Beste album van Daft Punkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:15 schreef Norrage het volgende:
Wat een troep was dat achteraf he, ongelooflijk. Alleen die Nile Rodgers nummers waren goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Ik vind voorlopig na 6 luisterbeurten dat er wel wat fillers op staan. Ze hadden mijn insziens nummertje of 3 moeten schrappen. Neemt niet weg dat er echt een aantal belachelijk sterke songs zijn met voor mij It's Never Over (Oh Orpheus) als absoluut prijsnummer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:58 schreef Felagund het volgende:
Wat is de algemene mening van het nieuwe AF album? Goed, maar te lang? Ik heb het zelf nog niet geluisterd, wacht netjes tot hij officieel uit is.
Ik dacht echt dat ik Tricot al veel luisterde met 13 keer ofzo in 3 weken, maar jij luistert 6 keer hetzelfde album op 1 dag?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:03 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vind voorlopig na 6 luisterbeurten dat er wel wat fillers op staan. Ze hadden mijn insziens nummertje of 3 moeten schrappen. Neemt niet weg dat er echt een aantal belachelijk sterke songs zijn met voor mij It's Never Over (Oh Orpheus) als absoluut prijsnummer.
Gewoon een heel goede plaat. Een klassieker zal 't niet worden, maar dat hoeft ook helemaal niet. Ik vind 't een gedurfde en grotendeels geslaagde stap van Arcade Fire.
Ja luister wel een hoop, maar herluister ook regelmatig wel dingen hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:56 schreef Z het volgende:
Zes keer op een dag dezelfde plaat is zinvoller dan de manier waarop jij luistert is mijn mening. Althans, ik heb het idee dat jij als een malle van alles aan het luisteren bent. Een inhaalslag met wat haast. Ik snap dat ook wel weer, er is nogal wat te ontdekken.
Zeg, Z, wist jij dat het gisteren 10 jaar geleden was dat jij deze topicreeks begon?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:56 schreef Z het volgende:
Zes keer op een dag dezelfde plaat is zinvoller dan de manier waarop jij luistert is mijn mening. Althans, ik heb het idee dat jij als een malle van alles aan het luisteren bent. Een inhaalslag met wat haast. Ik snap dat ook wel weer, er is nogal wat te ontdekken.
Wat is er bijzonder aan nr. 117?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:11 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Zeg, Z, wist jij dat het gisteren 10 jaar geleden was dat jij deze topicreeks begon?
MUZ / The Slacker Take-Over Plot (Centraal Indie Topic)quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:11 schreef Maxerazzi het volgende:
Zeg, Z, wist jij dat het gisteren 10 jaar geleden was dat jij deze topicreeks begon?
Jonathan Wilson had ik 6 keer geluisterd in 6 uur, en het album duurt 1 uurquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik Tricot al veel luisterde met 13 keer ofzo in 3 weken, maar jij luistert 6 keer hetzelfde album op 1 dag?
Dat kan ik niet hoor.
10 jaar! Dat is mooi. Moedig voorwaarts.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:11 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:15 schreef Z het volgende:
Voor iedereen een stukje hipstertaart.
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |