Fz telt ook mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:11 schreef remievandezande het volgende:
[..]
De juiste aanvlieghoek en snelheid toch?
Vind je dit een normale TT?quote:
Dat is een OPquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je dit een normale TT?
Je bent zelf op als je niet oppastquote:
Hoe pas ik niet op?? leef graag op de rand...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf op als je niet oppast
Sveriges största spelsajt som funnits sedan 1996. Här hittar du de senaste nyheterna om allt som händer i spelvärlden, det snabbaste filarkivet och de mestquote:
Doe mij maar hompen baconquote:
4 broodjes met licht pittig 48+ kaas?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:41 schreef Murdera het volgende:
mijn lunch weggewerkt na gedachte aan al dat eten. Zo beïnvloedbaar.
ook net 2 boterhammen weggeschranstquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:41 schreef Murdera het volgende:
mijn lunch weggewerkt na gedachte aan al dat eten. Zo beïnvloedbaar.
5.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
4 broodjes met licht pittig 48+ kaas?
Geen kaas?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
5.
Chocopasta, paté, paté, rookvlees, rookvlees.
Wat is deze?quote:
Wc randquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe pas ik niet op?? leef graag op de rand...
knabbelspek
knabbelspek om 9:00
Ja ja kansloze klapjosti. Nu weten we het wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:49 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Zin in een frietje kapsalon
Ja vind ik ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sveriges största spelsajt som funnits sedan 1996. Här hittar du de senaste nyheterna om allt som händer i spelvärlden, det snabbaste filarkivet och de mest
Magool ;')quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou niet van kaas.
Behalve als het gesmolten is.
Nee, niet de wc rand...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wc rand![]()
Ja wat.. liever full english breakfast
ow yeahquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wc rand![]()
Ja wat.. liever full english breakfast
Geen kaas lustenquote:
Minus bonenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niet de wc rand...
Bonen en spek en ei en vet?
Ja dat vind ik lekker, alleen wel de buitenkant.. de binnenkant vind ik vies en laat ik liggenquote:
geen bonen lustenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minus bonen![]()
Dat is te gezond
Ik lust geen gorgonzolaquote:
ik vind er weinig aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat vind ik lekker, alleen wel de buitenkant.. de binnenkant vind ik vies en laat ik liggen
Ik vind het goor droog varkensvoerquote:
Chips met chilisaus ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind er weinig aan.
behalve met een beetje chili saus
Maar wel gewoon... kaas..?quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minus bonen![]()
Dat is te gezond
Gewoon een vlot maken van je haar en daar op weg drijvenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze zouden me kaalgeschoren de grens over moeten schoppen.
Kaas is goden/bazenvoedselquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wel gewoon... kaas..?
[..]
En nog steeds heb ik het beeld bij jou van een snooki van een tijdje terug... qua formaat dan
Richting Oost-Duitsland jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze zouden me kaalgeschoren de grens over moeten schoppen.
ik had gewoon gelachenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klapt hier net iemand vol tegen de deur aan
Moest moeite doen om niet te lachen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Richting Oost-Duitsland ja
Wel goede raves daarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Richting Oost-Duitsland ja
Sowiesoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaas is goden/bazenvoedsel![]()
Qua formaat in de breedte zeker ?!
Berlijn is hartstikke lachen johquote:
Ik ga dit jaar of begin volgend jaar naar Berlijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel goede raves daarWil daar sowieso nog een keer heen
Snooki is 1.42 ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso
Hahaha ja idd.. qua formaat en breedte ;p zit ik fout?
weet je niet, je bent er nog niet geweestquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Berlijn is hartstikke lachen joh
ik wil ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar of begin volgend jaar naar Berlijn
heb alleen een dag door de stad daar gelopen. Dat vond ik niet zo bijzonder eigenlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of allebeiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wowquote:
Uhm jawel?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet je niet, je bent er nog niet geweest
[..]
ik wil ook
Ik wil ook naar de Zoo en misschien moet er ook nog een console gekocht worden die dus in Duitsland al wel in de winkel ligtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb alleen een dag door de stad daar gelopen. Dat vond ik niet zo bijzonder eigenlijk.
Ja gewoon yoloquote:
Ja dat klopt, ik ben maar 1. 448mquote:
oh ik dacht jij ook, omdat je vroeg of ik nog tips hadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm jawel?Jij was degene die er nog nooit geweest was toch?
Ik ben er geweest met een schoolexcursie, inclusief concentratiekamp
Lol XDquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ga jij eens als de wieı̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̨deweerga je scherm afvegen
R+R IS R+R BACK XDquote:
Nou ja nu ga ik er zelfstandig heenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ik dacht jij ook, omdat je vroeg of ik nog tips had
welk kamp?
welke console?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de Zoo en misschien moet er ook nog een console gekocht worden die dus in Duitsland al wel in de winkel ligt
maar niet alleen neem ik aan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja nu ga ik er zelfstandig heen
Sachsenhausen..
Ja eh.. weet ik nog niet.. die dan uit is.. en ik weet nog niet welke van de tweequote:
Neem je er een voor mij mee?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. weet ik nog niet.. die dan uit is.. en ik weet nog niet welke van de twee
xbox of ps
Nee dat kan niet.. ik mag maar 20 kilo in de bagage meenemen en ik ga natuurlijk een shitload aan Duits voedsel meenemenquote:
Geen ps4 halen maar xbonequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. weet ik nog niet.. die dan uit is.. en ik weet nog niet welke van de twee
xbox of ps
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat kan niet.. ik mag maar 20 kilo in de bagage meenemen en ik ga natuurlijk een shitload aan Duits voedsel meenemen
een koffer vol bratwurst incheckenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat kan niet.. ik mag maar 20 kilo in de bagage meenemen en ik ga natuurlijk een shitload aan Duits voedsel meenemen
Allebeiquote:
Ja ehhh sorry hoorquote:
Mijn gedachte ook jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een koffer vol bratwurst inchecken
Nerdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allebei
#goodlife #laat het geld maar rollen # yolo thee met thee smaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
NerdJa maar ik weet het nog niet zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zou 300kg spareribs meenemenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, misschien zaterdag nog maar eens in duitsland inkopen gaan doen
het restaurant waar we zondag heen waren gelopen had echt goddelijke spare ribsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou 300kg spareribs meenemen
Wat speel je dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar ik weet het nog niet zeker
horecaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat voor bijbaantjes werken veel vrouwen?
Ik denk dat ik daar nog maar 1 keer van mijn leven daar ben geweestquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het restaurant waar we zondag heen waren gelopen had echt goddelijke spare ribs
als je ooit in valkenburg bent moet je daar heen
PEGGLE !!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat speel je dan?ben afgeknapt op gta5 na uitspelen
Peggle voor next genquote:
ik zie ook geen reden om er als toerist heen te gaan, maar veel toeristen zien dat anders schijnbaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar nog maar 1 keer van mijn leven daar ben geweest
Misschien dat even laten liggen en contact maken met vrouwenquote:
daarom zoek ik ook een baantje waar veel vrouwen werkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien dat even laten liggen en contact maken met vrouwen
net als dat oude vrouwtje op TV dat een paar miljoen euro gewonnen had en op de vraag wat ze met een geld ging doen het volgende antwoord gaf:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie ook geen reden om er als toerist heen te gaan, maar veel toeristen zien dat anders schijnbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supermarkt, Horeca of een kleding winkelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
daarom zoek ik ook een baantje waar veel vrouwen werken
meer contact
Daar werken toch alleen meisjes?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Supermarkt, Horeca of een kleding winkel![]()
Ik zou het wel weten btw... zou bij Douglas solliciteren
Je moet niet op jacht gaan naar een vrouw, als een vrouw merkt dat je wanhopig bent is het snel klaar. Leef je leven en laat het op je afkomen. Ga met wat vrienden naar een feest, drink wat en chant ieks.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat voor bijbaantjes werken veel vrouwen?
Zie wel eens een enkele homo hoor. En er werken 9 vd 10x echt diamantjes van dames daarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Daar werken toch alleen meisjes?volgens mij wordt je daar als jongen niet eens aangenomen.
heb ik nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef Nestalgie het volgende:
Ga met wat vrienden naar een feest,
Ja klopt ik gluur altijd ff naar binnen als ik langs zo'n zaak fiets, maar volgens mij zijn dat wel pretentieuze meisjes thoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie wel eens een enkele homo hoor. En er werken 9 vd 10x echt diamantjes van dames daar
Maak die dan. Ga een hobby zoeken en ga werken. zoek geen werk voor de dames maar zoek werk wat je leuk lijkt.quote:
Isseleukquote:
Pegglemaster ja ?quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Oh god dit is treurig.
wat is dat voor een kk test.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Oh god dit is treurig.
Werken is toch niet leuk man. :'j)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Maak die dan. Ga een hobby zoeken en ga werken. zoek geen werk voor de dames maar zoek werk wat je leuk lijkt.
Je moet ff inkomen, maar als je een leuke baan hebt met leuke collega's is het wel leuk, mi papi.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Werken is toch niet leuk man. :'j)
Boks.. ooit een keer 5,5 uur achter elkaar gedaan.. en toen was ik het zat en gelijk gaan slapenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Helemaal uitgespeeld (alle sterren behaald) en was ook echt ver met die achievements.
Ga toch scrabbelenquote:
Als je zegt dat je veel geld hebt boeit dat nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja klopt ik gluur altijd ff naar binnen als ik langs zo'n zaak fiets, maar volgens mij zijn dat wel pretentieuze meisjes tho
Op schiphol werken ook echt hele mooie meisjes kwam ik van de zomer achter... maar wel allemaal giants zijn ze.... maar wel sexy.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga toch scrabbelen
[..]
Als je zegt dat je veel geld hebt boeit dat niet
Ik doe al wordfeud... dat vind ik wel genoegquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga toch scrabbelen
[..]
Als je zegt dat je veel geld hebt boeit dat niet
lees je ook 50 tinten grijs? want allleen huisvrouwen spelen tegenwoordig nog wordfeudquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe al wordfeud... dat vind ik wel genoeg
Doe je dat nog steeds? Ik speel Bloody Harryquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe al wordfeud... dat vind ik wel genoeg
Ik kop hem niet in.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Op schiphol werken ook echt hele mooie meisjes kwam ik van de zomer achter... maar wel allemaal giants zijn ze.... maar wel sexy.
??quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe je dat nog steeds? Ik speel Bloody Harry
[..]
Ik kop hem niet in.
Nee, bah.. ik ben puriteins hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lees je ook 50 tinten grijs? want allleen huisvrouwen spelen tegenwoordig nog wordfeud
Jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe je dat nog steeds? Ik speel Bloody Harry
[..]
Ik kop hem niet in.
ik wil wel huisman wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, bah.. ik ben puriteins hoor
Haha gianni en wh zijn huisvrouwen
Lui wezen.. Lijkt me wel saai ergens..quote:
wacht, 4ebe noemt mij een lui wezen??quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lui wezen.. Lijkt me wel saai ergens..
Voor jou zijn alle vrouwen grootquote:
Fulltime? Dan moet je wel minstens 5 kinderen krijgen en een beetje verspreid, zodat er zo lang mogelijk ook nog steeds heel jonge kinderen zijn die veel aandacht nodig hebben.quote:
Ik krijg van iets anders geen genoegquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
krijg er geen genoeg van
nee, geen kinderenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Fulltime? Dan moet je wel minstens 5 kinderen krijgen en een beetje verspreid, zodat er zo lang mogelijk ook nog steeds heel jonge kinderen zijn die veel aandacht nodig hebben.
Weer zo'n sukkel, goddomme man, I can't.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Oh god dit is treurig.
Die jongen is de definitie van betaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weer zo'n sukkel, goddomme man, I can't.
Snap die wijven ook niet. Kolere man, zo'n bitch wil je toch gewoon door de hele kamer rammen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die jongen is de definitie van beta
Ja je kan jezelf altijd wel bezig houden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, geen kinderen
gewoon groot huis en veel tuin waar veel onderhoud aan te doen is
misschien wat dieren erbij enzo
Dat soort verhalen gelovenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die jongen is de definitie van beta
Genoeg Modussen op de wereld die dat laten gebeuren.quote:
Wellicht, maar zo erg kan toch echt niet?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Genoeg Modussen op de wereld die dat laten gebeuren.
beetje boeren enzoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja je kan jezelf altijd wel bezig houden.
Veel bomen neerzetten. Fruitbomen, notenbomen. Kun je je lekker bezig houden met noten rapen en fruit plukken en bladeren opruimen.
wat dan? Mij onbeperkt beledigen zoals Snooki tegen mij zeggen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik krijg van iets anders geen genoeg
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht, 4ebe noemt mij een lui wezen??
in welke twilight zone zijn we terecht gekomen??
Van sultana's. Zit op dit moment in een sultana zonequote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
wat dan? Mij onbeperkt beledigen zoals Snooki tegen mij zeggen?
met je lul jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap die wijven ook niet. Kolere man, zo'n bitch wil je toch gewoon door de hele kamer rammen.
Ik adem en knipper met mijn ogen ook nog eensquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, je FOK!t,facebookt, eet en slaapt elke dag. Dat zijn toch al 4 dingen.
Ik hoop dat het prikt.. echtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van sultana's. Zit op dit moment in een sultana zone
Nee, juist niet... doet mij pijn in het hart om zulk soort dingen te zeggen.. echt
Ik 'werk' 44 uur in de week, ben ik dan lui?quote:
Denk het wel jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
US / Userfoto's #311 - u nu!
Is dit nou serieus?
Lijkt best wel toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij lijkt imo een beetje op een vrouw die ik laatst op tv zag.
http://www.rtlxl.nl/#!/zo(...)82-8ffe-234764015636
Vanaf 1:35
ja, omdat je werk tussen aanhalingstekens zetquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik 'werk' 44 uur in de week, ben ik dan lui?
denk het.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
US / Userfoto's #311 - u nu!
Is dit nou serieus?
hij zou jou misschien ook doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:09 schreef Nestalgie het volgende:
Zou die tina wel doen, lekker wijf
geeft niet man, ook die mensen willen soms seksquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:17 schreef Nestalgie het volgende:
Hij? Oh wist wel dat het een man.was haha, was maar een grapje hoor hahah. Echt! :$
veel plezier manquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
"Zaterdag paaldansen met een paar chicks en daarna bij haar zus chillen, maandag tentamen"
yumquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb yum yum noodles, maar ik zal maar op het dak gaan zitten voordat er hier mensen over de geur gaan klagen
Gewoon flinke diarree geur produceren, dan klaagt er niemand over de noodles.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb yum yum noodles, maar ik zal maar op het dak gaan zitten voordat er hier mensen over de geur gaan klagen
Ze hebben geen rundquote:
Dat kan ik niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon flinke diarree geur produceren, dan klaagt er niemand over de noodles.
Paaldansen is gewoon een echte sport hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
"Zaterdag paaldansen met een paar chicks en daarna bij haar zus chillen, maandag tentamen"
U juffrouw, mag mijn bips zoenenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat het prikt.. echt
Dat prikt vast ookquote:
Kieeeeeepquote:
Jij hebt een snor?quote:
Jouw bips is vast behaard..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt een snor?
Trouwens, waarom zou je een andere smaak noodles nemen dan kip?
Dat hebben ze nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen eend?
volgende keer indomie pakken
en dan rendang ofzoiets
indomie kun je ook in een beker kopen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet
En dit zit in een handige beker.. hoef ik alleen warm water bij te doen
Ik geloof dat ik heel goed ben in wiskunde en kan vliegen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je maar in je zelf geloofd kan alles!!1
Ze noemen mij daarom nu retardedpup.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo glad als een aalquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw bips is vast behaard..![]()
ja omdat beef ook lekker is
Mensen die groentensmaak nemen!
Heb jij met deze gedachtegang al iets bereikt waarvan je nooit had durven dromen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Long hairquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij met deze gedachtegang al iets bereikt waarvan je nooit had durven dromen?
Heb jou toch hier bij mij thuis over de vloer gehad :$quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij met deze gedachtegang al iets bereikt waarvan je nooit had durven dromen?
Pics van je aalgladde bipsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze noemen mij daarom nu retardedpup.
[..]
Nee, ik ben zo glad als een aalsrs.
Beef is ook wel lekker, maar dan nog kip!
Ikheb wel eens groentesmaak als er geen kip is. Eend hoef ik niet en garnaal zie ik alleen die chineesjes mee in de weer.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pics van je aalgladde bips![]()
Mjanee garnaal is goorkreeg iemand eens een allergische reactie van
rode kring om zn mond
!!
Neequote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pics van je aalgladde bips![]()
Mjanee garnaal is goorkreeg iemand eens een allergische reactie van
rode kring om zn mond
!!
Tuurlijk welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet eens iets voor te doen.
Prioriteiten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms moet er ook gewerkt worden
oh?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms moet er ook gewerkt worden
ik zie de mijne ook niet vaak. ik hoor hem alleen vaker door een telefoon schreeuwenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als ik mijn chef 1x in de week zie is het veel
Vas? Skyler?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vas vindt haar ook wel lekker.
Als je die deuren dicht gooit, schop ik tegen je SPR..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:37 schreef Salatrel het volgende:
Goeiemorgen ik net zo van huh perron aan de verkeerde kantwaren we nog maar in woerden ipv Breukelen
Ik dacht dat het dolfijnen waren...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:57 schreef fyah het volgende:
HAHAHAHA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
:-P
[ afbeelding ]
ok een beetje grappig wel
Ze heeft wel iets idd, hoewel ik haar hoofd niet zo vind. Maar op bewegend beeld stoort dat niet.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb jou toch hier bij mij thuis over de vloer gehad :$
Hahahahaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets idd, hoewel ik haar hoofd niet zo vind. Maar op bewegend beeld stoort dat niet.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Zoals ik al eerder zei:quote:
wow.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei:
Keihard, tot dat ze bloed en huilt.
gat in de deur trein opgeheven 4ebe met een lading boze reizigers op het perron en sally eerder naar huis ivm agressie ik zeg doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je die deuren dicht gooit, schop ik tegen je SPR..
De inwoners van Maarn zijn keurige mensen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gat in de deur trein opgeheven 4ebe met een lading boze reizigers op het perron en sally eerder naar huis ivm agressie ik zeg doen
maarnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De inwoners van Maarn zijn keurige mensen.
Die worden vast niet boos.
ik ken je niet eensquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen selfies van mij hier plaatsen aub. TR gemacht.
Notes verzamelen. Altijd leukquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daarom vergeef ik je dit ook wel. Je zal hooguit een note krijgen
Jij hebt er geen, newbie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:36 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Notes verzamelen. Altijd leuk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2013 17:40:50 ]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:40 schreef xcachet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]Wat voor studierichting doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Goed handschrift, zal groeten de volgende keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Grapje. Economie doe ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah thnx. Mijn handschrifteninzicht is nog niet zo goed.
wtf?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:50 schreef fyah het volgende:
[..]
ok even testen: wie is de economie van china?
Heleen Mees.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:50 schreef fyah het volgende:
[..]
ok even testen: wie is de economie van china?
Zwarte piet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:03 schreef fyah het volgende:
De linkse heeft wat de anderen niet hebben
Mijn voorkeur?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:03 schreef fyah het volgende:
De linkse heeft wat de anderen niet hebben
[..]Geil, een echt meisjeshandschrift.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt ofzo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geil, een echt meisjeshandschrift.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geil, een echt meisjeshandschrift.
Ik kan dat filmpje van dat 'Komen wij op tv?' meisje niet terug vinden.quote:
Wat jullie? Ik ben een eigen individu hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denken dat ik srs 14 ben
Ik maak een verkeerde indruk op jullie.
15?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denken dat ik srs 14 ben
Ik maak een verkeerde indruk op jullie.
Jij bent niet de enige.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wat jullie? Ik ben een eigen individu hoor
neequote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, dat is al best oud, ik ben net 15.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:54 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Mijn moeder elke dag, en niet te zuinig ook.
Heb je al seksuele voorlichting gehad?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:57 schreef xcachet het volgende:
Dat antwoord zag je niet aankomen he.
Laten we het niveau van deze SC hoog houden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je al seksuele voorlichting gehad?
Welk niveau.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laten we het niveau van deze SC hoog houden.
Dat is best wel jammer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:02 schreef Gridlok het volgende:
nog nooit meegemaakt iig, sowieso laag nu dwc absent is.
EIgenlijk niet neequote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:57 schreef xcachet het volgende:
Dat antwoord zag je niet aankomen he.
Autisme is juist bij moeite van verandering aka altijd hetzelfde, dus je steek nu een mes in je eigen rugquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal hem bij elke post even veranderen zodat je geen autistische aanvallen krijgt.
Misschien ben ik wel jullie redding. Ik heb altijd kwaliteit posts.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja he, ik denk dat ik er maar een verhaal over ga schrijven in mijn poëzieboekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag nog gta online met hem geplayed. Was mooiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:02 schreef Gridlok het volgende:
nog nooit meegemaakt iig, sowieso laag nu dwc absent is.
Jij had schijnbaar meer moeite met mijn superman PIquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Autisme is juist bij moeite van verandering aka altijd hetzelfde, dus je steek nu een mes in je eigen rug
Je bent hier toch al vaker geweest? Alleen dan onder een andere naam.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:05 schreef xcachet het volgende:
Misschien ben ik wel jullie redding. Ik heb altijd kwaliteit posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |