Ja ehhh sorry hoorquote:
Mijn gedachte ook jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een koffer vol bratwurst inchecken
Nerdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allebei
#goodlife #laat het geld maar rollen # yolo thee met thee smaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
NerdJa maar ik weet het nog niet zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zou 300kg spareribs meenemenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, misschien zaterdag nog maar eens in duitsland inkopen gaan doen
het restaurant waar we zondag heen waren gelopen had echt goddelijke spare ribsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou 300kg spareribs meenemen
Wat speel je dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar ik weet het nog niet zeker
horecaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat voor bijbaantjes werken veel vrouwen?
Ik denk dat ik daar nog maar 1 keer van mijn leven daar ben geweestquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het restaurant waar we zondag heen waren gelopen had echt goddelijke spare ribs
als je ooit in valkenburg bent moet je daar heen
PEGGLE !!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat speel je dan?ben afgeknapt op gta5 na uitspelen
Peggle voor next genquote:
ik zie ook geen reden om er als toerist heen te gaan, maar veel toeristen zien dat anders schijnbaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar nog maar 1 keer van mijn leven daar ben geweest
Misschien dat even laten liggen en contact maken met vrouwenquote:
daarom zoek ik ook een baantje waar veel vrouwen werkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien dat even laten liggen en contact maken met vrouwen
net als dat oude vrouwtje op TV dat een paar miljoen euro gewonnen had en op de vraag wat ze met een geld ging doen het volgende antwoord gaf:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie ook geen reden om er als toerist heen te gaan, maar veel toeristen zien dat anders schijnbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supermarkt, Horeca of een kleding winkelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
daarom zoek ik ook een baantje waar veel vrouwen werken
meer contact
Daar werken toch alleen meisjes?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Supermarkt, Horeca of een kleding winkel![]()
Ik zou het wel weten btw... zou bij Douglas solliciteren
Je moet niet op jacht gaan naar een vrouw, als een vrouw merkt dat je wanhopig bent is het snel klaar. Leef je leven en laat het op je afkomen. Ga met wat vrienden naar een feest, drink wat en chant ieks.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat voor bijbaantjes werken veel vrouwen?
Zie wel eens een enkele homo hoor. En er werken 9 vd 10x echt diamantjes van dames daarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Daar werken toch alleen meisjes?volgens mij wordt je daar als jongen niet eens aangenomen.
heb ik nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef Nestalgie het volgende:
Ga met wat vrienden naar een feest,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |