Snooki is 1.42 ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso
Hahaha ja idd.. qua formaat en breedte ;p zit ik fout?
weet je niet, je bent er nog niet geweestquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Berlijn is hartstikke lachen joh
ik wil ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar of begin volgend jaar naar Berlijn
heb alleen een dag door de stad daar gelopen. Dat vond ik niet zo bijzonder eigenlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of allebeiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wowquote:
Uhm jawel?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet je niet, je bent er nog niet geweest
[..]
ik wil ook
Ik wil ook naar de Zoo en misschien moet er ook nog een console gekocht worden die dus in Duitsland al wel in de winkel ligtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb alleen een dag door de stad daar gelopen. Dat vond ik niet zo bijzonder eigenlijk.
Ja gewoon yoloquote:
Ja dat klopt, ik ben maar 1. 448mquote:
oh ik dacht jij ook, omdat je vroeg of ik nog tips hadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm jawel?Jij was degene die er nog nooit geweest was toch?
Ik ben er geweest met een schoolexcursie, inclusief concentratiekamp
Lol XDquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ga jij eens als de wieı̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̨deweerga je scherm afvegen
R+R IS R+R BACK XDquote:
Nou ja nu ga ik er zelfstandig heenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ik dacht jij ook, omdat je vroeg of ik nog tips had
welk kamp?
welke console?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de Zoo en misschien moet er ook nog een console gekocht worden die dus in Duitsland al wel in de winkel ligt
maar niet alleen neem ik aan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja nu ga ik er zelfstandig heen
Sachsenhausen..
Ja eh.. weet ik nog niet.. die dan uit is.. en ik weet nog niet welke van de tweequote:
Neem je er een voor mij mee?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. weet ik nog niet.. die dan uit is.. en ik weet nog niet welke van de twee
xbox of ps
Nee dat kan niet.. ik mag maar 20 kilo in de bagage meenemen en ik ga natuurlijk een shitload aan Duits voedsel meenemenquote:
Geen ps4 halen maar xbonequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. weet ik nog niet.. die dan uit is.. en ik weet nog niet welke van de twee
xbox of ps
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat kan niet.. ik mag maar 20 kilo in de bagage meenemen en ik ga natuurlijk een shitload aan Duits voedsel meenemen
een koffer vol bratwurst incheckenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat kan niet.. ik mag maar 20 kilo in de bagage meenemen en ik ga natuurlijk een shitload aan Duits voedsel meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |