Ja klopt ik gluur altijd ff naar binnen als ik langs zo'n zaak fiets, maar volgens mij zijn dat wel pretentieuze meisjes thoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie wel eens een enkele homo hoor. En er werken 9 vd 10x echt diamantjes van dames daar
Maak die dan. Ga een hobby zoeken en ga werken. zoek geen werk voor de dames maar zoek werk wat je leuk lijkt.quote:
Isseleukquote:
Pegglemaster ja ?quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Oh god dit is treurig.
wat is dat voor een kk test.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Oh god dit is treurig.
Werken is toch niet leuk man. :'j)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Maak die dan. Ga een hobby zoeken en ga werken. zoek geen werk voor de dames maar zoek werk wat je leuk lijkt.
Je moet ff inkomen, maar als je een leuke baan hebt met leuke collega's is het wel leuk, mi papi.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Werken is toch niet leuk man. :'j)
Boks.. ooit een keer 5,5 uur achter elkaar gedaan.. en toen was ik het zat en gelijk gaan slapenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Helemaal uitgespeeld (alle sterren behaald) en was ook echt ver met die achievements.
Ga toch scrabbelenquote:
Als je zegt dat je veel geld hebt boeit dat nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja klopt ik gluur altijd ff naar binnen als ik langs zo'n zaak fiets, maar volgens mij zijn dat wel pretentieuze meisjes tho
Op schiphol werken ook echt hele mooie meisjes kwam ik van de zomer achter... maar wel allemaal giants zijn ze.... maar wel sexy.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga toch scrabbelen
[..]
Als je zegt dat je veel geld hebt boeit dat niet
Ik doe al wordfeud... dat vind ik wel genoegquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga toch scrabbelen
[..]
Als je zegt dat je veel geld hebt boeit dat niet
lees je ook 50 tinten grijs? want allleen huisvrouwen spelen tegenwoordig nog wordfeudquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe al wordfeud... dat vind ik wel genoeg
Doe je dat nog steeds? Ik speel Bloody Harryquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe al wordfeud... dat vind ik wel genoeg
Ik kop hem niet in.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Op schiphol werken ook echt hele mooie meisjes kwam ik van de zomer achter... maar wel allemaal giants zijn ze.... maar wel sexy.
??quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe je dat nog steeds? Ik speel Bloody Harry
[..]
Ik kop hem niet in.
Nee, bah.. ik ben puriteins hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lees je ook 50 tinten grijs? want allleen huisvrouwen spelen tegenwoordig nog wordfeud
Jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe je dat nog steeds? Ik speel Bloody Harry
[..]
Ik kop hem niet in.
ik wil wel huisman wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, bah.. ik ben puriteins hoor
Haha gianni en wh zijn huisvrouwen
Lui wezen.. Lijkt me wel saai ergens..quote:
wacht, 4ebe noemt mij een lui wezen??quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lui wezen.. Lijkt me wel saai ergens..
Voor jou zijn alle vrouwen grootquote:
Fulltime? Dan moet je wel minstens 5 kinderen krijgen en een beetje verspreid, zodat er zo lang mogelijk ook nog steeds heel jonge kinderen zijn die veel aandacht nodig hebben.quote:
Ik krijg van iets anders geen genoegquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
krijg er geen genoeg van
nee, geen kinderenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Fulltime? Dan moet je wel minstens 5 kinderen krijgen en een beetje verspreid, zodat er zo lang mogelijk ook nog steeds heel jonge kinderen zijn die veel aandacht nodig hebben.
Weer zo'n sukkel, goddomme man, I can't.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Oh god dit is treurig.
Die jongen is de definitie van betaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weer zo'n sukkel, goddomme man, I can't.
Snap die wijven ook niet. Kolere man, zo'n bitch wil je toch gewoon door de hele kamer rammen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die jongen is de definitie van beta
Ja je kan jezelf altijd wel bezig houden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, geen kinderen
gewoon groot huis en veel tuin waar veel onderhoud aan te doen is
misschien wat dieren erbij enzo
Dat soort verhalen gelovenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die jongen is de definitie van beta
Genoeg Modussen op de wereld die dat laten gebeuren.quote:
Wellicht, maar zo erg kan toch echt niet?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Genoeg Modussen op de wereld die dat laten gebeuren.
beetje boeren enzoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja je kan jezelf altijd wel bezig houden.
Veel bomen neerzetten. Fruitbomen, notenbomen. Kun je je lekker bezig houden met noten rapen en fruit plukken en bladeren opruimen.
wat dan? Mij onbeperkt beledigen zoals Snooki tegen mij zeggen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik krijg van iets anders geen genoeg
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht, 4ebe noemt mij een lui wezen??
in welke twilight zone zijn we terecht gekomen??
Van sultana's. Zit op dit moment in een sultana zonequote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
wat dan? Mij onbeperkt beledigen zoals Snooki tegen mij zeggen?
met je lul jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap die wijven ook niet. Kolere man, zo'n bitch wil je toch gewoon door de hele kamer rammen.
Ik adem en knipper met mijn ogen ook nog eensquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, je FOK!t,facebookt, eet en slaapt elke dag. Dat zijn toch al 4 dingen.
Ik hoop dat het prikt.. echtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van sultana's. Zit op dit moment in een sultana zone
Nee, juist niet... doet mij pijn in het hart om zulk soort dingen te zeggen.. echt
Ik 'werk' 44 uur in de week, ben ik dan lui?quote:
Denk het wel jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
US / Userfoto's #311 - u nu!
Is dit nou serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |