quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:51 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Klopt helemaal over dat het werk niet geweldig is en het niet geweldig verdient, ik heb zelf sinds kort een ander baantje ernaast. Maar ik blijf lekker in de winkel hangen gewoon voor de mensen die er werken. Te leuk om op te geven. Doe er je voordeel mee. Als je het niks vindt kun je altijd snel kappen.
Ik heb het artikel eventjes voor je opgezocht, zodat je zelf op onderzoek kunt gaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:57 schreef firefly3 het volgende:
Magnetronkoffie, ik kijk altijd eerst hoe ze het getoets hebben. Heb zelf in het wetenschappelijk wereldje gezeten en ik weet hoeveel troep er is.
Sorry hoor maar dat is dus weer zo'n typisch kut onderzoek. Waar je niets aan hebt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb het artikel eventjes voor je opgezocht, zodat je zelf op onderzoek kunt gaan
Link
Al is dit artikel uit 2009, ik -dacht- dat er ook een soortgelijk nieuwsartikel dit jaar al verschenen was, maar die kan ik zo snel niet vinden.
Kijk, het probleem van een geloof is dat het voor de ene persoon wel werkt en voor de ander weer niet. Daarom is de ene persoon gelukkiger als gelovige en de ander juist weer niet.
Ik vind het hartstikke prima als PUA voor jou werkt en nog beter als je anderen daarmee ook kunt helpen, -echter- het zal niet voor iedereen werken, net zoals geloof ook niet voor iedereen werkt.
De reden waarom ik op je inging is omdat ik de indruk heb dat je nieuwe gelovigen aan het "recruiteren" bent voor je eigen topic/geloof btw. Een ander een geloof opleggen vind ik zo fout als het maar kan. Prima als je nieuwelingen wilt verwijzen naar je eigen topic (by all means!), maar ga a.u.b. van dit topic niet een 2e PUA topic maken
Wat wij er als topic-deelnemers aan hebben is het volgende:quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:12 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat is dus weer zo'n typisch kut onderzoek. Waar je niets aan hebt.
Kijk het klopt misschien wel wat er staat, maar heeft er ook maar 1 iemand in deze topic reeks wat aan? Nee, mensen moeten tussen hun oren veranderen, niet in hun portemonnee.
blijken simpelweg niet te kloppen. Dat is de enige reden dat ook_gek dit bij firefly heeft aangekaart. Echter firefly gelooft (iit jijzelf, jij houdt het nog in het midden of het klopt of niet) ab-so-luut dat dat onderzoek niet kan kloppen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Helpt toch niet. Alles wat tegen het "ik ben goed genoeg" principe in gaat kan zelfs tegen je werken. Geen enkele vrouw zal vallen omdat diegene op een motor zit, ze kijken allemaal naar de persoon daarop.
Vergeet niet, het is ook_gek's voorbeeld, ik heb alleen maar het artikel omhoog gehaald waar hij (naar ik meen) naar refereerde.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:17 schreef firefly3 het volgende:
Nu komt de aap al uit de mouw, ja vrouwen voelen zich aangetrokken tot status. Maar je voorbeeld is een eerste blik, en dus totaal niet over ontmoeting tot aan seks! Het is nog steeds dezelfde man die een connectie met haar moet opbouwen.
Inderdaad, gewoon praten over dingen waar meisjes het met elkaar ook over hebben. Dan krijg je zeker die aantrekkingskrachtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nerdig? Praten meisjes in jouw klas dan verder nooit over hoe moeilijk dit proefwerk was of dat ze dat proefwerk zo goed voorbereid hebben enzo?
Lijkt me heeeeel sterk dat ze het daar -nooit- over hebben
Je hebt blijkbaar mijn boodschap niet juist geinterpreteerd, want dit hier ging om een enkel voorbeeld. Waar heb ik beweerd dat praten over dingen waar meisjes over praten, je die aantrekkingskracht geeft? Precies ja..nergens dus, dat maak jij ervanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon praten over dingen waar meisjes het met elkaar ook over hebben. Dan krijg je zeker die aantrekkingskracht
Werkt prima. Want geloof het of niet, vrouwen zijn nét mensen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon praten over dingen waar meisjes het met elkaar ook over hebben. Dan krijg je zeker die aantrekkingskracht
In de praktijk weet iedereen het die met vrouwen op kan schieten, en vooral in de pick up community:quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vergeet niet, het is ook_gek's voorbeeld, ik heb alleen maar het artikel omhoog gehaald waar hij (naar ik meen) naar refereerde.
En 1e indruk is zooo bepalend (ik weet, jij gelooft niet in 1e indruk, zoiets was het toch?).
Die typte ik net ook in, vrouwen zijn net mensen. Maar hoe meer je je als vrouw gaat gedragen, hoe minder aantrekkelijk het is voor een man. Net als vrouwen die boeren laten bijvoorbeeld, iets dat zeer onaantrekkelijk is voor een man en iets minder erg voor een vrouw.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Werkt prima. Want geloof het of niet, vrouwen zijn nét mensen.
Naked bike zoals een Aprilia Shiver ook goed?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
Mannen zonder motor
Mannen met een motor: sowieso beter
Mannen met een chopper
Mannen met een racemotor
Mannen met een allroad![]()
En ze mogen prima over school/studie praten. Zolang het ook over andere zaken kan gaan. Zoals motoren. Niets zo vervelend als een one-trick pony
hahaha omfg, ja daar helpt je motor echt niet meer hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:08 schreef firefly3 het volgende:
Je kunt beter gewoon als normaal mens op een bankje zitten en helemaal geen motor hebben of wat dan ook, dan zoietsIk zie het al voor me "en werkt het al?"
[ afbeelding ]
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
Hij ziet er op z'n minst uit of hij een hoop te vertellen heeft. Larpend op z'n Fazer 600 door de bossen van Brabant scheuren! Dat móet wel goed beeldmateriaal opleveren!
En daarom is een mooie auto of motor useless. Case closed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:05 schreef ook_gek het volgende:
Enige reden dat ik 1 van de vele onderzoeken er bij gehaald heb is omdat FireFly3 weer eens wat beweerde en dat direct als feit bestempelde. Echter klopte zijn uitspraak niet en heb daar door middel van tastbare feiten een reactie op gegeven. Tevens heb ik daar bij vermeld daf het om "fun" gaat en niet een relatie op de lange baan. Let wel, dit soort onderzoeken vertegenwoordigt de gemiddelde uitkomst. Er zullen zoals altijd uitzonderingen zijn.
Zelf ben ik van mening dat mensen het in het gemeen zich zelf veel te moeilijk maken. Nadenken over hoe je spontaan moet zijn, je een gesprek moet voeren, hoe je niet teveel vrouwen trekjes moet hebben of zelfs de arrogantie ontwikkelen om voor vrouwen te gaan denken. En waar je wel of niet vrouwen moet versieren.
Begin eerst dingen te doen doe jij leuk vind. Dwing je zelf met mensen te praten al is het al beginnen met ipv dag "fijne middag" bij de kassa. Man of vrouw boeit niet. En blijf gewoon door gaan. Zeg soms wat meer. Aan de telefoon als je gebeld word op je werk, Hoi "naam" goedemiddag. Dat geeft al een heel open karakter. Ipv gesloten ben je benaderbaar. Geef eens een complimentje. Niet meteen een kanon lading aan complimentjes. Gewoon iets kleins is al voldoende.
En ga zo lekker door en blijf het doen. Oefening baard kunst. Dat is absoluut een goed punt dat FireFly3 maakt. 100% mee eens, sla alleen niet door
En zo kan ik nog een hele lap tekst hier plaatsen. En dat zal voor mij zeker en voor anderen miss ook werken. Maar er zullen ook genoeg mensen zijn die er totaal geen baat bij hebben. En dat is prima. En dat accepteer ik en ik hoop ook anderen.
Zelf heb ik altijd het motto "succes is van U afhankelijk". Neem 1 ding van mij aan..... Niks gaat van zelf en niks komt je aanvliegen. Je zult het allemaal zelf moeten doen.
Natuurlijk is het zo. Het staat in je eigen geschreven bijbel. Begint zielige tekenen te vertonen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En daarom is een mooie auto of motor useless. Case closed.
De geschreven bijbel zijn de theorietjes die je online leest zoals de artikeltjes die je leest. In de praktijk levert het niet meer seks op en is al door honderden/duizenden gasten uitgeprobeerd. Daarom rijdt ook een kerel rond in zo'n bus voor de humor (een paar honderd vrouwen hebben seks gehad in dat busje):quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Natuurlijk is het zo. Het staat in je eigen geschreven bijbel. Begint zielige tekenen te vertonen.
Jij wuift alles weg als het niet in je gedachte gang, zelf geschreven bijbel, of je ergens niet mee eens bent doe je het direct af als onzin, onjuist enz. Heeft niks met online bijbel te maken gaat om JOU als persoon niks meer en niks minder. Ongeacht harde feiten keer op keer blijf je in je eigen gelijk geloven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De geschreven bijbel zijn de theorietjes die je online leest zoals de artikeltjes die je leest.
Harde feiten zijn forums waar mensen niets anders doen dan vrouwen versieren, als alle duizenden/tienduizenden er mee eens zijn dat een dure auto geen factor is, waarom geloof je dan 1 of ander raar artikeltje? Onderbouw dat artikeltje eens? Hoe hebben ze het onderzoek verricht?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij wuift alles weg als het niet in je gedachte gang, zelf geschreven bijbel, of je ergens niet mee eens bent doe je het direct af als onzin, onjuist enz. Heeft niks met online bijbel te maken gaat om JOU als persoon niks meer en niks minder. Ongeacht harde feiten keer op keer blijf je in je eigen gelijk geloven.
Dat is wat ik bedoel met je bijbel.
En zoals altijd kom je weer met een EXTREEM voorbeeld ipv het gemiddelde waar het om gaat.
Er zijn tal van onderzoeken geweest volledig afzonderlijk van elkaar wereldwijd. Dan hebben we het over tienduizenden mensen. Onder verschillende omstandigheden met keer op keer de zelfde eind resultaat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Harde feiten zijn forums waar mensen niets anders doen dan vrouwen versieren, als alle duizenden/tienduizenden er mee eens zijn dat een dure auto geen factor is, waarom geloof je dan 1 of ander raar artikeltje? Onderbouw dat artikeltje eens? Hoe hebben ze het onderzoek verricht?
Het is niet alleen mijn mening... het is de mening van tienduizenden waarvan vele duizenden die niet anders doen elke dag dan "onderzoek" en uitproberenNet als een nerd die komt uitleggen aan een lasser hoe hij beter kan lassen.
Je draait heel de boel om. Ik heb het niet over tests waarom Ronaldo zo goed is. Ik heb het over de wetenschap die voor Ronaldo verklaart hoe hij moet voetballen. Een heel ander manier van "wetenschappelijk onderzoek".quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zijn tal van onderzoeken geweest volledig afzonderlijk van elkaar wereldwijd. Dan hebben we het over tienduizenden mensen. Onder verschillende omstandigheden met keer op keer de zelfde eind resultaat.
En hoe ik het ook zal onderbouwen, al zal de hele wereld het onderbouwen zal jij het nog niet geloven. Dat is al gebleken in eerdere discussies. Als het niet in jou straatje pas is het onwaar. En dat is prima, succes er mee. En die tienduizenden mensen die jij nu probeert te gebruiken als onderbouwing hangen de zelfde gedachtegang "geloof" aan. ipv onafhankelijk onderzoek.
Maar nogmaals, als het niet in je straatje pas wuif je het al te graag weg. Want stel je eens voor dat je ongelijk hebt. Dan stort je hele wereldje in. Natuurlijk mag je geloven wat je zelf wilt dat is je goed recht. Succes er mee![]()
OH en zelf testen. Al gedaan, maak het meerdere keren mee per maand betreft een auto. En heb ook het voorrecht gehad om in verschillende echte sportwagens te mogen rijden en te ervaren hoe de omgeving er op reageert. Werkt zeer goed kan ik je melden. Echter de vraag is of je op dat soort vrouwen zit te wachten.
Nou was weer gezellig, fijne avond verder.
Ps,
http://voetbalfilmpjes.or(...)nschappelijke-tests/
Leuk om te kijken. Waar niet Ronaldo zelf maar de wetenschap aan de hand van testen uitlegt hoe het komt dat hij beter is dan de gemiddelde voetballer. Komt ook voort uit verschillende voorgaande zelfde testen die dit team gedaan heeft.
Dit was onderdeel van een groot landelijk onderzoek naar waarom de 1 beter in voetbal is dan de ander. Daar zijn uitslagen uitgekomen en die hebben ze getoetst bij wat men noemt de beste voetballer ter wereld.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je draait heel de boel om. Ik heb het niet over tests waarom Ronaldo zo goed is. Ik heb het over de wetenschap die voor Ronaldo verklaart hoe hij moet voetballen. Een heel ander manier van "wetenschappelijk onderzoek".
Ja hebben ze, heb ik al eerder aangegeven. In de kerk praten ze ook elkaar niet na, maar alle neusjes staan wel de zelfde kant op wegens het gezamenlijk eindpunt die ze nastreven. De bijbel in dat geval. Niet objectief en onafhankelijk dus. Net als mensen die de PUA "wetenschap" aanhangen.quote:Zoals ik al zei: Hebben ze het in de praktijk getest hoeveel vrouwen ze konden krijgen? Dat is iets wat de pick up community wel zelf probeert. Daar praat niet iedereen elkaar na, maar testen het daadwerkelijk uit. Daarom moet je eens komen met zo'n artikel met daadwerkelijk bewijs in de praktijk.
Veel / niet veel. Dat is niet het gemiddelde. Dat was wel de kern van de onderzoeken. De gemiddelde vrouw. En voor de "fun" was het auto afhankelijk.quote:Veel vrouwen stappen overigens juist niet in zo'n auto omdat ze niet als golddigger of slet gezien willen worden. Denken dat het toch vast een "bluffer" zal zijn, of ze stappen in, hebben het naar hun zin, en hebben hun hoogtepunt van plezier al gehad. En dan is het "doei doei, de auto vind ik leuker dan je huis". Dusja, praktijk bewijzen ipv theorietjes.
Als je dit soort subjectieve "wetenschappelijke onderzoekjes" als maatstaf neem, geloof ik wel waarom je in dat soort artikeltjes gelooft. Wat is beter in voetbal? Beter in penaltys? Beter met koppen? Beter in de aanval of verdediging? Teamspeler? Net als voetbal is versieren "multidimensionaal".quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit was onderdeel van een groot landelijk onderzoek naar waarom de 1 beter in voetbal is dan de ander. Daar zijn uitslagen uitgekomen en die hebben ze getoetst bij wat men noemt de beste voetballer ter wereld.
[..]
Laat eens zien hoe ze het in de praktijk hebben getoetst?quote:Ja hebben ze, heb ik al eerder aangegeven. In de kerk praten ze ook elkaar niet na, maar alle neusjes staan wel de zelfde kant op wegens het gezamenlijk eindpunt die ze nastreven. De bijbel in dat geval. Niet objectief en onafhankelijk dus. Net als mensen die de PUA "wetenschap" aanhangen.
Nog even voor de zekerheid: Plezier/interessant/plezier is heel wat anders dan daadwerkelijk seks of een relatie eruit halen he, voordat je het ff weet. Dus ben benieuwt naar waar het onderzoek is gedaan, hoeveel vrouwen ermee in gestemd zijn om met diegene te daten enz.quote:[..]
Veel / niet veel. Dat is niet het gemiddelde. Dat was wel de kern van de onderzoeken. De gemiddelde vrouw. En voor de "fun" was het auto afhankelijk.
Maar goed, jij je mening.
Wie zegt dat je te tryhard bent?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik begrijp echt niks van versieren.
Als ik niet aanspreek gebeurt er niks en als ik wel aanspreek ben ik te tryhard.
Gister afgewezen, meisje gaf dat als reden aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat je te tryhard bent?
En anders zeg je blijkbaar dingen die niet goed overkomen en zal je daar wat aan moeten doen.
Gewoon een motor kopen!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik begrijp echt niks van versieren.
Als ik niet aanspreek gebeurt er niks en als ik wel aanspreek ben ik te tryhard.
Ik durf gesprekken niet meer te posten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
... beetje meer informatie is wel wenselijk wil je ook iets bereiken met je posts hier..
Het moet natuurlijk geen ondervraging worden...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik durf gesprekken niet meer te posten.
Maar ik ging telkens door op haar bezigheden en vroeg naar meer informatie.
Dan ben je vast gewoon heel onsympathiek! Kan niet anders.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb al een zx6-r 2k3 en kon al kneedowns links en rechts met 2 maanden rij ervaring.
nee.quote:
Gewoon lenen van vrienden. Zit je verder ook niet met de last opgescheept.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee.
En dat van die baby wilde ik ook zeggen, maarwaar haal je die vandaan als onhandige man?
Wat moblo zegt.. een ondervraging is ook niet goed. Wordt het dat al snel dan heeft of dat grietje heel weinig om te vertellen of ze is uberhaupt al niet geintresseerd in je.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik durf gesprekken niet meer te posten.
Maar ik ging telkens door op haar bezigheden en vroeg naar meer informatie.
ja, dat kan, ik ging er vanuit dat veel mensen ook geen vrienden met babies hebben, laat staan babies die je zomaar mag lenenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon lenen van vrienden. Zit je verder ook niet met de last opgescheept.
ik ben vooral heel open en lul echt over alles, waaronder een hoop onzin, dat kan mijn vriend niet altijd hebbenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben altijd vooral heel grof. En sarcastisch. M'n man kon 't hebben. Dat was fijn.
dat kan werken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon vragen of ze een keer een middagje ongestoord willen kunnen batsen, ga jij wel met 't kroost naar 't Vondelpark op een mooie zomerdag ofzo.
Ik zou ook sowieso voor de hont gaan, maar dan wel een leuke, of een puppy, die zijn allemaal leuk naar het schijnt. Chick magnets! En dan moet je 'm ook een stoere leennaam geven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat kan werken.
Denk dat een hond wel gemakkelijker is op izch
Ze gaf wel altijd uitgebreide antwoorden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat moblo zegt.. een ondervraging is ook niet goed. Wordt het dat al snel dan heeft of dat grietje heel weinig om te vertellen of ze is uberhaupt al niet geintresseerd in je.
Maar stelde ze zelf ook vragen terug?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze gaf wel altijd uitgebreide antwoorden.
Moet je de schuld aan andere vrouwen geven en niet aan die mannenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben vooral heel open en lul echt over alles, waaronder een hoop onzin, dat kan mijn vriend niet altijd hebben
En sommige mannen denken dan dat ik wel interesse heb
Nee, dat doet niemand.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar stelde ze zelf ook vragen terug?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou ook sowieso voor de hont gaan, maar dan wel een leuke, of een puppy, die zijn allemaal leuk naar het schijnt. Chick magnets! En dan moet je 'm ook een stoere leennaam geven.
DAn heb je of altijd de verkeerde meisjes of ze zien je enkel als uitlaatklep aangezien je blijkbaar graag luistert.quote:
waarom dat dan weer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je de schuld aan andere vrouwen geven en niet aan die mannen
Omdat je een van de weinige vrouwen bent die spontaan gesprekjes begint met vreemde mannen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom dat dan weer?
Ik geef duidelijk aan dat ik n vriend en kinderen heb,heel gelukkig ben en heb nooit iets te klagen, als ze. Me danroch gaan proberente zoenen, zal dat eerder aan mij liggen dan aan andere vrouwen, maar ik vind het toch behoorlijk ppportunistisch
Hmm.. ze was een van de weinig die reageerde, heb wel meer dan 100+ benaderd (via site dan).quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
DAn heb je of altijd de verkeerde meisjes of ze zien je enkel als uitlaatklep aangezien je blijkbaar graag luistert.
AAAAHquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm.. ze was een van de weinig die reageerde, heb wel meer dan 100+ benaderd (via site dan).
Er waren ook nog een paar andere waar ik iets van 10-20 berichtjes mee heb uitgewisseld maar het ging nooit over mij.
zeg dan gelijk dat t om een datingsite gaat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm.. ze was een van de weinig die reageerde, heb wel meer dan 100+ benaderd (via site dan).
Er waren ook nog een paar andere waar ik iets van 10-20 berichtjes mee heb uitgewisseld maar het ging nooit over mij.
Denk dat de datingssite an sich die gebruikt wordt meer informatie geeft dan nog de vragen die gesteld werden door mijnheer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zeg dan gelijk dat t om een datingsite gaat.
Maar als t zo gaat bij iedereen dan doe je toch echt wat verkeerd. En zal je toch je gesprekken moeten posten zodat we wat zinnig kunnen zeggen erop.
Online dating moet je doen voor fun, niet omdat je er ook echt resultaat mee wilt halen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ho. Wacht. Zijn dit enkel chats? Geen échte gesprekken?
Hmm... ze willen allemaal een man uit duizenden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
AAAAH
Ja maar dat komt dus omdat vrouwen op datingssites juist niet leuk zijn man.
Ik bedoel, ze worden daar aangesproken door 20 man waar ze dan steeds op moet reageren (als ze een beetje aardig is)
Ze heeft niet eens tijd om interesse te tonen.
Probeer het eens op straat ofzo...
Betalen voor dates zou ik sowieso niet, dan kun je beter een vriend van je betalen om je naar iedere vrouw toe te schoppen om een praatje te maken.
Heb de opener + haar reactie er niet bij gezet want die is wel heel sneu.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zeg dan gelijk dat t om een datingsite gaat.
Maar als t zo gaat bij iedereen dan doe je toch echt wat verkeerd. En zal je toch je gesprekken moeten posten zodat we wat zinnig kunnen zeggen erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2013 23:04:14 ]
Nouja, ik zie het meer als dat ze gewoon simpelweg geen tijd voor je vrij maken omdat hun aandacht al ergens anders heengetrokken wordt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
zijn dan de rest, grappenmaker zijn, en dan misschien reageren ze terug, en het moet over alles gaan behalve dagelijks leven etc..
Dit geldt allemaal ook in real dat weet ik wel maar daar begin je altijd wel een beetje casual toch en vandaaruit ga je naar de wat leukere gesprekken?>
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb de opener + haar reactie er niet bij gezet want die is wel heel sneu.Wauw, echt wauw..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik moest lachen...
dit doet iedereen bij mij.![]()
Wat wil je hier mee man. Wil je advies over wat je beter kan doen?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee man. Wil je advies over wat je beter kan doen?
Welk gedeelte is creepy precies?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:04 schreef motorbloempje het volgende:
Na dat hele stuk over d'r backpackavonturen zou je gewoon door kunnen praten over wat jij graag nog eens zou doen. Dus als jij graag een keer door Amerika wilt met een camper, ofzo, dan zeg je:
Tof! Wat ik nog wel eens zou willen doen is dit en dit.
Dat is een gesprek. Dit is creepy.
Het "ja, leuk voor je, afspreken?"-gedeelte.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Welk gedeelte is creepy precies?
Ja dit klopt ook wel, wist niks meer te zeggen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:54 schreef Pope-of-Dope het volgende:
5) Somehow geeft ze je op het eind nog een kans om normaal te doen, ze geeft je een ton informatie, en wat zeg jij? ''Awesome, lets meet up'' Dit gesprek is daar nog lang niet klaar voor, je gaat veel te snel. Het komt over alsof je lines op zijn en voor een last resort probeert af te spreken.
Heb zelf nog nooit bewust een routine gebruikt. Alle gasten waar ik mee ga stappen gebruiken ze ook niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom adviseer je mij dan naar pua topic te gaan?
Wat wil je man. Met welk doel ben je hier gekomen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu ik dit allemaal lees komen er weer allemaal gevoelens boven, was er net vanafenige meisje dat met interessante dingen aan kwam zetten..
Leren van mijn fouten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Wat wil je man. Met welk doel ben je hier gekomen?
Dat artikel?quote:
Doe geen moeite. Net als een Jehova getuigen extreem in hun kleine denkwereldje vast zitten. Zit jij vast in eigen denkbeeld en ben je alles wat jij denkt als waarheid gaan zien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef firefly3 het volgende:
Kan zijn dat ik zo ineens weg ben, maar dan antwoord ik morgen ochtend
Hoe doe je dit?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
Verder niet echt een relaxed gesprek, maar dat komt misschien omdat je haar geen ruimte geeft om jou vragen te stellen.
Veel of weinig.... Dat boeit niet. Gaat er om hoe ze met die bagage om gaat. Vind het exuus "heb al zoveel mee gemaakt" altijd zo zwak.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze is wel een meisje met veel bagage.
Gaandeweg leer je er ook wel van. Ik heb er ook mee gestruggled in het begin. Als iemand mijn berichten zou pasten die ik wel eens gestuurd heb, zou me dood schamenquote:
Als je gewoon vraagt naar de ander zal ze ook snel genoeg terug vragen hoe jij daar dan over denkt / in zit etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |