Als ie onlangs tijdje op vakantie is geweest dan weet je wat er aan de hand was.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Die medicijnman lijkt op mijn buurman. Maar die is trambestuurder.
even de VN bellen dan maarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
Ik wilde als blanke deze rol ook spelen maar ik ben afgewezen wegens mijn huidskleur.
Ik ben èn niet blank èn niet zwart genoeg...dubbele afwijzing!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
Ik wilde als blanke deze rol ook spelen maar ik ben afgewezen wegens mijn huidskleur.
Dat.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Op zich wel leuk idee, maar ik ken de grap nu al.
Wie niet?quote:
Zo.quote:
Onderzoekscommissie moet er komen!quote:
quote:
Dieuwke dacht dat dit wel een leuke twist zou geven zo midden in een ontploft debat.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een pijnlijk item in het licht van alle zwarte piet ophef.
Raciaal stereotyperen door white privileged heterosexuals.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een pijnlijk item in het licht van alle zwarte piet ophef.
waarom?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:32 schreef daniel5 het volgende:
Kunnen ze bij dwdd niet eens ophouden met die 16-jarige nerdjes die denken dat het 1968 is en waar je (gelukkig) nooit meer van hoort?
omdat het kutmuziek is en omdat niemand het interesseert. van hoeveel van dit soort bandjes hoor je nou ooit nog wat van terug?quote:
ah je bedoelt dus gewoon dat jij het kutmuziek vindquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:43 schreef daniel5 het volgende:
[..]
omdat het kutmuziek is en omdat niemand het interesseert. van hoeveel van dit soort bandjes hoor je nou ooit nog wat van terug?
Kloptquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ah je bedoelt dus gewoon dat jij het kutmuziek vind
Dat is ook erg ja. Maar dat nog net iets liever dan zo'n puisterig jochie met lang haar die muziek maakt die m'n pa leuk vindt.quote:Ik heb zelf liever 100x dit dan b.v. weer van die singer-songwriter meuk waar je veel meer mee dood gegooid wordt in DWDD.
Het is per slot van rekening maar 1min bandjes...
Mijn pa vond dit nietsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:50 schreef daniel5 het volgende:
[..]
Dat is ook erg ja. Maar dat nog net iets liever dan zo'n puisterig jochie met lang haar die muziek maakt die m'n pa leuk vindt.
Ja het bevuilt op deze manier de nederlandse tv gewoon, met maar liefst 1 min per dagquote:Eigenlijk is elke dag een nieuwe artiest/band/dj/rapper ook teveel voor zo'n klein landje. Niet genoeg artiesten voor 5 keer per week een optreden.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kwam al toen ik Dionne zag.
Ook iets voor jou?quote:
Nee, ik ben blij met mijn huidige baan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |