Ik weet het.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, dat is al best oud, ik ben net 15.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:54 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Mijn moeder elke dag, en niet te zuinig ook.
Heb je al seksuele voorlichting gehad?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:57 schreef xcachet het volgende:
Dat antwoord zag je niet aankomen he.
Laten we het niveau van deze SC hoog houden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je al seksuele voorlichting gehad?
Welk niveau.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laten we het niveau van deze SC hoog houden.
Dat is best wel jammer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:02 schreef Gridlok het volgende:
nog nooit meegemaakt iig, sowieso laag nu dwc absent is.
EIgenlijk niet neequote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:57 schreef xcachet het volgende:
Dat antwoord zag je niet aankomen he.
Autisme is juist bij moeite van verandering aka altijd hetzelfde, dus je steek nu een mes in je eigen rugquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal hem bij elke post even veranderen zodat je geen autistische aanvallen krijgt.
Misschien ben ik wel jullie redding. Ik heb altijd kwaliteit posts.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja he, ik denk dat ik er maar een verhaal over ga schrijven in mijn poëzieboekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag nog gta online met hem geplayed. Was mooiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:02 schreef Gridlok het volgende:
nog nooit meegemaakt iig, sowieso laag nu dwc absent is.
Jij had schijnbaar meer moeite met mijn superman PIquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Autisme is juist bij moeite van verandering aka altijd hetzelfde, dus je steek nu een mes in je eigen rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |