Fantastisch nummer.quote:
Castlevaniaquote:
Het alternatief, geen werk, is niet veel leuker, toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:20 schreef Karina het volgende:
Vandaag voor het eerst gehad dat ik me begon te vervelen. 1 november moet ik me gaan inschrijven en dan maar eens voor baantjes gaan kijken - waar ik eigenlijk niet zo heel veel zin in heb, nieuw werk en zo
Waar zou jij n1 liever mee volgebaggerd zien?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:38 schreef Webschip het volgende:
Stomme kutschaatsen waarmee n1 wordt volgebaggerd. Waarom is voor dat kutsport geen apart kanaal bedacht
Nee. Maar het solliciteren en weer inwerken zie ik heel erg tegenop. Ben ik niet meer gewend.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het alternatief, geen werk, is niet veel leuker, toch?
Mooie docu's.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waar zou jij n1 liever mee volgebaggerd zien?
Unox is Hemaworst toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:27 schreef Faux. het volgende:
Rookworst
Wel die van Unox, die van de AH is ranzig.
Nee is anders geloof ik. Tenminste, toen ik laatst in Amsterdam (quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Unox is Hemaworst toch?
En hoi Faux.
Zeggen ze tenminste altijd, dat het dezelfde is. Ik eet nooit Hemaworstquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee is anders geloof ik. Tenminste, toen ik laatst in Amsterdam () HEMA-worst had smaakte dat anders.
En hallo![]()
Ik moet bekennen dat ik in zulke dingen geen betrouwbare bron benquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeggen ze tenminste altijd, dat het dezelfde is. Ik eet nooit HemaworstGeen Hema vlak in de buurt.
Pizza is altijd goed, tenzij het Hawaii is of met tonijn, die zijn vies.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:47 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik in zulke dingen geen betrouwbare bron benEr worden nu in ieder geval lekker pizza's in de oven gegooid. Het is ergens vrijdagavond voor.
Gewoon Margaritha tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Pizza is altijd goed, tenzij het Hawaii is of met tonijn, die zijn vies.
Vorige week had ik pizza Shoarmaquote:
We hebben hier thuis alleen de 'saaie' varianten. Salami, mozerella en Margaritha. Maar opzich, pizza is pizzaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorige week had ik pizza ShoarmaHelaas niet meer in de winkel te koop. Had je een paar jaar terug nog wel, PZA Shoarma en PZA Gyros, die waren lekker!
Salami is prima! Nou ja wat je zegt, bijna alle pizza is lekkerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
We hebben hier thuis alleen de 'saaie' varianten. Salami, mozerella en Margaritha. Maar opzich, pizza is pizza
De 'saaie' varianten zijn gewoon de beste.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
We hebben hier thuis alleen de 'saaie' varianten. Salami, mozerella en Margaritha. Maar opzich, pizza is pizza
True, duurt even voor je weer in control bent en in je comfort zone zit. Maar het is wel de noodzakelijke stap ernaar toe.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
Nee. Maar het solliciteren en weer inwerken zie ik heel erg tegenop. Ben ik niet meer gewend.
Ik kan 1 telefoontje maken voor heeeel misschien instant baan. Maar dan moet ik mazzel hebben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
True, duurt even voor je weer in control bent en in je comfort zone zit. Maar het is wel de noodzakelijke stap ernaar toe.
quote:
van zondag op maandag. Niet onderschatten. Kan goed gaan spoken. Windstoten van 100-130 km/u ?quote:
Oh straks even kijken. Niet dat ik naar buiten hoefquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
van zondag op maandag. Niet onderschatten. Kan goed gaan spoken. Windstoten van 100-130 km/u ?
Zie ook WKN slowchattopic.
Doemij maar pizza hawaii of tonno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |