Probleem opgelost. Volgende!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:10 schreef Toradora het volgende:
Wat ben ik blij dat ik morgen hier weg ben zeg...
Hartstikke prima allemaal, maar zoek een toilet of bosje ofzo. Je gaat toch niet random tegen iemands voordeur pissen, er staat notabene een boom voor ons huis! Had die gepakt ofzoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:11 schreef zovty het volgende:
Het is ook zo goed als onmogelijk om te stoppen met pissen als je eenmaal begonnen bent. Het is in ieder geval pijnljik en slecht voor je gezondheid.
Onterechte klacht.
Juistquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
Als ik mijn ogen dicht doe, zie ik het bijna voor me
voordeur geeft meer voldoening.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:13 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hartstikke prima allemaal, maar zoek een toilet of bosje ofzo. Je gaat toch niet random tegen iemands voordeur pissen, er staat notabene een boom voor ons huis! Had die gepakt ofzo
Hey Lucassen! Alles goed?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voordeur geeft meer voldoening.
vooral als de brievenbus op pikhoogte hangt
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:10 schreef Toradora het volgende:
Het moet echt niet gekker worden in mijn buurt....![]()
toen mijn buurvrouw hem confronteerde liep hij gewoon al pissend op haar af! Dat klopt inderdaad want je zag een spoor van pis in onze voortuin.![]()
geen idee wie eric is, maar nee, niet recent..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:24 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Eric, ouwe pik. Laatste tijd nog wat brievenbussen binnengezeken?
Wat een poep zwerver.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:23 schreef rijsttafel het volgende:
Bij mij had er een keer een zwerver in de portiek zitten schijten.
En daarna poepportiekquote:
Lekker danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:23 schreef rijsttafel het volgende:
Bij mij had er een keer een zwerver in de portiek zitten schijten.
Haantje, lekker geil ding van mequote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:29 schreef haan33 het volgende:
Heb je deze infantiele zeikmus met haar probleempjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |