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Supercorrie, rennend met haar cape door Amsterdam.
wk en de bekerfinale meestalquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:26 schreef Specularium het volgende:
Krijgt dat hele ijshockey eigenlijk wel eens aandacht bij de NOS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |