Als ie onlangs tijdje op vakantie is geweest dan weet je wat er aan de hand was.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Die medicijnman lijkt op mijn buurman. Maar die is trambestuurder.
even de VN bellen dan maarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
Ik wilde als blanke deze rol ook spelen maar ik ben afgewezen wegens mijn huidskleur.
Ik ben èn niet blank èn niet zwart genoeg...dubbele afwijzing!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
Ik wilde als blanke deze rol ook spelen maar ik ben afgewezen wegens mijn huidskleur.
Dat.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Op zich wel leuk idee, maar ik ken de grap nu al.
Wie niet?quote:
Zo.quote:
Onderzoekscommissie moet er komen!quote:
quote:
Dieuwke dacht dat dit wel een leuke twist zou geven zo midden in een ontploft debat.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een pijnlijk item in het licht van alle zwarte piet ophef.
Raciaal stereotyperen door white privileged heterosexuals.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een pijnlijk item in het licht van alle zwarte piet ophef.
waarom?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:32 schreef daniel5 het volgende:
Kunnen ze bij dwdd niet eens ophouden met die 16-jarige nerdjes die denken dat het 1968 is en waar je (gelukkig) nooit meer van hoort?
omdat het kutmuziek is en omdat niemand het interesseert. van hoeveel van dit soort bandjes hoor je nou ooit nog wat van terug?quote:
ah je bedoelt dus gewoon dat jij het kutmuziek vindquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:43 schreef daniel5 het volgende:
[..]
omdat het kutmuziek is en omdat niemand het interesseert. van hoeveel van dit soort bandjes hoor je nou ooit nog wat van terug?
Kloptquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ah je bedoelt dus gewoon dat jij het kutmuziek vind
Dat is ook erg ja. Maar dat nog net iets liever dan zo'n puisterig jochie met lang haar die muziek maakt die m'n pa leuk vindt.quote:Ik heb zelf liever 100x dit dan b.v. weer van die singer-songwriter meuk waar je veel meer mee dood gegooid wordt in DWDD.
Het is per slot van rekening maar 1min bandjes...
Mijn pa vond dit nietsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:50 schreef daniel5 het volgende:
[..]
Dat is ook erg ja. Maar dat nog net iets liever dan zo'n puisterig jochie met lang haar die muziek maakt die m'n pa leuk vindt.
Ja het bevuilt op deze manier de nederlandse tv gewoon, met maar liefst 1 min per dagquote:Eigenlijk is elke dag een nieuwe artiest/band/dj/rapper ook teveel voor zo'n klein landje. Niet genoeg artiesten voor 5 keer per week een optreden.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kwam al toen ik Dionne zag.
Ook iets voor jou?quote:
Nee, ik ben blij met mijn huidige baan.quote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:46 schreef tong80 het volgende:
Adam Curry was kwaad.
Wat een humorloze zak
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:00 schreef BlueMage het volgende:
Zonder Pietertje...kan alleen maar 'n topshow worden.
Klopt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
Dat meen je nietAlleen die moppentopper is leuk.
Sinds wanneer is acteren in GTST een grote prestatiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:59 schreef Stickertje het volgende:
Sinds wanneer is het afleren van stotteren zo'n grote prestatie dat je er een rol mee verdient in een serie?
Het is in ieder geval beter dan in Spangas acteren...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is acteren in GTST een grote prestatie
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter dan in Spangas acteren...![]()
Oh dat zie ik nooit....ik ging er vanuit dat het niet erger kon.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter dan in Spangas acteren...![]()
Tenzij je een scene hebt met ferry doedens
Wie is dat.. ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..].
Doe jij Tinco maar eens goed na.
Vandaag is het de eerste keer dat ik een stukje Spangas zie omdat ik Ned 3 er 10 minuten te vroeg heb opgezetquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat zie ik nooit....ik ging er vanuit dat het niet erger kon.
En ik heb besloten dat ik het bestaan van ferry doedel gewoon ga ontkennen!
Zijn ze jong genoeg om het argument: zijn kinderen! Aan te voeren?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vandaag is het de eerste keer dat ik een stukje Spangas zie omdat ik Ned 3 er 10 minuten te vroeg heb opgezet![]()
GTST lijkt ineens oscar waardig
Nee, volgens mij waren ze rond de 17 jaar..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn ze jong genoeg om het argument: zijn kinderen! Aan te voeren?
Uh de meesten die meespelen zijn dik in de 20quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, volgens mij waren ze rond de 17 jaar..
In het echt lopen ze tegen de 30 aan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, volgens mij waren ze rond de 17 jaar..
Brugklassers met grijze harenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
In het echt lopen ze tegen de 30 aan.
Toch weer die seconde.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
En een sinterklaaskadootje voor LompeHork gespot.
Skippy ziet er ook altijd zo verdacht uit.Waarschijnlijk een heel arsenaal strap ons in haar buidel verstoptquote:
Hij is homo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom heeft MM zulke overdreven ringen en armbanden om?
Zou je denken?quote:
Jij met je Albaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig bestaan er ook dolfijnen temmers
[ afbeelding ]
Omdat het geen Rondom 10 is?quote:
Hehe poster van JA?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik weet al wat ik voor Sinterklaas vraag.
Maar wel Jekel als 'expert'..quote:
Doe mij dan een poster van Zlatanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Poster, pop, wat maakt het uit, niks mis mee.
Een weduwetroost met een foto van Zlatan erop.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe mij dan een poster van Zlatan
OK terug on topic jonguh! (en ikzelf)
Geef mij maar een lekkere pruim.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een weduwetroost met een foto van Zlatan erop.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe mij dan een poster van Zlatan
OK terug on topic jonguh! (en ikzelf)
Nieuw soort insulinepompje voor mensen met diabetes.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nieuw soort insulinepompje voor mensen met diabetes.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nieuwe ontwikkeling in diabetes behandeling.. ofzo
Wel een leuk accent. Alhoewel er niks boven zo'n ouderwetse Katwijkse deerne gaat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:40 schreef marcodej het volgende:
Ilse ziet er ravissant uit. Zo is ze niet echt lekker.
Met dat accent klinkt ze een beetje verstandelijk beperkt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een leuk accent. Alhoewel er niks boven zo'n ouderwetse Katwijkse deerne gaat.
Ga jij maar weer naar dance luisteren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met dat accent klinkt ze een beetje verstandelijk beperkt.
Mij zal je niet horen discrimineren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met dat accent klinkt ze een beetje verstandelijk beperkt.
Er zitten er wel een paar in de startblokken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:42 schreef Specularium het volgende:
Er is toch niet weer een Zwarte Piet item he?
Goed idee ouwe beschuitlul!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ga jij maar weer naar dance luisteren.
Dan ben je geen echte fan, vind ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze quote herken ik niet.
Kus mn kloten Johaahaha!quote:
Twee zelfs!quote:
Shepperd heeft weer geklaagd.quote:
Ik geloof niet dat iemand op jouw mening zit te wachten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte fan, vind ik.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:44 schreef Zaktabak het volgende:
Weer een neger Afrikaanse Europeaan in het publiek.
Erg fit hapje.quote:
Loop dan ook niet zo met je eigen domheid te koop.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand op jouw mening zit te wachten.
Jeetje en dat voor zo'n afgetrainde topatleet...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Barney heeft ook suukerziekte. Je verwacht het niet.
Afrikaanse-Amerikaanse Aziatische Australische Europeaan.quote:
Nou dat valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Jeetje en dat voor zo'n afgetrainde topatleet...
Ik ben gewoon een hele gewone jongen gebleven pik, de mensen in Bolle Jan vinden het niet leuk als je buiten je schoenen gaat lopen ook al heb je dertig miljard cd's verkocht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Loop dan ook niet zo met je eigen domheid te koop.
Ik ook. Misschien moet je dat eens naar haar twitteren.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien moet jij dat maar eens doen. Ik heb ons al aan Sensi voorgesteld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien moet je dat eens naar haar twitteren.
Is daar een publiek voor?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
Zipportal, voor uw spetterpoep aan offtopic plaatjes.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De halsbaard van jekel is echt smerig
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
dat moet zijn speknek verbergen, creëert de illusie van een schaduwquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De halsbaard van jekel is echt smerig
De link Ilse en Erik is toch snel gelegd?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
Ik heb met Kustaw Bessems getwitterd over Zwarte Piet, dat vond ik wel genoeg getwitter met BN'ers voor deze week.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet jij dat maar eens doen. Ik heb ons al aan Sensi voorgesteld.
Ze wordt levend gehouden door de Postcode 1 tegen 100quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:49 schreef alors het volgende:
Eerste jaren was leuk, toen was er niks, en toen was er 5 jaar bagger en dat nieuwe nummer vind ik wel weer okay.
Echt hè.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
Hey Cynixquote:
Als het een wedstrijdlivetopic was en GGMM was er niet dan weet je wel wat er was gebeurdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik herinner me nog de tijd dat dit een serieus discussie topic was.
Mij ook, maar op het moment dat ik haar volyoghurt merk je daar niks van.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb met Kustaw Bessems getwitterd over Zwarte Piet, dat vond ik wel genoeg getwitter met BN'ers voor deze week.
En Sensi lijkt me een naieve muts, mag je hebben.
Ik wist dat! Ik volg jou namelijk op twitter.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
Hoi Wim!quote:
\o Karinaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het een wedstrijdlivetopic was en GGMM was er niet dan weet je wel wat er was gebeurd
Ga jij nou maar dance luisteren, paardenvijg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wist dat! Ik volg jou namelijk op twitter.
Sodemieter op joh arrogante tepellikker!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar dance luisteren, paardenvijg.
Wordt moeilijk kiezen: Ilse of Carice.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Matthijs is ook wel gecharmeerd van haar.
Dat weet ik toch classicomano Frigo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wist dat! Ik volg jou namelijk op twitter.
Ken je ook de terreurpieten of de tietenpiet na doen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sodemieter op joh arrogante tepellikker!
Elke manquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Die heeft haar vast wel eens een duwtje gegeven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
en terecht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Gras is groen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die heeft haar vast wel eens een duwtje gegeven.
Ik volg classicromano ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat weet ik toch classicomano Frigo.
Ik ook.. Ze zingt ook echt mooiquote:
Goh.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef Zaktabak het volgende:
Je kan ook gewoon zien dat het Ilse was toen ze klein was
Ze is nu wel veel mooier.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef Zaktabak het volgende:
Als je classicromano volgt, dan volg je de verkeerde.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik volg classicromano ook.
Weet je nog die ene keer dat hij iets zinnigs twitterde?
De liedjes vind ik niet ZO. Niet mijn smaak. Wel een mooie stem.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook.. Ze zingt ook echt mooi
Ik kan geen spaans met een arabisch accent. Ik kan wel eventueel je caravan opblazen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ken je ook de terreurpieten of de tietenpiet na doen?
Eens maar het is saai.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook.. Ze zingt ook echt mooi
Ah joh, hoe heet die dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je classicromano volgt, dan volg je de verkeerde.
smeerlapquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef Zaktabak het volgende:
Dan steek ik jouw baard in de fik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan geen spaans met een arabisch accent. Ik kan wel eventueel je caravan opblazen.
Nee vind ik ook, hoewel de oudere liedjes wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
De liedjes vind ik niet ZO. Niet mijn smaak. Wel een mooie stem.
Nee die tweets van jou zijn lekker rullevant lelijke paardenpikkenlikker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik volg classicromano ook.
Weet je nog die ene keer dat hij iets zinnigs twitterde?
Hoe kleiner hoe beter he ouwe pik?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef Zaktabak het volgende:
Hjb lulquote:
De r weg en je hebt hem.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah joh, hoe heet die dan?
Ik dacht al: wat een onzin komt er uit, dat is niks voor Mani.
Allememachies jongetje, nu ben je aan de beurt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee die tweets van jou zijn lekker rullevant lelijke paardenpikkenlikker.
Dan geef ik al jouw slaven aan bij de IND onwijze sinnasappelneuker!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan steek ik jouw baard in de fik.
Nou en.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:54 schreef alors het volgende:
The Great Escape vind ik zo'n grafnummer met dat geitige refrein.
Almelo is Twente jongemanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon uit de schoenenwinkel in Almelo gehaald! Het Bolle Jan van de Achterhoek.
Die film is wel heel goedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:54 schreef alors het volgende:
The Great Escape vind ik zo'n grafnummer met dat geitige refrein.
Het beste is nog als je leutes groter is dan het slachtoffertje zelf, zodat het desbetreffende... Uh, ik houd al op.quote:
Onzin ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg toch dat ik haar leuk vindAls ik een man was zou ik haar ook leuk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |